دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

تنبیه متفاوت جو بایدن توسط همسرش سوژه فضای مجازی شد 

یکشنبه، 13 تیر 1400
کد خبر: 157404
ساعد نیوز: ظاهراً جیل بایدن برای مجازات همسرش هنگام اختلاف‌ها، یک ابزار در اختیار دارد، فرستادن او به "اتاق خواب لینکلن" و تنها خوابیدن.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جریان استقبال از بازیکنان تیم بیس بال "لس آنجلس داجرز" در کاخ سفید از نحوه مجازاتی که همسرش برایش در نظر گرفته، سخن گفت و آن را دستمایه شوخی کرد.

بایدن در راستای سخنان کامالا هریس، معاونش که گفت که همسرش داگ امهوف شب گذشته با پیراهن داجرزها به خانه آمده بود (او حامی تیم متفاوتی است) بایدن گفت که او نیز با همسرش مشکل مشابهی داشته است. او توضیح داد: من یک خانواده مختلط بر اساس علایق به تیم های بیس بال و دیگر ورزش ها دارم. همسرم از فرق سر تا نوک پا فیلادلفیایی است، اگر من به کسی غیر از فیلادلفیایی ها توجه نشان دهم، باید به تنهایی در اتاق خواب لینکلن بخوابم.

بایدن یکبار دیگر در روز جمعه و در مراسمی در انجمن ملی آموزش که همسرش نیز عضو آن است، این سازمان را یک نهاد "ضروری" دانست و گفت: خوب باید بگویم اگر از این انجمن حمایت نکنم، باید تنها در اتاق خواب لینکلن بخوابم!

این گفته ها از سوی بایدن دستمایه شوخی کاربران در فضای مجازی شد و یکی از آنها در توئیتر نوشت: شرط می بندم بایدن هر شب در اتاق خواب لینکلن می خوابد!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی