دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

تجاوز به دختران تهرانی با وعده پرداخت ماهی 8 میلیون تومان! 

پنجشنبه، 01 خرداد 1399
کد خبر: 80831
برخی از دختران جوان با وعده های دروغینی که این فرد به آنها در فضای مجازی (اپلیکیشن دوستیابی (meet me داده بود اغفال شده و سر قرار حاضر می شدند و در ادامه متهم با یک خودروی پ‍ژو مشکی رنگ به سراغ آنها می رفت و آنها را به محل خلوتی در خارج از شهر برده و با تهدید ساتور آنان را مورد آزار قرار داده و با سرقت گوشی و طلاجات آنها از محل متواری می شد.

برخی از دختران جوان با وعده های دروغینی که این فرد به آنها در فضای مجازی (اپلیکیشن دوستیابی (meet me داده بود اغفال شده و سر قرار حاضر می شدند و در ادامه متهم با یک خودروی پ‍ژو مشکی رنگ به سراغ آنها می رفت و آنها را به محل خلوتی در خارج از شهر برده و با تهدید ساتور آنان را مورد آزار قرار داده و با سرقت گوشی و طلاجات آنها از محل متواری می شد.

این مرد جوان زنان و دختران را در تهران با وعده دروغین پرداخت هزینه های شان در ازای کار فریب می داد و بعد از ارتباط آنها را تهدید به مرگ می کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، با توجه به اینکه افراد زیر سقف خانه خود و در امن ترین شرایط به سراغ فضای مجازی می روند باعث ایجاد این تصور غلط می شود که فضای مجازی از فضای واقعی بیرون از خانه امن تر و کم خطر تر می باشد . اما واقعیت این است که شما در دنیای واقعی در اولین برخورد با افراد اگر پی به نیات درونی آنها هم نبرید حداقل واقعیت جنسیت سن و ظاهر و پوشش وی را مشاهده می کنید. اما در دنیای مجازی هیچ تضمینی وجود ندارد که افراد همان کسی باشند که ادعا می کنند خصوصا افرادی که در سایت های همسریابی یا دوست یابی به سراغ دختران جوان می روند.

کارآگاهان این پلیس اخیرا موفق به دستگیری فرد آزارگری شدند که در یکی از سایت های دوستیابی اقدام به معرفی خود به عنوان فردی با توان مالی بالا و صاحب شرکت و خودرو گرانقیمت و ساکن شهرک غرب و با نام جعلی” سام “می کرد که حاضر است هزینه های خانمی که با وی در ارتباط قرار بگیرد را بپردازد. یعنی 8میلیون تومان درماه !

مردی که قرار بود همه هزینه های دختران جوان بدهد ولی با ساتور به سراغشان می رفت

متاسفانه برخی از دختران جوان با وعده های دروغینی که این فرد به آنها در فضای مجازی (اپلیکیشن دوستیابی (meet me داده بود اغفال شده و سر قرار حاضر می شدند و در ادامه متهم با یک خودروی پ‍ژو مشکی رنگ به سراغ آنها می رفت و آنها را به محل خلوتی در خارج از شهر برده و با تهدید ساتور آنان را مورد آزار قرار داده و با سرقت گوشی و طلاجات آنها از محل متواری می شد.

در این پرونده نیز همکاران من با تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند . اما نکته جالب توجه در این پرونده فاصله کوتاه بین آشنایی و وقوع جرم می باشد یعنی متهم در کمتر از یک هفته قربانیان خود را شناسایی و اغفال کرده و به سر قرار شیطانی با خود می کشانده است!

وعده دروغین سام برای دختران تهرانی

با وجود دستگیری متهم توسط پلیس تجربه هولناک تهدید با ساتور، آزار و اذیت، سرقت اموال و فردی که برای وادار ساختن قربانی به برقراری ارتباط وی را تهدید به مرگ کرده تا سال ها در ذهن فرد بزه دیده باقی می ماند و تا اعماق ذهن و روح وی رسوخ می کند و شاید هیچ گاه نیز فراموش نشود و حتی مجازات فرد آزارگر هم نمی تواند از بار اندوه این تجربه بکاهد .

اینجاست که منطق حکم می کند به جای رسیدن به نقطه ای که به دنبال دستگیری و مجازات متهم و یا رفتن به سراغ روانشناسان برای درمان آسیب ها و صدمات ناشی از بزه دیدگی باشیم باید یک قدم به عقب برگشته و با رعایت نکات هشداری و توجه به آموزش های پلیس به گونه ای از خود محافظت کنیم که اگر ده ها فرد آزار گر و فریبکار نیز وجود داشت راهی به درون ذهن و زندگی ما برای فریبکاری و اغفال نیابد .

در ادامه برخی نکات هشداری مفید در مواجهه با فضای مجازی را عنوان می نمایم که امیدوارم دختران جوان با رعایت این نکات از خود محافظت نمایند .

– برای محافظت از خود در برابر آسیبهای فضای مجازی باید تمام چارچوبهای اخلاقی که در فضای حقیقی به آنها معتقد هستید در فضای مجازی نیز رعایت کنید.

– وقتی شما با فردی روبرو می شوید که از همان ابتدا با پیشنهادات غیر اخلاقی به سمت شما می آید شک نداشته باشید که با قبول پیشنهاداتش خود را در معرض انواع آسیب ها و جرائم از جمله سوءاستفاده مالی، جنسی قرار داده و ممکن است مود تهدید و اخاذی نیز قرار بگیرید .

– اگر کمی واقع بینانه به شرایط نگاه کنید متوجه می شوید فردی با این شرایط عالی مالی و اجتماعی نیازی ندارد تا در فضای مجازی به دنبال فرد مورد نظر خود بگردد !

– اساسا سایت های همسریابی و دوستیابی به علت نداشتن مجوزهای قانونی محل قابل اعتمادی برای جستجو و یافتن همسر و شریک زندگی نیست.

– بعضا دیده شده یک گزارش ساده به همکاران من در کشف و حل معمای پرونده های جنائی و آزار و اذیت های سریالی کمک زیادی کرده است. از خانم های جوان می خواهم حتی اگر با پی بردن به فریبکار بودن فرد مورد نظرشان از ادامه ارتباط با او خودداری کردند و یا موفق به فرار از دست فرد آزارگر شدند بلافاصله مراتب را به همکاران من در پلیس آگاهی اطلاع دهند .

اگر خانمی احساس می کند مشخصات اعلام شده در این متن با مشخصات فردی که وی را مورد آزار و سرقت قرار داده مطابقت دارد می تواند با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت شکایت خود را مطرح کند.

در پایان باز هم تاکید می کنم فضای پر از راز و پیچیدگی مجازی محل مناسبی برای شناخت و اعتماد به افراد نیست. به عنوان شهروندی مسئول و دلسوز با مطالعه و باز نشر این مطالب یاریگر پلیس آگاهی در برقراری نظم و امنیت باشید .


89 پسندیدم 99 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
یک ناشناس
4 سال پیش

وقتی دخترا به عمد یا غیر عمد وسیله عیاشی و شهوت پرستی مرد میشه چه انتظاری داری واقعا دختر نمیتونه از خودش سوال کنه که چرا باید یک مرد غریبه ماهی اینقدر بمن باید پول بده اونهم پول مفت و راحت؟ چرا زمونه ای که ملت گرسنه ان و کسی به کسی رحم نمیکنه کسی پیدا بشه راحت اینقدر پول بهم بده ؟ مگر طرف دیوانه و احمقه؟ چون چشم دختر فقط پول و ماشین و ثروت رو می بینه و فکر میکنه بوسیله یکنفر دیگه راحت میتونه به این چیزا برسه غافل از اینکه طرف مقابل زرنگ تر از این حرفاست که مفت پول بده دستت توام راحت خرج کنی
پاسخ
یک ناشناس
4 سال پیش

به قول کسی در جامعه ای که مرد دنبال روابط جنسی و زن دنبال تعیین قیمت برای بدن خودش هست اون جامعه - جامعه نیست فاحشه خونه اس الان توی خیابون زنها طوری رفت وآمد میکنند که انگار عروس داری میبری خونه و این رو هم حق خودشون میدونن شهوت رو زنها به خیابون آوردن و دارن باهم مسابقه میذارن که هر روز جلف تر و بدتر و جدیدتر باشن کار به جایی رسیده دخترها به پسرها پیشنهاد دوستی میدن به اسم آزادی و روابط اجتماعی سطح جامعه رو به فاحشگی رسوندن جامعه شده اسباب شهوت رانی پسرا و دخترا و اینم حق خودشون میدونن
پاسخ
وحید
4 سال پیش

چه ربطی به این و اون داره این رو فهمیدن که فساد گر بود ولی میدونی در هر 24 ساعت چه فساد هایی رخ مدیده که ما از آن ناآگاهیم ،اینا بر میگرده به ذات و ادب و خانواده که بیشتر زنان و دختران به خاطر پول و ازدواج تو این دامها می افتن
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

خیلی به حجاب ربط داره. اون کسانیکه شما میگی، به قول خودتون ذاتا پاک نیستن و حجابی که دارن برای گول زدن و فریب دیگران یا از روی اجباره. این تفکر کلیشه ایه که چون برخی باحجاب ها رفتار نامناسبی داشتند پس حجاب بد است. قطعا بسیاری بی حجاب هم، رفتار نامناسب تری داشته اند. چرا اینجا نمی گید پس بی حجابی بد است؟؟؟!!! تجربه نشون داده ۹۰ درصد افرادیکه مورد آزار جسمی و روحی قرار میگیرند، دختران بد حجاب هستند...کاش از تجربه درس بگیریم
پاسخ
تینا
4 سال پیش

👍👍👍👍👍👍👍👍
پاسخ
تینا
4 سال پیش

واقعا نمیشه فضای مجازی رو طعطیل کردچون ادم خودش باید از خودش مراقبت کنه مقصر بعضی از اون دخترایی هستن ک عاشق پول و ماشینن و مقصر بعضی پسر هایی هستن ک دنبال ی حسی ک زود گذره هستن نمیشه گفت ک فقط پسرا مقصرن یا دخترا هر دو تقصیر دارن البته اینم باید گفت فک نکنید توهین کردم گفتم بعضی هااااا
پاسخ
علی خان
4 سال پیش

مرگ لحظه ای از زندگی است زندگی نهایت ایستادن و چگونه ایستادن تا آخرین لحظه نفس کشیدن. نفس های خود را در راه با ارزش تر استفاده کنیم .پدر ،مادر ،برادر ،خواهر ،اقوام ،همشهریان،هموطنان ،موجودات جهان هستی، دوستتان دارم.
پاسخ
علی
4 سال پیش

وقتی دختر یا پسر اتیسم ی یا دارای بیماری صرع یا معلول و انواع معلولیت و بیماریهای خاص را میبینم به خداوند التماس میکنم تا به من قدرت انجام کارهایی نیک را بدهد تا به واسطه این اعمال خداوند این عزیزان را شفا دهد اگه خداوند این قدرت نیک بودن را به همه مردم جهان بدهد و همه آرزوی این صفات نیک را داشته باشیم دیگر نه کسی مریض میشود نه کسی احساس کمبود میکند و همه در راه رضای خداگام بر می داریم و خداوند هم در براورده کردن آرزوهای نیک ما را یاری میرساند
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

خوب کاری کرده کسی ک نشناخته ندیده بلند میشه میره سر قرار باید منتظر همچین صحنه های هم باشه
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

چ ربطی ب حجاب داره چ مرد چ زن باید ذات شون درست باشه من خانم های با حجابم دیدم ک بدتر از بی حجاباس
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

موافقم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

دمت گرم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

اخه برادر پدر شوهر از صبح تاشب میره جان میکنه شکمشون روسیر کنه و جانی براش باقی نمی مونه کجای کاری بقیه حالشونو میخوان
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

آفرین واقعا گیر آدم خودشون می افتن
پاسخ
زری
4 سال پیش

خدایا 😱😱😱
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

تقصیر دخترا است که به خاطر پول دست به هر هر کاری می زنن
پاسخ
ماری
4 سال پیش

کاملا درسته به شرطی ک همه رفته باشن مرخصی
پاسخ
علی
4 سال پیش

دست قطع کردن در صورتی که مداومت به گناه کند خداوند مهربان وبخشنده است در صورتی که توبه واقعی کند نیازی به قطع دست و تنبیه نیست و باید به این افراد کمک و آموزش صحیح زندگی کردن را داد لطفا تا زمانی که کلام خدا را صحیح درک نکردیم نه قضاوت کنیم نه ایراد بگیریم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

شما لطفن.....
پاسخ
سلام
4 سال پیش

احسنت
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
تصاویری جالب از چهره متفاوت بازیگران سرشناس و مطرح با سبیل+عکس/ از محمدرضا گلزار و مهران مدیری تا مهدی سلوکی و محسن تنابنده
هزینه چاپ یک کتاب
خوشگلاسیون بازیگر و کشتی‌گیر هالیوودی د راک توسط دخترانش / این ووروجک ها راک رو با گلیتر یونی کورنی اکلیلی کردن 😂 فقط خنده های پدرشون
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ایده ناب و خلاقانه الهه منصوریان قهرمان ووشو کشورمان در بستن روسری/ خانوما یاد بگیرن! +عکس
استوری تسلیت و همدردی بازیگران با حمید گودرزی برای فوت مادرش+عکس/ از پوریا پورسرخ و ژیلا صادقی تا نعیمه نظام‌دوست و پژمان بازغی
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟