دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

تعداد ثبت نام کنندگان برای انتخابات سهام عدالت بیش از هزار نفر 

دوشنبه، 23 فروردین 1400
کد خبر: 146464
ساعدنیوز: عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: یک هزار و ۶۰۰ نفر برای شرکت در بزرگترین انتخابات اقتصادی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: محمد حسن ابراهیمی سرو علیا عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت وگوی زنده تلویزیونی، در رابطه با برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت اظهار کرد: افرادی که قصد شرکت در انتخابات را دارند باید در سامانه سجام احراز هویت شده باشند.

او بیان کرد: تا قبل از ۲۸ فروردین و تا قبل از بسته شدن نماد شرکت ها، هر فردی که سهامدار شرکت ها باشد، می تواند در انتخابات مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، شرکت کند و انتخابات در ۱۸ اردیبهشت انجام می شود.

این مقام مسئول افزود: افرادی که قصد شرکت در انتخابات مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را دارند، از طریق سامانه ستان تعیین صلاحیت می شوند و تنها افرادی که دارای مدرک تحصیلی مرتبط و متخصص باشند، انتخاب می شوند.

سرو علیا گفت: در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ نفر برای شرکت در انتخابات شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، ثبت نام کرده اند و از بین این تعداد از افراد، حدود ۱۶۰ نفر انتخاب می شوند.

عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص علت عقب افتادن زمان انتخابات شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت بیان کرد: یک سری زیر ساخت ها وجود نداشت و تعداد افراد متخصص و دارای صلاحیت در بین افرادی که ثبت نام کرده بودند، کم بود.

او افزود: ما دو اقدام برای افزایش اطمینان خاطر مردم انجام دادیم. براین اساس هر فردی که برای شرکت در انتخابات مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ثبت نام کند، امکان حضور در انتخابات را ندارند.

این مقام مسئول بیان کرد: برای سامانه سجام نیز، نیاز به مراجعه حضوری نیست و در حال حاضر نرم افزارهایی وجود دارند که افراد می توانند، با ارسال عکس خود احراز هویت شوند.

عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با علت افت شاخص بورس گفت: کاهش و افت شاخص بورس ارتباطی با سازمان بورس ندارد و سهام متاثر از تصمیمات سیاسی و داخلی در اقتصاد کشور است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟