دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

تاکید رئیس‌جمهور در جلسه هیات برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات 

یکشنبه، 02 بهمن 1401
کد خبر: 239310
ساعدنیوز: رئیس‌جمهور، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در تأمین انرژی در این منطقه، به معاون اول مأموریت داد رفع این مشکل را با فوریت پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر روز یکشنبه(۲ بهمن) هیأت دولت، با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و با اشاره به مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی در این منطقه، به معاون اول مأموریت داد رفع این مشکل را با فوریت پیگیری کند.
آیت الله رئیسی همچنین وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان را مأمور کرد تا از طریق رایزنی با هیأت حاکم بر این کشور، موضوع حق آبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب موردنیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.
رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک حلول ماه مبارک رجب، این ماه را «حبل الله» و موسم «خودسازی» دانست و با بیان این که بهترین وسیله قرب الهی بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، گره گشایی از کار مردم است، تأکید کرد: هر چه انجام خدمت با اخلاص همراه باشد برکات بیشتری خواهد داشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی