تدریس خصوصی تهران محله منیریه

  دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
تدریس خصوصی تهران محله منیریه
تدریس خصوصی یک راه‌حل برای دانش‌آموزان و دانشجویانی است که نیاز به تدریس مجدد یک مبحث یا درس دارند. ممکن است فرزند شما به‌دلیل شلوغی کلاس نتواند خوب متوجه مبحثی شود. همچنین ممکن است دانشجویی انگیزه تحصیلی کافی برای درس خواندن نداشته باشد. معلم خصوصی می‌تواند با شناسایی نیاز شاگرد او را برای درس خواندن تشویق و اعتماد به نفس او را تقویت کند.

در شهر بزرگی مثل تهران والدین دانش‌آموزان یا حتی دانشجویان برای پیدا کردن معلم خصوصی که در منزل یا آموزشگاه تدریس کند چالش دارند. ما در این مقاله قصد داریم این چالش را حل کنیم. این مقاله یک راهنمای جامع برای پیدا کردن بهترین معلم تدریس خصوصی تهران محله منیریه است. پس از بررسی مهارت‌های ضروری برای معلم‌های خصوصی به معرفی 5 نفر از بهترین معلم‌های تدریس خصوصی در محله منیریه تهران می‌پردازیم.

مهارت های ضروری فردی برای یک معلم خصوصی موفق

مقاله مهارت‌های لازم برای یک معلم خصوصی فیزیک موفق در آمریکا که در سایت Wyzant منتشر شده است یک راهنمای مناسب برای پیدا کردن معلم خصوصی است. همچنین مقاله گام‌های پیدا کردن معلم خصوصی موفق فیزیک در ایالات متحده که در سایت The Balance منتشر شده است نیز شما را برای پیدا کردن یک معلم خصوصی خوب در تهران محله منیریه راهنمایی می‌کند.

مهم‌ترین مهارت معلم خصوصی خوب، شناسایی نیاز دانش‌آموز و تدریس براساس همان نیاز است. نیاز دانش‌آموز ابتدایی با نیاز دانش‌آموز دبیرستانی متفاوت خواهد بود. همچنین دانشجوها برای تدریس خصوصی براساس نیازی متفاوت از سایر مقاطع تحصیلی به معلم خصوصی مراجعه می‌کنند.

دومین مهارت الزامی، داشتن مهارت‌های ارتباطی موثر است. مدیریت زمان، مهارت حل مسئله، همدلی و اعتمادسازی مهارت‌هایی هستند که معلم را به یک فرد موفق تبدیل می‌کنند. نحوه برخورد با دانش‌آموز یا دانشجو حتی برخورد با والدین دانش‌آموزان جزو مهارت یک معلم است.

مهارت های دانش و تحصیلی معلم خصوصی موفق

مقاله راهنمای جامع برای شروع یک کسب‌وکار تدریس خصوصی فیزیک در ایالات متحده که در سایت TutorMe منتشر شده است، به سابقه تدریس و ارتقا سطح سواد معلم به عنوان یک عامل موفقیت نگاه می‌کند. به عبارت دیگر هرچه معلم سابقه بیشتری در تدریس، مخصوصا مقاطع تحصیلی مختلف داشته باشد، دانش‌آموزان و دانشجویان بیشتری به او مراجعه خواهند کرد.

تجربه کاری در کنار گذراندن دوره‌های جدید روش‌های تدریس از معلم یک استاد تدریس خصوصی عالی می‌سازد. تغییر دادن برنامه آموزشی با‌توجه‌به نیاز شاگرد و استفاده از متدهای روز، به ارتقا سطح دانش و تقویت پایه تحصیلی دانش‌آموز کمک می‌کند. همچنین به معلم کمک می‌کند تا سطح دانش خود را ارتقا دهد.

معرفی بهترین معلم تدریس خصوصی تهران محله منیریه

معرفی بهترین معلم تدریس خصوصی تهران محله منیریه

به کمک پلتفرم‌های آنلاین می‌توانید معلم خصوصی پیدا کنید. به جای گشتن در مدارس محله منیریه یا آموزشگاه‌های منطقه با مراجعه به پلتفرم‌هایی مانند ایران مدرس، استادبانک، تدریس خصوصی و استاد سلام به‌راحتی معلم خصوصی پیدا خواهید کرد.

استادبانک یکی از بهترین مراجع پیدا کردن معلم تدریس خصوصی است. در این پلتفرم بیش از هزار معلم تدریس خصوصی از سراسر کشور جمع شده‌اند. این معلم‌ها هم بر بستر اینترنت در گوگل میت، اسکایپ، زوم و اسکای روم تدریس می‌کنند و هم به صورت حضوری.

امیر قربان‌زاده؛ به‌ روز ترین متدها در تدریس خصوصی

آقای امیر قربان‌زاده دبیر رسمی آموزش پرورش است و سابقه زیادی در تدریس خصوصی نیز دارد. او یکی از اساتید 4 ستاره استادبانک است. آقای قربان‌زاده از روش‌های نوین و مدرن برای تدریس به دانش‌آموزان دبستانی استفاده می‌کند. آموزش ابتدایی به کمک ابزار و مثال‌های واقعی در زندگی پیرامون بچه‌ها انجام می‌شود.

آقای قربان‌زاده به کمک داستان گویی، سخنرانی به صورت بارش مغزی، پرسش و پاسخ و تمرین و تکرار به دانش‌آموزان خود انگیزه تحصیلی می‌دهد. این روش‌ها برای پویانمایی ذهن خلاق و شکوفایی دانش‌آموز استفاده می‌شود تا کودک هم اعتماد به نفس و هم آمادگی امتحان پیدا کند. هر جلسه 90 دقیقه‌ای با ایشان 580 هزار تومان است.

احمدرضا کلانتریان؛ برترین معلم استادبانک

آقای احمدرضا کلانتریان استاد VIP استادبانک است. او درس خوانده دانشگاه‌های علم و صنعت و امیرکبیر است که رزومه تحصیلی او را پرستاره می‌کند. او به سبب تحصیلات بالا توانسته است تدریس خصوصی را در دروس ریاضی و علوم دوره اول متوسطه به‌خوبی پیش ببرد.

آقای کلانتریان طی 5 سال همکاری با استادبانک 1723 جلسه موفق داشته است. او قبل از استادبانک در مدارس خاتم، تیزهوشان و نمونه دولتی نیز تدریس می‌کرد. هر 90 دقیقه کلاس خصوصی با ایشان 900 هزار تومان است.

صبا کریمی؛ 14 بار برترین استاد در گروه درسی علوم تجربی

خانم صبا کریمی یکی از اساتید VIP استادبانک است. او توانسته طی 3 سال همکاری با استادبانک 1986 جلسه موفق برگزار کند. خانم کریمی در مدارس مختلف و آموزشگاه‌های خصوصی زیادی تدریس کرده است. صبر و حوصله در رفع اشکال و حل تمرین رمز موفقیت خانم کریمی است. برای رزرو وقت کلاس خصوصی با ایشان به مدت 90 دقیقه یک میلیون و سیصد و نود تومان پرداخت خواهید کرد.

مهران جمالی؛ تدریس به روش های استاندارد بین المللی

آقای جمالی از معلم‌های تدریس خصوصی دروس دبیرستان و دانشگاهی است که در استادبانک 5 ستاره دارد. او سابقه 5 سال تدریس شیمی دبیرستان را در مدارس محله منیریه تهران و همچنین مدارس تیزهوشان و انرژی اتمی دارد.

آقای جمالی تدریس خود را بر پایه روش‌های تدریس استاندارد جهانی همراه با پشتیبانی و مشاوره پیش می‌برد. همچنین با برگزاری آزمون‌های ترمیک و پیوسته به تفهیم عمیق مباحث می‌پردازد. هزینه هر 90 دقیقه کلاس با آقای جمالی یک میلیون و پنجاه هزار تومان است.

ریحانه فراشائیان؛ فیزیک آسان

خانم ریحانه فراشائیان در استادبانک 4 ستاره دارد. او که در حال ارتقا سطح تحصیلی خود به دکتری فیزیک ذرات است می‌تواند فیزیک را به‌راحتی به دانش‌آموزان و دانشجویان تدریس کند. خانم فراشائیان با آموزش راه‌حل‌های کوتاه و مفهومی یادگیری فیزیک را راحت می‌کند. هزینه 90 دقیقه کلاس با ایشان 660000 تومان است.

بانک جامع اطلاعات بهترین معلم های خصوصی در استادبانک

دیگر نیاز نیست ساعت‌ها به دنبال بهترین تدریس خصوصی تهران محله منیریه بگردید. روش‌های سنتی جستجوی کلامی و تبلیغات را فراموش کنید. استادبانک کمک می‌کند تا در کمترین زمان بهترین اساتید را پیدا کنید.

در پلتفرم آنلاین استادبانک پس از انتخاب مقطع تحصیلی، لیستی از بهترین معلم‌های خصوصی به شما نشان داده می‌شود. تعداد جلسات موفق، رزومه استاد، برنامه کاری، حق الزحمه هر جلسه و همچنین نظرات شاگردان سابق هر استاد در پروفایل کاربری او قابل مشاهده است. علاوه بر این هر استاد یک ویدیو معرفی نیز دارد. به کمک این موارد به‌راحتی می‌توانید معلم خصوصی مناسب خود را انتخاب کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (37 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (20 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (20 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (16 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (11 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (11 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
جاری‌ حسود زندگی زن جوان را نابود کرد/ عروس یکی‌یکدانه خانواده با خاک یکسان شد
فال ابجد روزانه جمعه 1 تیر 1403
فال روزانه امروز جمعه 1 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 1 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 1 تیر 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز جمعه 1 تیر 1403
روایت رهبر معظم انقلاب از روزی که فلک و قصاص شد!
لیست کاملی از بازیگران معروفی که از همسرانشان طلاق گرفتند/ از مهدی پاکدل تا پژمان بازغی و رامبد جوان+عکس
محمد فاضلی سکوت را شکست؛ من رفتنی‌ام، ایران تو بمان
حمله عجیب همراه بیمار داغ دیده به دماغ تکنسین اورژانس/ وقتی موقع رفتن به سرکار شانستو با خودت نمیبری😂
داغ داغ/ قیمت همستر کامبت در صرافی kucoin اعلام شد/ بنظرتون کوبیدن رو شکم همستر اینقدری ارزش داره؟
لیست کامل پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران در یک ماه اخیر/ از تمساح خونی جواد عزتی تا مست عشق و سال گربه+عکس
فراری دادن جوانان از سواحل با موسیقی کلاسیک!
دانشجویان چفیه پوش دانشگاه استنفورد آمریکا با بر دست گرفتن پرچم‌های فلسطین از مردم مظلوم غزه حمایت کردند
برگزاری نخستین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان