دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

تور استانبول فقط با پیش پرداخت 5 میلیون و 210 هزار تومان به صورت اقساطی 

دوشنبه، 20 فروردین 1403
اگرچه درحال حاضر به دلیل نوسانات ارزی، هزینه سفرهای خارجی بالا رفته و استانبول هم از این قاعده مستثنی نیست اما یک خبر خوب اینکه با 5 میلیون و 210 هزار تومان، آن هم به صورت تور اقساطی می‌توانید به استانبول سفر کنید.

استانبول یکی از پرطرفدارترین شهرهای قاره آسیاست که سالانه میلیون‌ها گردشگر این شهر را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. ایرانیان هم از این قائده مستثنی نیستند. از آنجایی که ترکیه یکی از کشورهای هم مرز با ایران است، از قدیم رفت و آمد میان این دو کشور بالا بوده است. اگرچه درحال حاضر به دلیل نوسانات ارزی، هزینه سفرهای خارجی بالا رفته و استانبول هم از این قاعده مستثنی نیست اما یک خبر خوب اینکه با 5 میلیون و 210 هزار تومان، آن هم به صورت تور اقساطی می‌توانید به استانبول سفر کنید. یعنی درواقع شما 50 درصد از هزینه تور که همان 5 میلیون تومان باشد را ابتدا می‌پردازید و مابقی را بعدا پرداخت خواهید کرد. کافی است به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده، تور مورد نظر خود را رزرو نمایید و برای سفر آماده شوید.

لیست تورهای استانبول که می‌توانید از وبسایت لحظه آخر رزرو نمایید

در جدول زیر می‌توانید برخی از تورهای استانبول که امکان رزرو آن از وبسایت لحظه آخر وجود دارد را مشاهده کنید. این تورها را آژانس‌های گردشگری مختلف برنامه‌ریزی کرده‌اند و ممکن است از نظر خدمات نیز با هم کمی متفاوت باشند. شما امکان مقایسه تورهای مختلف با هم و انتخاب بهترین گزینه را خواهید داشت. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که شماری تور استانبول لحظه آخر در این جدول وجود دارد که دارای تخفیف ویژه هستند. اگر چنین آفری را برای رزرو انتخاب کردید؛ حتما به کانتر اعلام کنید که تور شما دارای تخفیف ویژه است.

نام تور

شروع قیمت

تعداد روزهای سفر

پرواز

هتل

تور استانبول فروردین قسطی

10 میلیون و 200

3 شب

قشم ایر

Grand Deniz

Taksim Doorway Suites

ALL INN

Bali Star City

Eterno

تور انگشت نگاری استانبول بهار با تخفیف ویژه

10 میلیون و 800 هزار تومان

4 شب

آنا

Grand Deniz

Taksim Doorway Suites

ALL INN

Bali Star City


Hotel Eterno


Hotel Atro

Hotel actuel life

تور استانبول بهار اقساطی

10 میلیون و 500 هزار تومان

3 شب

قشم ایر

Grand Deniz

Bali Star City

Taksim Palmiye

Istanbul Newcity

City Center

تور استانبول فروردین. اقساطی. تخفیف ویژه

10 میلیون و 900 تومان

4 شب

قشم ایر

Grand Deniz

Fide Istanbul

Taksim Palmiye

Istanbul Newcity

actuel life

چه عواملی روی قیمت تور استانبول تاثیر دارد؟

به‌طورکلی عواملی همچون ستاره‌ هتلی که انتخاب می‌کنید، زمان سفر، تعداد روزهای سفر، نوع زمینی و هوایی بودن سفر و پرواز و نوع صندلی پرواز (فرست کلاس، بیزینس کلاس، اکونومی) و... روی قیمت نهایی تور تاثیر دارند. استانبول مقصدی است که بیشتر جنبه شهرگردی آن مورد توجه گردشگران قرار دارد. بنابراین زمان زیادی را در هتل سپری نخواهند کرد. بنابراین انتخاب یک هتل 3 یا 4 ستاره با امکانات استاندارد هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت باشند و لازم نیست برای رزرو یک هتل 5 ستاره هزینه زیادی بپردازید. همچنین اگر بتوانید در زمان‌هایی که گردشگران کمتری در استانبول وجود دارند راهی این شهر شوید، هزینه سفرتان کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین با رزرو یک بلیط اکونومی نیز هزینه‌های سفر تا حد زیادی کمتر می‌شود. بنابراین اگر قصد سفر ارزان به استانبول را دارید، به این عوامل دقت کنید.

تور لحظه آخری، رمز سفر ارزان به استانبول

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که می‌توانید برای داشتن یک سفر ارزان و مقرون به صرفه به استانبول داشته باشید؛ رزرو تور لحظه آخری است. منظور از تور لحظه آخری، آفرهایی است که زمان کمی تا تاریخ پروازشان باقی مانده اما هنوز ظرفیت خالی دارند. معمولا آژانس‌های گردشگری اینگونه پکیج‌ها را با تخفیف ویژه برای رزرو ارائه می‌دهند. این تخفیف حتی در برخی از مواقع به 60 درصد هم می‌رسد. توجه داشته باشید که اگر آفر دقیقه نودی رزرو می‌کنید، زمان زیادی برای آماده شدن سفر در اختیار نخواهید داشت و بنابراین بهتر است از قبل آماده سفر شوید و بعد فرایند رزرو را انجام دهید.

هزینه سفرتان را قسط بندی کنید

راه دیگری که با کمک آن می‌توانید هزینه‌های سفر خود را بهتر مدیریت کنید و هزینه بالای مسافرت خارجی به شما فشار نیاورد؛ قسطی سفر کردن است. آژانس‌های مسافرتی مختلف هر کدام شرایط خاصی را برای تورهای قسطی خود در نظر می‌گیرند اما یک سری قوانین کلی وجود دارد که باعث می‌شود اصول فروش قسطی تور در همه آژانس‌های گردشگری یکسان باشد. معمولا شما باید 50 درصد از مبلغ تور را ابتدا پرداخت کنید و مابقی مبلغ برایتان قسط‌بندی خواهد شد. به ازای هر قسط از شما چک صیادی دریافت خواهد شد که پس از پرداخت اقساط برگردانده می‌شود. در شرایطی که نرخ ارزهای خارجی در نوسان است و هزینه بالای تورهای خارجی امکان سفر را برای بسیاری از افراد سخت کرده است، این راه می‌تواند چرخه مسافرت کردن را دوباره به جریان بیاندازد.

تور استانبول را از لحظه آخر رزرو نمایید

استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد خارجی در میان ایرانیان است که از قدیم تعداد زیادی آن را به‌عنوان مقصد سفر خارجی خود انتخاب می‌کردند. جدا از آن این مساله که تعدادی از کشورها در ایران سفارتخانه ندارند و مردم برای تهیه ویزایشان و انجام پروسه بیومتریک باید به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه مراجعه کنند هم تعداد سفرها به استانبول را بیشتر کرده است. به هر دلیلی که قصد دارید به استانبول مسافرت کنید، می‌توانید تور موردنظر خود را از پلتفرم لحظه آخر رزرو نمایید. از میان مزایای رزرو تور از این مجموعه مشاوره رایگان قبل از سفر، پشتیبانی هنگام سفر، ارزان‌ترین نرخ بازار و امکان مقایسه تورهای متنوع از آژانس‌های مسافرتی مختلف اشاره کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست