دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تجاوز مرد افغانی به بانوی افغانی در ایران!! 

چهارشنبه، 07 شهریور 1403
کد خبر: 405668
ساعدنیوز: مرد شرور زن فروشنده را تعقیب و خانه‌اش را شناسایی می‌کند و بعد با ورود به آنجا زن جوان را مورد آزار و اذیت قرارمی دهد؛ اما طولی نمی کشد که با ردیابی‌های تخصصی پلیس دستگیر می شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از روزنامه ایران، چندی قبل زن جوانی از اتباع افغانستان به یکی از اداره‌های پلیس مراجعه کرد و از تعرض مردی ناشناس خبر داد و گفت: دیروز وقتی از سر کار به خانه برگشتم هنوز چند دقیقه بیشتر نگذشته بود که زنگ خانه به صدا در آمد. هنگامی که در را باز کردم ناگهان مرد جوانی به زور وارد خانه‌ام شد و وقتی فهمید تنها هستم با کتک و تهدید من را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داد و فرار کرد.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیم جنایی خیلی زود راهی صحنه جرم شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته محل کار و مسیر او، پی بردند، زن جوان در یک مغازه لباس‌فروشی کار می‌کرده و پس از اینکه تعطیل شده، مرد شرور تا خانه وی را تعقیب کرده است.
کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات هویت متهم را که او نیز مردی افغانستانی بود شناسایی کردند و با اقدامات پلیسی و مخابراتی دریافتند او پس از ارتکاب جرم در خانه‌ای در شمال استان تهران مخفی شده است که همین سرنخ مهم کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.
تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و او را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه به آزار و اذیت شاکی با اجرای نقشه قبلی اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر وسوسه شیطانی دست به این جنایت سیاه زده است.
با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد و تحقیقات قضایی در این باره ادامه دارد.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
شعر دلنشین و زیبای استاد شفیعی کدکنی برای خسرو آواز ایران، محمدرضا شجریان/ بخوان که از صدای تو سپیده سر برآورد/ وطن، زِ نو، جوان شود دمی دگر برآورد
پاسخ دندان‌شکن ولی اشکبار خواهران منصوریان به توهین هادی ساعی/ قدردانی احساسی الهه منصوریان از خواهرش، شهربانو، که برایشان هم پدر بود و هم خواهر😭
(ویدئو) نجم الدین شریعتی همراه مصطفی راغب و بقیه بازیگران در اربعین در کربلا
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید
گام اول و درست وزیر علوم در قامت مسئول ارشد؛ دیدار با محمدرضا شفیعی کدکنی در منزلش+ عکس/ پذیرایی مفصل استاد ارزشمند ادبیات از مهمانانش
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
کتابخانه شیک و جذاب پردیس پورعابدینی، بازیگر آقازاده/ آرامش وصف‌ناپذیر و ستودنی کتابخانه
نگاهی به تزئینات خانه ابدی هوشنگ حریرچیان با گل و عکس مرحوم/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه