دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ترامپ: آماده‌ام طرحِ روحانی را بشنوم 

دوشنبه، 01 مهر 1398
کد خبر: 45621
ساعد نیوز: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه گفت آماده است تا طرح پیشنهادی ایران برای ایجاد ثبات و آرامش در منطقه خلیج فارس را بشنود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه گفت آماده است تا طرح پیشنهادی ایران برای ایجاد ثبات و آرامش در منطقه خلیج فارس را بشنود.

وی که در جریان یکی از سفرهایش در جمع گروهی از خبرنگاران صحبت می کرد، در پاسخ به سؤالی در مورد طرح پیشنهادی «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران و اینکه آیا حاضر است این طرح را بشنود، گفت: «من همیشه حاضرم. برنامه ای برای دیدار با او ندارم، اما همیشه حاضرم. آنچه آن ها می خواهند را گوش می دهم، اما برنامه ای برای دیدار ندارم.»

ترامپ افزود: «اوضاع ما بسیار خوب است، اما اوضاع آن ها خوب نیست. دوست دارم شاهد آن باشم که ایران کشوری فوق العاده شود. دوست دارم ببینم که ایران کشوری فوق العاده و ثروتمند باشد، چون این کشور ظرفیت فوق العاده، مردم فوق العاده و رک بگویم پتانسیل فوق العاده ای دارد.»

روحانی امروز در جریان رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که در جریان سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل طرحی را برای صلح در خلیج فارس ارائه می کند. «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه هم گفته است که این طرح «ابتکار صلح هرمز» (Hormuz Peace Endeavour/ HOPE) نام دارد و هدف از آن تسهیل همکاری میان کشورهای منطقه با هدف برقراری امنیت بدون حضور بیگانگان است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب