دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ترامپ: قبل از اینکه من بیایم نزدیک بود ایران در ۱۲ دقیقه بر خاورمیانه مسلط شود 

چهارشنبه، 18 مهر 1397
کد خبر: 15768
ساعد نیوز: رئیس‌جمهور آمریکا که این روز‌ها به شدت درگیری تبلیغات انتخاباتی است، بار دیگر مدعی شد ایران قبل از ریاست جمهوری او، نزدیک بود بر خاورمیانه مسلط شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرارو، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در یک تجمع انتخاباتی برای بار چهارم گفته او از ملک سلمان بن عبدالعزیر، پادشاه عربستان، در خواست کرده که هزینه محافظت از عربستان را به آمریکا پرداخت کند.

ترامپ در این تجمع انتخاباتی علیه ایران هم ادعا‌هایی مطرح کرده و گفته قبل از اینکه او به ریاست جمهوری آمریکا برسد، ایران نزدیک بود در ۱۲ دقیقه بر خاورمیانه مسلط شود.

گفتنی است که چند ساعت پیش، ترامپ در شهر آیوا در یک تجمع انتخاباتی سخنرانی کرد و ضمن مباهات به دستاورد‌های ادعایی‌اش به شدت از دمکرات‌ها، رقبای خود، انتقاد کرد. او در این سخنرانی بار دیگر به سناتور الیزابت وارن تاخت و ابراز امیدواری کرد که وارن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ رقیب او شود. ترامپ در انتقاد از دمکرات‌ها گفت: "آن‌ها چنان چپگرا شدند که پوکاهونتس (الیزابت وارن) را یک فرد منطقی می‌دانند. این دیوانگی است".  

انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در ششم نوامبر آینده برگزار خواهد شد. در این انتخابات، ترامپ از چندین کاندیدای جمهوریخواه در برابر دمکرات‌ها حمایت کرده است و در تبلیغات همین انتخابات هم به "دستاوردهای" سیاسی و اقتصادی خود مباهات می‌کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل اکسپت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی