ترفندهای جالب خط چشم کشیدن

  دوشنبه، 04 فروردین 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
ترفندهای جالب خط چشم کشیدن
این ترفندهای خط چشم کشیدن به شما کمک میکنند تا بتوانید در کمترین زمان خط چشمی دقیق و زیبا برای مهمانی و مجالس بکشید.

همه خانم ها میدانند که خط چشم کشیدن سخت ترین بخش آرایش چشم است و زمان زیادی هم از خانم ها میگیرد, برخی از خانم ها هم اصلا خط چشم کشیدن بلد نیستند و آن را کار غیرممکنی میدانند. از آنجایی که خط چشم تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها دارد همه خانم ها باید بتوانند برای خود خط چشم بکشند.

آموزش خط چشم نامرئی بین مژه ها

این نوع خط چشم، زمانی ایجاد می شود که شما به آرامی خطی بین مژه های خود ایجاد کرده تا آنها پرتر نشان داده شوند. در این حالت به نظر می رسد که شما زیاد خط چشم نزده اید و اینطور برداشت می شود که به صورت طبیعی مژه های مشکی و پری دارید.
مداد خود را تیز کرده و به دقت خطی مابین مژه های پلک بالایی بکشید. سعی کنید هر فاصله یا فضای خالی که می بینید را پر کنید. (لطفا مراقب چشمهایتان باشید و به چشم ها فشار نیاورید). اینکار ممکن است چند دقیقه ای طول بکشد و ممکن است شما با خودتان بگویید: «ارزشش رو داره؟» اما اعتماد داشته باشید. هرچه بیشتر تمرین کنید، اینکار را سریع تر انجام خواهید داد. و مژه هایتان مثل بچه گربه های کارتون ها، پر و مشکی به نظر خواهد رسید.

خط چشم نامرئی داخل چشم

این نوع خط چشم، به کشیدن خط روی لبه ی پلک ها گفته می شود. Waterline به فاصله ی بین چشم و مژه ها می گویند. این نوع خط چشم نیز مانند قبلی، مژه هایتان را پرتر و باشکوه تر نشان خواهد داد؛ انگار که با ردیفی از مژه های اضافه به دنیا آمده اید با این نوع خط چشم، و زدن کمی ریمل و خطی روی پلک بالایی، چشمان عمیق تر و نافذتری خواهید داشت. بی آنکه دیگران دقیقا چرایش را بدانند! اما ما می دانیم: کشیدن خط چشم بین پلک ها! این تکنیکی بود که زمان زیادی برد تا حاضر به انجامش شوم. من نمی توانستم حاضر به استفاده از مواد آرایشی در این نقطه از چشم هایم شوم؛ اما حالا تمام مدت این کار را انجام می دهم.
با انگشت اشاره به آرامی پلک بالایی خود را به سمت ابروها بالا بکشید. حالا می توانید خط صورتی رنگ صافی را در قسمت پایینی پلک خود (درست پایین مژه ها) ببینید. این همان جایی است که باید مداد را بکشیم. مداد را به آرامی در این ناحیه بکشید. نگاه کنید که مداد چقدر این قسمت را رنگی می کند و سپس دوباره مداد را در فضاهای خالی باقی مانده بکشید. اگر مایل باشید می توانید قبل از زدن ریمل، خط پلک پایینی خود را نیز مانند پلک بالا مداد بزنید. بفرمایید! چشمان رویایی با چند حرکت ساده ی مداد.

آموزش خط چشم برای چشم های گرد

اگر می خواهید چشم های گرد را کشیده تر نشان دهید باید در قسمت لبه خارجی چشم روی خط مژه مداد بکشید و آن را به شکل خط چشم بالدار دربیاورید.

آموزش خط چشم برای چشم های با فاصله

خانم هایی که فاصله چشم های زیادی دارند باید در گوشه داخلی چشم تمرکز کنند تا بتوان فاصله چشم ها را کمتر نشان داد. برای شروع ابتدا باید گوشه داخلی چشم یا همان مجرای اشک را با سایه بپوشانید، داخل چشم ها را مداد بکشید و زیاد در گوشه خارجی چشم مانور ندهید.

آموزش خط چشم برای چشم های گود

اگر چشم های گود دارید سعی کنید روی پلک سایه پهن نکشید و بالای چشم را سایه تیره یا سیاه نزنید زیرا چشم ها گودتر نشان داده می شوند. کاری که باید انجام دهید یک خط چشم بسیار باریک نزدیک خط مژه است. بهتر است فقط گوشه خارجی بالا و پایین پلک خط چشم بکشید.

آموزش خط چشم برای چشم های تک پلکی

چشم های تک پلکی هم می توانند خط چشم بزنند. از گوشه داخلی چشم یک خط باریک بکشید و همچنان که به گوشه خارجی نزدیک می شوید خط چشم را پهن تر کنید.

آموزش خط چشم برای چشم های پفی

هدف آرایش چشم های پفی این است که با کمک خط چشم پلک ها را بزرگ تر نشان دهیم. ابتدا از قسمت پهن خط چشم شروع می کنیم درست جایی که باید مداد را بین ریشه مژه ها بکشیم. و همچنان که به گوشه خارجی نزدیک می شویم خط چشم را پهن می کشیم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (662 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (116 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (79 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (66 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان