دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

تراکتور و پرسپولیس؛ نامزد محبوب‌ترین باشگاه‌ِ آسیا 

یکشنبه، 07 دی 1399
کد خبر: 124962
ساعد نیوز: قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی فوتبال باشگاهی کشورمان در نظرسنجی سایت AFC برای انتخاب به عنوان محبوب‌ترین باشگاه قاره کهن حضور دارند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، قهرمانان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی فوتبال باشگاهی کشورمان در نظرسنجی سایت AFC برای انتخاب به عنوان محبوب ترین باشگاه قاره کهن حضور دارند.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نظرسنجی هایی درباره انتخاب محبوب ترین تیم قاره آسیا در مناطق جنوب و مرکز، شرق، آسه آن و غرب قاره منتشر کرد که دو تیم محبوب نخست در هر کدام، به نظرسنجی محبوب ترین تیم آسیا راه یافتند.

اکنون AFC از کاربرانش خواست تا به محبوب ترین باشگاه قاره کهن رأی بدهند که پرسپولیس و تراکتور از ایران در این نظرسنجی حضور دارند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این دو تیم نوشت: «پرسپولیس که درون و خارج از زمین تیمی موفق است، در چهار سال گذشته لیگ حرفه ای ایران قهرمان شده و در دو فینال از سه دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده است اما روز شنبه هفته گذشته مقابل اولسان هیوندای با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. غول های تهرانی با کسب بیش از 30 درصد آرای نظرسنجی محبوب ترین تیم مرکز و جنوب آسیا، قدرت خود را نشان دادند و پشت دیگر تیم ایرانی یعنی تراکتور ایستادند.

باشگاه تبریزی که محبوب ترین تیم در نظرسنجی مربوط به ایران و نیز آسیای مرکزی و جنوبی بود، یکی از بهترین باشگاه های قاره آسیا از لحاظ حمایت هواداران به شمار می رود. 59.43 درصد آرای کلی در منطقه مرکز و جنوب آسیا، بزرگترین نسبت آرای دریافت شده توسط یک باشگاه در نظرسنجی منطقه ای بود و تراکتور را تبدیل به یک مدعی اصلی برای پیروزی در نظرسنجی قاره ای کرد.»

برای شرکت در نظرسنجی محبوب ترین تیم آسیا، اینجا را کلیک کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان