دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

تبدیل عکس به پی دی اف با آدوبی اکروبات (Adobe Acrobat) 

پنجشنبه، 29 آبان 1399
همانطور که می دانید برنامه Adobe Acrobat برای تبدیل اسناد تصویری و یا متنی از هر نوعی که باشند به اسنادی با فرمت PDF استفاده می شود. در این بخش ساعد نیوز به شما آموزش خواهد داد که چگونه این نرم افزار را دانلود و نصب کنید و عکس های خود را تبدیل به پی دی اف کنید.

آدوبی آکروبات چیست؟

ادوبی آکروبات (به انگلیسی: Adobe Acrobat) یک نرم افزار نشر رومیزی است که محصول شرکت ادوبی بوده و از استاندارد پی دی اف به عنوان بستر نگهداری و انتقال مستندات استفاده می کند. این نرم افزار برای اولین بار فرمت قابل حمل پی دی اف را حمایت کرد. ادوبی آکروبات که اکنون چند نسخه مختلف دارد، در نسخه های مختلف امکان بازکردن و خواندن، ویرایش و تغییر و تولید فایل های پی دی اف را فراهم می کند. اگر این نرم افزار را روی سیستم خود به صورت نصب شده ندارید میتوانید از این بخش آنرا دانلود کنید و طبق مراحل زیر نصب کنید.

مراحل نصب آدوبی آکروبات (Adobe Acrobat)

پس از دانلود نرم افزار فایل نصبی مورد نظر را اجرا کرده و تصاویر زیر را دنبال کنید تا نرم افزار را در سیستم خود نصب نمایید.

تصویر اول
تصویر دوم
تصویر سوم
تصویر چهارم
تصویر پنجم
تصویر ششم
تصویر هفتم

مراحل کرک آدوبی آکروبات (Adobe Acrobat)

پس از نصب نرم افزار فایل کرک را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید. فایل amtlib.dll را به محل نصب نرم افزار کپی کرده و جایگزین نمایید:

سپس گزینه key.reg را اجرا نمایید

نحوه تبدیل عکس به پی دی اف با ادوبی اکروبات

یکی از ساده ترین راههایی که می توانید تصاویر خود را تبدیل به فرمت پی دی اف کنید استفاده از نرم افزار آدوبی اکروبات می باشد که مراحل آن به ترتیب زیر می باشد:

مرحله اول
باید تصاویری که تصمیم دارید آنها را تبدیل به پی دی اف کنید را طبق تصویر زیر انتخاب کنید و بعد از انتخاب راست کلیک کنید طبق تصویر زیرمنویی برای شما باز خواهد شد:

مرحله دوم
طبق تصویر زیر باید از منوی انتخاب شده گزینه ی Combine files in Acrobat را انتخاب کنید:
مرحله سوم
بعد از انتخاب گزینه مذکور طبق تصویر زیر صفحه ای برای شما باز خواهد شد. در این بخش باید گزینه مشخص شده با فلش قرمز را(Combine files) انتخاب کنید تا تصاویر شما تبدیل به پی دی اف شوند:
مرحله چهارم
شما موفق شدید تصاویر انتخاب شده خود را تبدیل به یک فایل پی دی اف کنید. برای ذخیره فایل مطابق تصویر زیر از نوار File گزینه Save را انتخاب کرده و محل موردنظر جهت ذخیره فایل PDF را انتخاب نمایید:

1 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
سید علی
3 سال پیش

نشد ما ی نرم افزار از اینترنت دانلود کنیم و بی دردسر نصب بشه راهنمای نصب نرم افزارها هم اصلا با مراحل نصب هم آهنگ نبود اصلا همش سر کاریه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟