دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

تاثیر ختنه بر انزال و لذت جنسی 

دوشنبه، 22 مهر 1398
برخی از افراد ختنه را یکی از عوامل کاهش رابطه جنسی می دانند زیرا بر اثر ختنه ، حشفه که مملو از اعصاب حساس به لمس است ، بریده می شود و این عمل ، کاهش حساسیت جنسی آلت تناسلی را به ارمغان می آورد و ارضا کردن مرد را به تعویق می اندازد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از نمناک، ختنه، عمل جراحی کوچکی است که سابقه 5 هزار ساله دارد و امروزه مسلمانان، مسیحیان، زرتشتیان، یهودیان و بسیاری از مناطق دنیا این عمل صورت می گیرد . همیشه تاثیر ختنه کردن بر کارکرد جنسی مردان مورد بحث بوده است و مخالفان و موافقان این عمل نظرات متفاوتی را در این زمینه ارائه کرده اند .

اما آیا ختنه بر کارکرد رابطه جنسی اثر گذار است و سبب زود انزالی در مردان می شود . با مطالعه این بخش از نمناک می توانید جواب سوالات خود را بیابید.

فواید ختنه و تاثیرات آن بر انزال مردان

تاثیر ختنه بر کارکرد یا لذت جنسی

نظر موافقان ختنه، براین است که ختنه بر کارکرد یا لذت جنسی تاثیرگذار نیست و بر انزال زودرس یا مشکلات و اختلال نعوظ تاثیر ندارد . ختنه کردن در آن به یک روش بسیار باصرفه برای کنترل کاهش ایدز تبدیل شده است و در آنجا ختنه کمتر انجام می شود .

تحقیقات بر روی مردان ختنه شده و نشده مشخص کرد که هر دو گروه از مردان هیچ تفاوت عمده ای از لحاظ کارکرد ، لذت و ارضای جنسی با هم نداشتند. بر اساس گفته مردان ختنه شده انجام این عمل باعث استفاده آسان تر از کاندوم و لذت بیشتر همسرشان از رابطه دهانی می شود.

ختنه و انزال چه رابطه ای باهم دارند؟

آیا ختنه سبب زود انزالی می شود؟

برخی از افراد ختنه را یکی از عوامل کاهش رابطه جنسی می دانند زیرا بر اثر ختنه ، حشفه که مملو از اعصاب حساس به لمس است ، بریده می شود و این عمل ، کاهش حساسیت جنسی آلت تناسلی را به ارمغان می آورد و ارضا کردن مرد را به تعویق می اندازد.

اینکه ختنه روی رضایت جنسی مردان و طولانی تر شدن زمان رابطه جنسی تاثیر دارد یا نه نیز مدت هاست مورد بررسی قرار گرفته است. برخی مردان معتقدند که این طور است و برخی دیگر خیر. پیش از این گفته می شد که ختنه باعث کاهش میزان حساسیت آلت شده و به همین دلیل انزال را به تاخیر می اندازد اما متخصصان بسیاری بر این باورند که ختنه تاثیری بر زمان انزال ندارد و تنها از بروز برخی بیماری های جنسی پیشگیری می کند.

آنها می گویند نبودن حشفه ، مانع از رسیدن مردان به اوج لذت جنسی نمی شود و اعصاب حسی حشفه ، مقدار کمی از حس نهایی لذت جنسی را دارا هستند که با حذف آن ، منافع طبی ختنه آشکار می شود .

ختنه و تاثیرات آن بر انزال مردان

فواید ختنه در زندگی زناشویی

در پاسخ به خواسته کاربران نمناکی نکات مهمی از فواید ختنه را در ادامه اورده ایم که شامل:

• ختنه در مردان سبب می شود که خطر بسیاری از عفونت های منتقل شونده از راه جنسی از جمله ویروس ایدز را کاهش یابد.

• ختنه احتمال سرطان آلت تناسلی را می کاهد و امکان ایجاد التهاب حشفه (بالانتیت) و فیموزیس را از بین می برد .

• ختنه سبب می شود که همسران مردانی که ختنه کرده اند کمتر دچارسرطان دهانه رحم و یا عفونت با تبخال تناسلی ، تریکومونا ( عفونت قارچی ) ، کلامیدیا ، عفونت باکتریایی مهبل و ابتلا به ویروس پاپیلوم انسانی عامل زگیل تناسلی شوند .

• ختنه در مردان سبب می شود در رابطه مقعدی ، بیماریهای عفونی زیر حشفه جمع نشوند ، مردانی که ختنه نشده اند در رابطه مقعدی میکروب ها زیر حشفه تجمع می یابند زیرا آنها کمتر حشفه را به عقب می کشند تا این ناحیه را بشویندو به همین دلیل دچار بیماری می شوند.

• توصیه می شود والدین صاحب پسر این است که بین روز سوم تا آخر شش ماهگی فرزندشان به علت چسبندگی شدیدی که در سر آلت تناسلی وجود دارد، او را ختنه نکنند در غیر این صورت پس از ازدواج و زمانی که می خواهد عمل دخول را در همسرش انجام دهد، دچار زود انزالی می شود.

انزال زودرس به انزالی گفته می شود که مرد هیچ کنترلی روی آن ندارد و به قدری زودهنگام رخ می دهد که مرد و زن هیچ یک به رضایت جنسی نمی رسند.

مزایای ختنه کردن و تاثیراتش بر انزال

ارتباط طول آلت مردانه و لذت جنسی زنان

بزرگی طول و قطر آلت تناسلی تاثیری در لذت جنسی برای خانم ها ندارد و برای خانم ها فرقی ندارد آلت تناسلی مرد بلند باشد یا کوتاه .

باید بدانید بسیاری از خانم ها از طریق لمس و تحریک ناحیه کلیتوریس احساس لذت میکنند و احساس خاصی در دخول جنسی تجربه نمیکنند.در فیلم های پورنو این مورد نشان داده شده که اندازه آلت تناسلی در لذت جنسی نقش آفرین است اما در روابط زناشویی اندازه آلت تناسلی هیچ تاثیری در لذت جنسی ندارد.

قدرت و توانایی جنسی مردان ارتباطی به اندازه آلت تناسلی آنها ندارد بلکه مردان باید مهارت کافی برای به ارگاسم رساندن خانم ها را داشته باشند.

اندازه آلت تناسلی در آقایان به ژنتیک و منطقه زندگی آنها ارتباط دارد و هیچ ارتباطی با جثه فرد ، رنگ پوست و ...ندارد . مهمتر از طول آلت تناسلی آقایان رفتارهایی است که موقع انجام رابطه جنسی انجام میدهند .


7 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم