دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تاکید رئیس کل دادگستری خوزستان بر لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم‌های عزاداری پرجمعیت 

شنبه، 14 فروردین 1400
کد خبر: 144986
ساعدنیوز: رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم‌های عزاداری پرجمعیت گفت: برخی جاها نمی‌شود تنها با سلام و صلوات کار کرد؛ دستگاه قضایی باید با چنین افرادی جدی برخورد کند و فرمانداران نیز باید نظارت خاصی داشته باشند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۴ فروردین ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص برگزاری مراسم عروسی و عزاداری و تیراندازی در برخی از این مراسم، اظهار کرد: در این زمینه نقش فرمانداران و هماهنگی با دستگاه قضا و نیروی انتظامی بسیار جدی است.

وی افزود: به طور مثال در خصوص برگزاری مراسم بزرگ عزاداری در خرمشهر، کل آن منطقه بیشتر از ۲۰ منزل نداشت و اگر آقایان سریع تر عمل می کردند و دو سرباز در ورودی می ایستاد، آن جمعیت چند هزار نفری حضور پیدا نمی کردند.

مرادی گفت: در مراسم بزرگ عزاداری در شوش نیز قبل از تحویل جسد، مراسم برگزار شد در حالی که خود آن مرحوم، بحث اسلحه و تیراندازی در مراسم را در آن منطقه برداشته بود و خادم امام حسین(ع) بود.

وی افزود: در این موارد، اگر فرمانداران جدی وارد می شدند چنین مراسمی برگزار نمی شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: برخی جاها نمی شود تنها با سلام و صلوات کار کرد؛ دستگاه قضایی باید با چنین افرادی جدی برخورد کند و فرمانداران نیز باید نظارت خاصی داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت طلاب جهادی نیز گفت: نقش طلاب جهادی در بیمارستان ها بسیار موثر است که باید پشتیبانی شوند و واکسیناسیون این افراد باید در اولویت قرار بگیرد.

مرادی بیان کرد: چند مرتبه است که بحث سفر حاج آقا رئیسی به خوزستان مطرح می شود و با توجه به اینکه آقای رئیسی تنها به دو سه استان سفر نکرده است، آمدن وی به خوزستان را خواهیم داشت که در حال هماهنگی هستیم تا با بهبود شرایط، در چند هفته آینده در خوزستان حضور پیدا کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل اکسپت مقاله