دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

افتتاح بخش ترجمه رسمی شبکه مترجمین اشراق 

یکشنبه، 07 خرداد 1402
کد خبر: 341923
شبکه مترجمین اشراق برای تحقق اهداف مشتریان خود در زمینه مهاجرت و ادامه تحصیل در کشورهای خارجی، با افتتاح بخش ترجمه رسمی مسیر را برای آن ها هموار نموده است.

دارالترجمه رسمی شبکه مترجمین اشراق افتتاح شد.

مهاجرت و ادامه تحصیل در کشورهای خارج، مستلزم ترجمه مدارک مورد نیاز برای کسب ویزای اقامت در کشور مقصد می باشد. با توجه به اینکه ترجمه این نوع مدارک مستلزم داشتن مهرهای مهمی همچون مهر وزارت، مهر سفارت، مهر دادگستری و امثال آن می باشد، شبکه مترجمین اشراق برآن شد تا با افتتاح بخش دارالترجمه رسمی نیاز مشتریان خود را در ارائه انواع خدمات ترجمه رسمی برآورده نماید.


بخش ترجمه رسمی شبکه مترجمین اشراق خدمات خود را در زمینه ترجمه انواع مدارک تحصیلی (شامل ترجمه مدارک دوران دانشگاه و دبیرستان، ریزنمرات، تقدیرنامه‌ها و ... )، مدارک هویتی و اسناد شخصی (شامل ترجمه کارت ملی، شناسنامه، سند ازدواج، اسناد ملکی ، اجاره‌نامه و ...)، اسناد شرکتی ( شامل ترجمه جواز کسب‌وکار، اساسنامه ثبت شرکت، و ...) ، گواهی شغلی (شامل ترجمه پروانه مطب، پروانه وکالت، پروانه مهندسی و ...)، انواع گواهی‌ها (شامل ترجمه اشتغال به کار , فارغ‌التحصیلی ,گواهی بانکی یا سپرده بانکی,گواهی صحت مهر و ..)، ترجمه گواهی پزشکی، ترجمه اظهارنامه، ترجمه اوراق قضایی و ... به‌صورت کامل به مشتریان خود ارائه می‌نماید. تمامی مراحل کار و جزئیات انجام آن به اطلاع مشتری رسانده می‌شود تا بدون هیچ مورد مبهم درنهایت، کار بدون نقص و ایراد تحویل داده شود.


این مجموعه برای رفاه حال مشتریان، خدمات ترجمه رسمی خود را به‌صورت آنلاین ارائه می‌نماید تا هم‌وطنان عزیز از سراسر کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق تماس تلفنی و یا سایر مسیرهای ارتباطی سفارش خود را ثبت نمایند. صفر تا صد کار ترجمه رسمی مدارک توسط کارشناسان شبکه مترجمین اشراق در کمترین زمان و بدون کوچک‌ترین خطای ممکن انجام و در موعد مقرر به مشتریان تحویل داده می‌شود.
مترجمین بخش دارالترجمه رسمی شبکه مترجمین اشراق مورد تائید قوه قضائیه بوده و تمامی مراحل انجام کار به‌صورت قانونی و زیر نظر قوه قضائیه انجام می‌گیرد. ازاین‌رو هر نوع مدرک دریافتی از مشتریان عزیز به‌صورت کاملاً محرمانه در این مجموعه حفظ می‌شود.

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که قصد مهاجرت دارید و یا تصمیم به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارجی را گرفته‌اید، کافیست به خانواده بزرگ شبکه مترجمین اشراق بپیوندید تا یک گام جلوتر از بقیه باشید.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی متن
ترجمه تخصصی کتاب
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
ویراستاری تخصصی مقاله
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍