طرح های بنر پشت منبری محرم و انواع آن‌ها

  یکشنبه، 27 فروردین 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
طرح های بنر پشت منبری محرم و انواع آن‌ها
در این مطلب می‌خواهیم شما عزیزان را با طرح‌های بنر پشت منبر محرم و انواع هریک از این فایل‌های لایه باز پشت منبری محرم بیشتر آشنا کنیم و به شما اطلاعات کاربردی و مفیدی را در این زمینه ارائه دهیم.

در این مطلب از وبسایت ساعد نیوز می‌خواهیم شما عزیزان را با طرح‌های بنر پشت منبر محرم و انواع هریک از این فایل‌های لایه باز پشت منبری محرم بیشتر آشنا کنیم و به شما اطلاعات کاربردی و مفیدی را در این زمینه ارائه دهیم. در ابتدای این محتوا از ساعد نیوز باید بگوییم که بنر پشت منبری محرم غالباً به ابعاد 30-50 سانتی‌متر با فرمت PSD و کاملاً لایه باز و قابل ویرایش در نرم‌افزارهایی همچون فتوشاپ می‌باشد که این طرح در فرمت بزرگ با وضوح 300 DPI طراحی و تولیدشده است. طرح لایه باز پشت منبری محرم برای مصارف پشت منبر، پشت سن و پشت مداح یا جایگاه سخنرانی مناسب بوده و قابلیت تغییر و ویرایش را به همراه دارد.

اغلب افراد نمی‌دانند که بنرهای پشت منبری محرم چه هستند که در پاسخ باید بگوییم بنرهای لایه باز پشت منبری محرم یک قالب آماده طرح گرافیکی برای فضاسازی و طراحی دکور محرم هستند که طرح آن‌ها توسط دستگاه چاپ بر روی بنر و در ابعاد لارج فرمت چاپ می‌شود و در پشت منبر و جایگاه مراسم عزاداری محرم نصب می‌گردند. امروزه بنرهای پشت منبری یکی از کارآمدترین و پرکاربردترین ابزارهایی است که در عرض چند دقیقه قابل‌چاپ و نصب در محل منبر می‌باشند و می‌توان از آن برای طراحی دکور در مناسبت‌های مربوطه در سخنرانی‌های ملی و مذهبی نهایت استفاده را کرد.

اهمیت چاپ بنر پشت منبری محرم

همان‌طور که گفتیم چاپ بنر پشت منبری محرم می‌تواند مزایا و کاربردهای زیادی را در زمینه فضاسازی و طراحی دکور مراسمات داشته باشد. درواقع با چاپ طرح‌ پشت منبری محرم می‌توانید پیام موردنظر خود را به مخاطبان مذهبی خود منتقل کنید و از این طریق فرآیند اطلاع‌رسانی جمعی را برای جذب مخاطبان بیشتر را باشکوه‌تر برگزار کنید. امروزه اهمیت بنرهای پشت منبری بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند که این بنرها می‌توانند روند خوبی را در اطلاع‌رسانی و انتقال پیام به کاربران داشته باشند. مورد دیگر این است که درواقع وزن و ابعاد استاندارد این بنرهای پشت منبری به گونه است که استفاده از این بنرها را تسهیل کرده و امکان استفاده از این تجهیزات را در قسمت‌های مختلف مسجد یا مکان‌های دیگر را فراهم می‌کند.

نمونه طرح بنر لایه باز پشت منبری محرم و بنر پشت سن محرم-tarh.ir

انواع طرح‌های بنری پشت منبری محرم

بنرهای طرح پشت منبری دارای مختلفی هستند که در این پاراگراف می‌خواهیم شما را با انواع این لیست بیشتر آشنا کنیم.

طرح بنر پشت منبری محرم

محرم داستان یک انقلاب مکتبی علیه فرهنگ انحرافی و نظام سیاسی فاسد دوران معاویه بوده که بر اساس خلافت اسلامی شکل گرفت. این تاریخ متعلق به گذشته نبوده و آغاز حرکتی برای تاریخ‌سازی در همه عرصه‌ها می‌باشد که ماه محرم و روز تاسوعا و عاشورای حسینی را برای همه مسلمانان به‌ویژه شیعیان بسیار مهم کرده است. مسلمانان در این ماه در اماکن مذهبی و حتی در خیابان‌ها برای برگزاری مراسمات و عزاداری جمع می‌شوند که برگزاری این مراسمات بزرگ و عزاداری در سراسر ایران و جهان، نشان از اهمیت واقعه تاریخی محرم می‌باشد. درواقع برای اطلاع‌رسانی از اجرای مراسمات عزاداری حسینی، غالباً از تبلیغات مذهبی و فرهنگی زیادی در این زمینه مانند نصب بنرها و پوسترهای محرم و.... از طریق رسانه‌های مختلف استفاده می‌شود که با نزدیک شدن به این ماه یعنی محرم و تغییر حال و هوای شهر با نصب بنرهای تسلیت محرم و پوسترهای محرم قابل‌مشاهده هستند. هم‌زمان با آغاز مراسم و شعائر مذهبی، از عموم مردم دعوت می‌شود با نصب بنرهای اطلاع‌رسانی محرم و توزیع نذورات در مجالس عزاداری حسینی شرکت کنند. با افزایش تقاضا برای طراحی و چاپ بنر و پوستر محرم، وب‌سایت‌های زیادی همچون طرح دات آی آر به نشانی اینترنتی tarh.ir هرساله دارای جدیدترین طرح‌های روکش محرم ازجمله طرح بنر محرم، طرح پوستر محرم، طرح بنر لایه باز محرم، طرح بیلبورد محرم و...می‌باشد.

طرح دات آی آر - دانلود انواع طرح کتیبه پشت منبری محرم لایه باز

طرح بنر پشت منبری شیرخوارگان حسینی

مراسم شیرخوارگان حسینی، مراسم عزاداری فرزندان سرور و سالار شهیدان حضرت علی اصغر است که هرسال در صبح اولین جمعه ماه محرم در مساجد، حسینیه‌ها و در تمامی مراکز و شهرهای مذهبی ایران و حتی برخی از کشورها برگزار می‌شود. طرح‌های بنر پشت منبری شیرخوارگان حسینی موارد زیادی را شامل می‌شود که بنر پشت سن مراسم شیرخوارگان حسینی و طراحی بنر پشت منبر همایش شیرخوارگان حسینی را شامل می‌شود.

مزایای استفاده از بنر لایه باز پشت منبری محرم برای چاپ

شاید ندانید ولی باید بگوییم که مزایای چاپ و طراحی بنرهای پشت منبری عبارت‌اند از:

  • چاپ تصاویر مناسب مربوطه با وضوح و کیفیت بالا

  • چاپی همراه با صافی و یکنواختی دقیق

  • افزایش سرعت چاپ

  • طراحی و چاپ بنر با هزینه کم

  • چاپ طرح بنر پشت منبر در سایزها و ابعاد مختلف

  • طراحی متناسب با استاندارد چاپ و ثبات رنگی طرح

نمونه طرح لایه باز بنر پشت منبری و کتیبه محرم-tarh.ir

سخن پایانی

طرح‌های لایه باز پشت منبری محرم توسط شرکت‌ها و سایت‌های زیادی انجام و طراحی می‌شود که هرکدام از آن‌ها دارای امکانات و کاربردهای فراوانی در زمینه کاری خود هستند. با نزدیک شدن به ماه‌های مراسمات مذهبی، تقاضا برای طراحی و چاپ بنرها و پوسترهای پشت منبری افزایش می‌یابد چرا که یکی از بهترین راه‌ها برای اطلاع‌رسانی و رساندن پیام به عموم مردم، استفاده از طرح‌های پشت منبری می‌باشد. در موارد بالا نیز اشاره داشتیم که استفاده از طرح لایه باز پوستر و بنر پشت منبری این امکان را به سفارش‌دهنده و ارگان‌های دولتی می‌دهد تا با خلاقیت خود در کمترین زمان ممکن بتوانند آن را طراحی، چاپ و نصب نمایند و بدون اشغال فضای زیاد، بتوانند در معرض دید عموم مردم قرار دهند.

منبع: مرجع دانلود فایل‌ لایه باز پشت منبر محرم- طرح دات آی آر


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (322 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (248 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (161 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (160 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (145 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (142 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (133 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (115 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (113 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (104 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (96 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (90 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (83 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (81 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز