دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بریتانیا: تظاهرات هزاران نفر بدون ماسک بر علیه محدودیت ها 

یکشنبه، 06 مهر 1399
کد خبر: 103841
هزاران نفر در لندن بر علیه سیاست های دولت برای کنترل همه گیری کرونا در بریتانیا تظاهرات کردند. اکثر معترضان از پوشیدن ماسک امتناع داشتند و وجود یک همه گیری را از اساس به چالش می کشیدند. این در حالی است که دولت بریتانیا اعلام کرده است که هرکس قوانین کرونا را زیر پا بگذارد، پلیس این کشور می تواند او را تا 320 میلیون تومان جریمه بکند.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از یورونیوز، هزاران نفر از بریتانیایی های معترض در لندن بر علیه سیاست های دولت جانسون در کنترل سرایت بیماری کرونا تظاهرات کردند. معترضان معتقدند که سیاست های دولت در زمینه کنترل شیوع بیماری کووید 19 بسیار سختگیرانه و بدون توجه به شرایط اقتصادی مردم طراحی شده است. مهمترین اعتراض معترضین در لندن، نقض آشکار آزادی های فردی در پی اعمال محدودیت های شدید در بریتانیا است. پلیس متروپلیتن لندن اعلام کرده است که در درگیریها میان معترضان و پلیس، تعداد زیادی دستگیر و 4 نیروی پلیس به شدت، زخمی شده اند. پلیس قبل از تجمع معترضین طی یک پیام توئیتری اعلام کرده بود که بریتانیا در وضعیت هشدار قرار دارد و هر نوع تجمعی می تواند ابعاد فاجعه را عمیقتر سازد.

به گزارش ساعد نیوز، دولت بریتانیا اعلام کرده است که قانون شکنانی که پلیس این کشور را به چالش می کشند و قوانین را زیر پا می نهند و سلامتی مردم را به خطر می اندازند به شدیدترین وجه ممکن محاکمه خواهند شد. علیرغم این تهدیدات از سوی دولت بریتانیا، معترضان به حضور خودشان در خیابان ها ادامه می دهند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC