دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

تهران چند فرودگاه دارد؟ پروازهای خارجی از کدام انجام می‌شود؟ 

دوشنبه، 29 آبان 1402
در این مطلب در کنار معرفی شهر تهران و برخی از دیدنی‌های آن، با فرودگاه‌های داخلی و بین‌المللی آن آشنا می‌شویم و سپس به روش‌های سریع و کم هزینه تهیه بلیط تهران می‌پردازیم.

سفر به تهران، یکی از انوع سفرهایی است که بیشتر افراد در مواقع مختلف سال به دلایل گوناگونی آن را تجربه می‌کنند. دلایلی مثل تفریح و گشت و گذار در پایتخت کشور، کنسرت‌ها و جشنواره‌های خاص، رفت و آمد دانشجویان غیر بومی دانشگاه‌های تهران، استفاده از امکانات درمانی بیمارستان‌های مطمئن، خرید کالای خاص و ویژه از پاساژهای معروف این شهر و سفرهای کاری و تجاری.

قبل از تهیه بلیط تهران و سفر به این شهر بزرگ و پرجمعیت، خوب است اطلاعاتی را درباره فرودگاه‌های این شهر به‌دست بیاورید. آگاهی درباره فرودگاه‌های تهران، زمانی مهم‌تر می‌شود که بخواهید از فرودگاه‌های تهران به شهرها و کشورهای خارجی سفر کنید. در ادامه در کنار معرفی شهر تهران و برخی از دیدنی‌های آن، با فرودگاه‌های داخلی و بین‌المللی آن آشنا می‌شویم و سپس به روش‌های سریع و کم هزینه تهیه بلیط تهران می‌پردازیم.

تهران، مبدا و مقصد هر سفر

این روزها نام کشور شهر تهران، به عنوان پایتخت کشور ایران و بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر منطقه غرب آسیا به قدری همه جا فراگیر است، که شاید بهتر باشد به جای این‌که بگوییم هم راه‌ها به رم ختم می‌شوند، بگوییم همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود. این شهر که اولین بار در دوران آقا محمد خان قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد، به عنوان یکی از شهرهایی است که هر فصل، لباس مخصوص آن فصل را بر تن می‌کند و به شما لذت لمس هر چهار فصل سال را می‌بخشد. آب و هوای این شهر که در کوهپایه‌های رشته کوه البرز بنا شده است، گرم و خشک است و در بیشتر مواقع سال، معتدل است. اگر می‌خواهید به قصد گشت و گذار و تفریح به تهران سفر کنید، پاییز و بهار دل‌انگیز این شهر را از دست ندهید. پیاده‌روی در خیابان‌های تهران در این دو فصل و تماشای تفاوت‌های شهروندان که به تهران رنگ و زیبایی بخشیده‌اند، یکی از لذت بخش‌ترین تفریحات گردشگران حساب می‌شود.

دیدنی‌های تهران با عینکی جدید

با شنیدن نام تهران یاد چه چیزی می‌افتید؟ اگر شما هم بلافاصله تصویر دود و آلودگی هوا، ترافیک‌های طاقت‌فرسا، برج میلاد و برج آزادی در ذهنتان نقش می‌بندد، لازم است قبل از خرید بلیط ارزان تهران با برخی‌ از دیدنی‌های آن آشنا شوید. دیدنی‌هایی که به تنهایی، انگیزه سفر به این شهر پر جاذبه را می‌سازند. کاخ گلستان، کاخ سعدآباد، بام لند، مجموعه توچال، برج میلاد، موزه ملی ایران، دربند، بام تهران، خانه موزه مقدم، باغ فردوس، پل طبیعت، باغ نگارستان، باغ ملی، مجموعه مگامال و ایران مال، تنها گوشه‌ای از دیدنی‌های پر بازدید این شهر هستند.

فرودگاه‌های تهران، رگ‌هایی در بدن ایران

سفر هوایی به تهران، یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌های سفر به این شهر است. قبل از تهیه بلیط هواپیما تهران و آگاهی از قیمت بلیط هواپیما تهران از طریق سایت‌ها و مراجع معتبر خرید بلیط، لازم است بدانید که در حال حاضر، سه فرودگاه مهرآباد، امام خمینی و پیام، در شهر بزرگ تهران وجود دارند. در ادامه با این سه فرودگاه و دسترسی‌های آن بیشتر آشنا می‌شویم.

فرودگاه مهرآباد

اولین فرودگاه بین‌المللی ایران که در حال حاضر، میزبان اصلی تمام پروازهای داخلی هم هست، در مسیری بین بزرگراه لشگری و فتح قرار گرقته تا با دسترسی آسان خود، مسیر سفر را برای شما هموار کند. چنانچه قصد داشتید که از طریق وسایل حمل و نقل عمومی به این فرودگاه دسترسی داشته باشید، لازم است بدانید که ایستگاه مترو بیمه واقع در خط 4، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد است.

فرودگاه امام خمینی

اصلی‌ترین فرودگاه بین‌المللی شهر تهران، فرودگاه امام خمینی است. این فرودگاه در شهرستان ری واقع شده است و اگرچه دسترسی به آن کمی سخت است، ولی امکاناتی مثل هتل، رستوران، سالن استراحت و کافی‌شاپ را برای مسافران فراهم کرده تا آسایش سفر را برای آن‌ها رقم بزند.

فرودگاه پیام

در شرایط عادی، فرودگاه پیام، بر خلاف فرودگاه مهرآباد و امام خمینی که خدمات مسافربری ارائه می‌دهند، در دسته فرودگاه‌های باربری قرار دارد؛ اما در شرایط بحرانی و غیر عادی، خدمات و وظایف فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به عهده فرودگاه پیام است.

خرید سریع و آسان بلیط تهران با فلای تودی

حالا که با شهر تهران، دیدنی‌های این شهر و فرودگاه‌های داخلی و بین‌المللی آن آشنا شدید، لازم است به فکر خرید بلیط تهران باشید. تهیه بلیط رفت و برگشت هر سفری، از مهم‌ترین پیش نیازهای یک سفر درست و حساب شده است که می‌تواند خیال شما را از بابت نظم موجود در برنامه سفرتان آسوده کند. در این میان، مهم است که شما بتوانید در کنار کاهش در هزینه‌های اجتناب‌پذیر این سفر، در وقتتان هم صرفه‌جویی کنید و با سرعت بیشتری بلیط ارزان تهران را تهیه کنید. اما چطور ممکن است؟ فلای تودی به عنوان یکی از معتبرترین مراجع خرید بلیط تهران، با برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته خود، به شما این امکان را می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن، بلیط‌های لحظه آخری و برخوردار از تخفیفات را بشناسید و با خرید آن‌ها سفری اقتصادی و باکیفیت را تجربه کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصویر جگرسوز از آخرین بوسه‌ی نسرین مقانلو، عمره سریال "مختارنامه"، به پیکر بی‌جان پسر جوانش، ارشیا
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(عکس) پاسخ دندان شکن المیرا شریفی به تشبیه پزشکیان به بایدن در فضای مجازی با الهام از جمله معروف : تا آخر میمونی دیگه؟!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟