دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

طلا تا آخر هفته شدیدا سقوط می‌کند؟ 

سه شنبه، 07 مرداد 1399
کد خبر: 93131
ساعد نیوز: قیمت طلا طی روز‌های گذشته رشد بسیار خوبی داشته است و سود زیادی را عاید سرمایه‌گذاران این بازار کرده است. اما این پایان سود آوری طلاست یا تازه شروع ماجرا می‌باشد؟

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از گسترش، مشخصا رشد طلا در این روز ها شروع ماجرا نیست بلکه شروع ماجرا را می توان در چند ماه پیش و همزمان با آغاز شیوع همه گیری بیماری کووید-۱۹ دانست اما هنوز به پایان نیز نرسیده ایم.

پس از رسیدن نرخ هر انس طلا به ۱۸۰۰ دلار ابتدا طلا از خود مقاومت بسیاری را نسبت به بالا رفتن دوباره نرخ خود نشان داد اما پس از مدت نزدیک به دو هفته نرخ آن رشد بسیاری زیادی کرده و طی چند روز به ۱۹۰۰ دلار رسید.

درحال حاضر نرخ هر انس طلا ۱۹۰۱ دلار می باشد که نسبت به روز های گذشته نزدیک به صد دلار رشد داشته است. هر انس نقره نیز ۲۲.۱۷ دلار نرخ دارد.

با توجه به این که نرخ طلا در روز پایانی هفته یعنی جمعه به ۱۹۰۰ دلار رسید به احتمال بسیار بالایی با آغار هفته شروع به نوسان خواهد کرد و حتی ممکن است به زیر ۱۹۰۰ دلار بیاید اما در ادامه نرخ آن بالا خواهد رفت.

در نتیجه می توان گفت که انتظار برای یک سقوط جدی در روز های آینده یک انتظار بیهوده است و طلا همچنان روندی صعودی دارد. هرچند با احتمال اینکه در بازار نوساناتی به وجود خواهد آمد می توان گفت که فرصت خوبی برای خرید طلا توسط بازماندگان خرید در ماه گذشته می باشد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی