دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

تفریح لاکچری رامین رضائیان و محمدرضا گلزار در حیاط ویلای میلیاردی در شمال تهران +عکس/ فقط زیبایی استخر رو سیر کنید 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: رامین رضائیان در هفته دوم لیگ برتر، 2 گل را از نقطه پنالتی برای استقلال به ثمر رساند. در اینجا تصویری از رضائیان در کنار رضا گلزار را در تهران با هم تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، رامین رضاییان سمسکندی، در تاریخ 1 فروردین سال 1369 متولد شده است. او در سمسکنده علیا شهر ساری به دنیا آمده و اکنون یک بازیکن فوتبال است. پست او دفاع راست می باشد و در تیم های مختلفی بازی کرده است. رامین که هم اکنون 33 سال سن دارد، دارای قدی به بلندی 1 متر و 84 سانتی متر است و در پست وینگر راست هم فعالیت می کند. او تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و علاقه ای به درس خواندن نداشت و به بازی فوتبال شد و از طریق این بازی توانست به موفقیت برسد و هم اکنون دارای یک زندگی بسیار لوکس می باشد.

او در یکی از روستاهای سمسکنده ساری بزرگ شد و خانواده بسیار فرهیخته ای دارد. پدر او که بازنشسته است در گذشته یک پزشک معروف بوده و فقط یک خواهر دارد که از او بزرگ تر است. او می گوید که در زمان تحصیل، بسیار زرنگ و درس خوان بوده است و در زمان مدرسه در مسابقات انفرادی شطرنج هم شرکت کرد و مقام اول را به دست آورد. البته دو و میدانی نیز از مسابقات مورد علاقه او بوده است و در دوی صحرا نوردی توانست مقام اول را کسب کند.

او با بازی کردن در زمین های خاکی، به مرور زمان به فوتبال علاقه مند شد و تلاش زیادی در این زمینه کرد و در نهایت در سال 1389 که در سن 12 سالگی بود، توانست به تیم نوجوانان سارویدر وارد شود. پس از گذشت یک سال هم وارد تیم شهرداری ساری شد و به مدت 7 سال در این تیم پا به توپ بود. رامین رضاییان برای این که بتواند در فوتبال پیشرفت کند، به تیم سایپای تهران رفت و در همان سال هم از او دعوت شد که به تیم ملی امید بپیوندد.

مدتی در تمرینات تیم راه آهن حاضر بود تا اینکه همان زمان سال 1388 در 20 سالگی مورد توجه مسولان تیم صبای قم قرار گرفت و مدت چهار سال در خدمت این تیم بود.

او سال 1392 به تیم راه آهن پیوست و به مدت دو سال در این تیم حضور داشت تا اینکه در 6 تیر 1394 با قراداد دو ساله به تیم پرسپولیس با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ پیوست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محمدجواد ظریف و همسرش به تماشای تئاتر الناز شاکردوست و ساعد سهیلی نشستند+ویدیو/ لبخند رضایت همسر وزیر امورخارجه سابق از حضور در نمایش اصیل ایرانی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
نگاهی به مراسم عقد ساده برادر محسن تنابنده با رونمایی از عروس خانم کم سن و سال و عاقد مراسم که نوه امام خمینی بود+عکس/ خوشبخت بشین
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
رونمایی از شخصیت کارتونی جذاب و ترسناک محبوب هادی چوپان +فیلم/ چقدر هم ادا و اطوار گرگ پارسی رو درمیاره
زندگی مخفیانه محمد اصفهانی به خاطر امضای جعلی و شکایت همسرش از او! / هاشمی رفسنجانی او را توصیه به پزشکی کرد!
(عکس) گردنبند شیک و فلزی مینا مختاری برای شروع یک روز کاری/واقعا خدای سلیقه و خوش پوشیه👌
وقتی کودک درون شاهرخ استخری فعال میشه و این چنین با دختراش توی خونه ماهیگیری میکنه +ویدیو/ جمعه های باباهای دختردار اینطوری سپری میشه😍