تور استانبول فقط با پیش پرداخت 5 میلیون و 210 هزار تومان به صورت اقساطی

  دوشنبه، 20 فروردین 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
تور استانبول فقط با پیش پرداخت 5 میلیون و 210 هزار تومان به صورت اقساطی
اگرچه درحال حاضر به دلیل نوسانات ارزی، هزینه سفرهای خارجی بالا رفته و استانبول هم از این قاعده مستثنی نیست اما یک خبر خوب اینکه با 5 میلیون و 210 هزار تومان، آن هم به صورت تور اقساطی می‌توانید به استانبول سفر کنید.

استانبول یکی از پرطرفدارترین شهرهای قاره آسیاست که سالانه میلیون‌ها گردشگر این شهر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. ایرانیان هم از این قائده مستثنی نیستند. از آنجایی که ترکیه یکی از کشورهای هم مرز با ایران است، از قدیم رفت و آمد میان این دو کشور بالا بوده است. اگرچه درحال حاضر به دلیل نوسانات ارزی، هزینه سفرهای خارجی بالا رفته و استانبول هم از این قاعده مستثنی نیست اما یک خبر خوب اینکه با 5 میلیون و 210 هزار تومان، آن هم به صورت تور اقساطی می‌توانید به استانبول سفر کنید. یعنی درواقع شما 50 درصد از هزینه تور که همان 5 میلیون تومان باشد را ابتدا می‌پردازید و مابقی را بعدا پرداخت خواهید کرد. کافی است به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده، تور مورد نظر خود را رزرو نمایید و برای سفر آماده شوید.

لیست تورهای استانبول که می‌توانید از وبسایت لحظه آخر رزرو نمایید

در جدول زیر می‌توانید برخی از تورهای استانبول که امکان رزرو آن از وبسایت لحظه آخر وجود دارد را مشاهده کنید. این تورها را آژانس‌های گردشگری مختلف برنامه‌ریزی کرده‌اند و ممکن است از نظر خدمات نیز با هم کمی متفاوت باشند. شما امکان مقایسه تورهای مختلف با هم و انتخاب بهترین گزینه را خواهید داشت. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که شماری تور استانبول لحظه آخر در این جدول وجود دارد که دارای تخفیف ویژه هستند. اگر چنین آفری را برای رزرو انتخاب کردید؛ حتما به کانتر اعلام کنید که تور شما دارای تخفیف ویژه است.

نام تور

شروع قیمت

تعداد روزهای سفر

پرواز

هتل

تور استانبول فروردین قسطی

10 میلیون و 200

3 شب

قشم ایر

Grand Deniz

Taksim Doorway Suites

ALL INN

Bali Star City

Eterno

تور انگشت نگاری استانبول بهار با تخفیف ویژه

10 میلیون و 800 هزار تومان

4 شب

آنا

Grand Deniz

Taksim Doorway Suites

ALL INN

Bali Star City


Hotel Eterno


Hotel Atro

Hotel actuel life

تور استانبول بهار اقساطی

10 میلیون و 500 هزار تومان

3 شب

قشم ایر

Grand Deniz

Bali Star City

Taksim Palmiye

Istanbul Newcity

City Center

تور استانبول فروردین. اقساطی. تخفیف ویژه

10 میلیون و 900 تومان

4 شب

قشم ایر

Grand Deniz

Fide Istanbul

Taksim Palmiye

Istanbul Newcity

actuel life

چه عواملی روی قیمت تور استانبول تاثیر دارد؟

به‌طورکلی عواملی همچون ستاره‌ هتلی که انتخاب می‌کنید، زمان سفر، تعداد روزهای سفر، نوع زمینی و هوایی بودن سفر و پرواز و نوع صندلی پرواز (فرست کلاس، بیزینس کلاس، اکونومی) و... روی قیمت نهایی تور تاثیر دارند. استانبول مقصدی است که بیشتر جنبه شهرگردی آن مورد توجه گردشگران قرار دارد. بنابراین زمان زیادی را در هتل سپری نخواهند کرد. بنابراین انتخاب یک هتل 3 یا 4 ستاره با امکانات استاندارد هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت باشند و لازم نیست برای رزرو یک هتل 5 ستاره هزینه زیادی بپردازید. همچنین اگر بتوانید در زمان‌هایی که گردشگران کمتری در استانبول وجود دارند راهی این شهر شوید، هزینه سفرتان کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین با رزرو یک بلیط اکونومی نیز هزینه‌های سفر تا حد زیادی کمتر می‌شود. بنابراین اگر قصد سفر ارزان به استانبول را دارید، به این عوامل دقت کنید.

 قیمت تور استانبول

تور لحظه آخری، رمز سفر ارزان به استانبول

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که می‌توانید برای داشتن یک سفر ارزان و مقرون به صرفه به استانبول داشته باشید؛ رزرو تور لحظه آخری است. منظور از تور لحظه آخری، آفرهایی است که زمان کمی تا تاریخ پروازشان باقی مانده اما هنوز ظرفیت خالی دارند. معمولا آژانس‌های گردشگری اینگونه پکیج‌ها را با تخفیف ویژه برای رزرو ارائه می‌دهند. این تخفیف حتی در برخی از مواقع به 60 درصد هم می‌رسد. توجه داشته باشید که اگر آفر دقیقه نودی رزرو می‌کنید، زمان زیادی برای آماده شدن سفر در اختیار نخواهید داشت و بنابراین بهتر است از قبل آماده سفر شوید و بعد فرایند رزرو را انجام دهید.

هزینه سفرتان را قسط بندی کنید

راه دیگری که با کمک آن می‌توانید هزینه‌های سفر خود را بهتر مدیریت کنید و هزینه بالای مسافرت خارجی به شما فشار نیاورد؛ قسطی سفر کردن است. آژانس‌های مسافرتی مختلف هر کدام شرایط خاصی را برای تورهای قسطی خود در نظر می‌گیرند اما یک سری قوانین کلی وجود دارد که باعث می‌شود اصول فروش قسطی تور در همه آژانس‌های گردشگری یکسان باشد. معمولا شما باید 50 درصد از مبلغ تور را ابتدا پرداخت کنید و مابقی مبلغ برایتان قسط‌بندی خواهد شد. به ازای هر قسط از شما چک صیادی دریافت خواهد شد که پس از پرداخت اقساط برگردانده می‌شود. در شرایطی که نرخ ارزهای خارجی در نوسان است و هزینه بالای تورهای خارجی امکان سفر را برای بسیاری از افراد سخت کرده است، این راه می‌تواند چرخه مسافرت کردن را دوباره به جریان بیاندازد.

استانبول

تور استانبول را از لحظه آخر رزرو نمایید

استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد خارجی در میان ایرانیان است که از قدیم تعداد زیادی آن را به‌عنوان مقصد سفر خارجی خود انتخاب می‌کردند. جدا از آن این مساله که تعدادی از کشورها در ایران سفارتخانه ندارند و مردم برای تهیه ویزایشان و انجام پروسه بیومتریک باید به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه مراجعه کنند هم تعداد سفرها به استانبول را بیشتر کرده است. به هر دلیلی که قصد دارید به استانبول مسافرت کنید، می‌توانید تور موردنظر خود را از پلتفرم لحظه آخر رزرو نمایید. از میان مزایای رزرو تور از این مجموعه مشاوره رایگان قبل از سفر، پشتیبانی هنگام سفر، ارزان‌ترین نرخ بازار و امکان مقایسه تورهای متنوع از آژانس‌های مسافرتی مختلف اشاره کرد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (604 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (59 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان