دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

توهین علی مطهری به دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی / برای شما قرص ضدبارداری دارم! 

سه شنبه، 14 آبان 1398
کد خبر: 49388
ساعد نیوز: یکی از دانشجویان در جریان تناقضاتی که در صحبت‌های مطهری بود گفت: آقای مطهری لطفاً قرص ضدفراموشی به‌همراه داشته باشید. وی در پاسخ گفت: من هم برای شما قرص ضدبارداری دارم!

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از دانشجو، علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در ویژه برنامه «انقلاب اسلامی و تعامل با دنیا» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد گفت: رابطه با آمریکا به معنای قبول کردن سیاست های آمریکا نیست. رابطه با آمریکا می تواند برای ما مفید باشد. این که گفته می شود برجام موفق نبوده است درست نیست و برجام تاکنون موفق بوده است.

مطهری همچنین درمورد مذاکرات برجامی گفت: چرا ما از این که بگوییم رهبری دستور مذاکره داده است وحشت داریم؟! شروع مذاکره با اجازه حضرت آقا و رهبری بود و در اوایل شروع مذاکره هیچ پیش شرطی نگذاشته بودند.

مطهری درمورد مناسبت سیزده آبان گفت: من تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را از همان ابتدا کار درستی نمی دانستم. البته شاید گرفتن لانه برای یک هفته و برای به دست آوردن مدارک و اسناد بد نبود اما طولانی کردن گروگان گیری کار اشتباهی بود و از ما در جهان چهره ای مثل داعش امروز نشان داد. بعد از تسخیر لانه جاسوسی بود که صدام هم به ایران حمله کرد و هیچ کس به ایران کمک نکرد، چرا که ایران جلوه وحشیانه ای بین کشورهای دیگر پیدا کرده بود.

وی افزود: من شک ندارم اگر پدرم، شهید مطهری، زنده بود، این اجازه را نمی داد که لانه جاسوسی را تسخیر کنند و به نظر من تسخیر آن هیچ ضرورتی نداشت.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره ادامه مذاکرات گفت: امروز وقت مناسبی برای مذاکره نیست، چرا که در موضع بالا نیستیم و ممکن است عزت ما پایین بیاید.

مطهری در بخش دیگری از سخنانش درمورد سپاه پاسداران گفت: در زمان صلح اگر مردم و نهادها از عهده پروژه ای برنیایند باید به نظامی ها داده شود، نه این که سپاه در هر مسئله اقتصادی وارد شود. این به نفع کشور نیست. امام نیز بارها سپاه را از دخالت در سیاست و اقتصاد منع کرد و فرمود که از کار نظامی خود عقب می مانند. به نظر من این که کارهای اقتصادی را به سپاه بسپاریم کار اشتباهی است.

علی مطهری در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره تناقض صحبت هایش در مصاحبه با روزنامه ایران درباره دخالت سپاه در امور اقتصادی با نظرات آقای جهانگیری در آبان ۹۷ مبنی بر این که سپاه در پروژه های عمرانی صرفاً کارگزار و تحت نظارت و درخواست دولت است، گفت: آقای جهانگیری حرفی برای خودشان می زنند! سپاه در امور اقتصادی دخالت می کند، با این که امام بارها نظامیان را از دخالت در اقتصاد منع کرد.

همچنین در ادامه پرسش و پاسخ، دانشجویان خطاب به آقای مطهری گفتند: شهید مطهری در مقابل منافقین بود، اما شما چقدر مقابل منافقین هستید؟ علی مطهری در پاسخ دانشجوی بسیجی گفت: فعلا من مقابل شما هستم!

یکی از دانشجویان خطاب به اقای مطهری گفتند امروز روز سیزدهم آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی است، در حالی که شما هم رزمان خود را در روز سیزدهم آبان با چهره داعشی خطاب می کنید، چه اتفاقی افتاده است که بعد چهل سال، دانشجویان آن روز مواضعشان تغییر کرده است و به آرمان ها پشت کرده اند؟

این دانشجو در سوال دوم پرسید: شما طی اظهاراتی پس از فتنه ۸۸ مجلس وقت را ناقض حقوق ملت خطاب کردید، اما مجلس دهم که در پی تصویب لوایح استعماری CFT و FATF است را ناقض حقوق ملت نمی دانید؟

وی در جواب گفت: من به آن ها کاری ندارم و تسخیر لانه جاسوسی اشتباه بوده است.

یکی از دانشجویان در جریان تناقضاتی که در صحبت های مطهری بود گفت: آقای مطهری لطفاً قرص ضدفراموشی به همراه داشته باشید.

مطهری در پاسخ گفت: من هم برای شما قرص ضدبارداری دارم!

در آخر برنامه دانشجویان گفتند ما قصد داشتیم این روز را به شما تبریک بگوییم، ولی نمی گوییم. علی مطهری هم در پاسخ گفت: من هم می خواستم از شما تشکر کنم ولی نمی کنم.


62 پسندیدم 22 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 31 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
ناشناس
5 سال پیش

کی گفته چون پدرش انسان والایی بوده پسرشم والامقامه حضرت سلیمان وقتی ازخدامیخوادبه فرزندش مقام پیامبری بعدازاونوبده خداگفت به فرزندتونمیرسه چرایه ادم بددهنوبی ادب که ظاهرشم وحشتناکه بایدنماینده باشه مگه افراددانشمندکم داریم
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

متاسفم برای ایشان .....یک زمانی بزرگان ...به ما بزرگی می آموختند اما الان بزرگان ما به گونه ای رفتار میکنند که گن دلم می خواهد بگویم این آقا در بد زمان وبرهه ای پدرشان را از دست دادند ...وبعد کاش به جای نوشتن این همه کتاب حداقل بچه اش رادرست تربیت می کرد ...ویا شاید اگر سایه پدر روی سرش بود اینطور با مردم که ولی نعمتشان هستند سخن نمی گفت ....متاسفم برای این آقا
پاسخ
موسوی
5 سال پیش

اینجاست که باید گفت:تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام الله و بر روی دیگر نقش ابلیس است\r\nعوام خدایش را میبینند و اهل معرفت ابلیسش\r\n\r\nکشور رو سپردن دست کی؟؟؟\r\nمطمئنا اگه زمان برمیگشت ب سال ۵۷ هرگز انقلابی در کار نبود\r\nولی افسوس!!!
پاسخ
نازنین
5 سال پیش

فوق العاده زیاد بی شخصیت هستی
پاسخ
مهمان
5 سال پیش

پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد\r\nسگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت و مردم شد
پاسخ
عابس احمد وند
5 سال پیش

اینا کم نیستند داداش چمران وباهنر و رئیس جمهور و بچه های کارگردانان سینما
پاسخ
Ali
5 سال پیش

منافق در هر لباسیدمی باشد مسلما نیروی نفوذی که به رهبر پشت گرده و حتی در مقابل رهبری ایستاده واز امریکا دفاع می کند.متاسفم برای افرادی که به این آدم رای دادند.
پاسخ
امین
5 سال پیش

عالی بود اقای دکتر ‌....
پاسخ
Shomakher
5 سال پیش

خیلی بد هم نگفته، حالا مثلا سفارت رو گرفتن چه غلطی کردن؟ تحفه هاشون که تو همون کشور خوش بگذرونی میکنن آمریکا بده واسه ملت ایران نه دولتمردان ایران....ولی کلا با جوابش درمورد قرض ضد بارداری معلومه کلا سرش زیر پایین تنه است 😂
پاسخ
فرشته
5 سال پیش

چه ربطی داره هرکسی یه دیدگاه داره این مردمن اشتبه فکر میکنن فکر میکنن هرکی باباش ایت الله ست باید خودشم باشه اشتباهست نمونه امثال در قران زیاده الی ماشالله حضرت نوح وپسرشو..اینها خودشون به همچنین مقامی نرسیدن مردم پشتشو با همچنین دیدگاهی بودن
پاسخ
بجای شماشرمسار
5 سال پیش

ازیک باصطلاح سیاستمداربعیداست!\r\nمگراین همه سخنران و.....ندیده ایم.\r\nمثل آقای رحیم پورازغدی...\r\nآقای قمشی...\r\nوخیلی های دیگه.....\r\nشیواسخن میگن،،،مودب اند،،،باشخصیت اندو.....\r\nامیدوارم رسمأازملت عذرخواهی کنیدوبه اشتباه خوداعتراف کنید.\r\nنماینده ی ی ی مللت...
پاسخ
ایرانی
5 سال پیش

مطهری...\r\nحضرت امام درجریان تسخیرلانه جاسوسی بودند.\r\nشمادرمقابل امام ایستاده ای!\r\nمثلأشصخیت سیاسی هستی،،،بادانشجویان درست صحبت وبرخوردکن!\r\nقرص ضدبارداری درجیب توچیکارمیکنه؟!\r\nمگه مصرف داری؟!!!\r\nاگه به حرمت شهیدبزرگواراستادمطهری نبود،،،توجایگاهی دراین نظام مقدس نداشتی!\r\nادب مرد به زدولت اوست.\r\nو..........\r\nو.....
پاسخ
هخامنش سعیدی
5 سال پیش

دمش گرم. حاضر جواب و متلک اندازه
پاسخ
علی نظری
5 سال پیش

حیف استاد مطهری که ایشان فرزندش می باشد.
پاسخ
نازنین س ملکی
5 سال پیش

سلام فقط یک چیز میتوانم بگویم آن هم این است که برای آقای مطهری واقعا متاسفم که به هیچ عنوان به پدرشان نرفته‌اند.پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
پاسخ
نازنین س ملکی
5 سال پیش

سلام فقط یک چیز میتوانم بگویم آن هم این است که برای آقای مطهری واقعا متاسفم که به هیچ عنوان به پدرشان نرفته‌اند.پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

این هم نماینده تهران،کدخدای ده که ،،،،بود وای بر آن ده،،،،
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

متاسفانه خوشی زیاد بعضی ها رو هار کرده.
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

من یک زنم واقعا خجالت کشیدم چطور یک مرد با این پررویی این حرف به زبان آورده شرم حیا کجا رفته
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

حداقل قانون جنگل را رعایت کن
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...