دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

طرح کانون سهامداران حقیقی تا اوایل تابستان اجرا می‌شود 

شنبه، 14 فروردین 1400
کد خبر: 144908
ساعدنیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در اوایل تابستان ظرفیت‌های قانونی در رابطه با تشکیل کانون سهامداران حقیقی در دست اجرا داشته باشیم.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در رابطه با روند بررسی تشکیل کانون سهامداران حقیقی در مجلس، اظهار کرد : این مسئله یکی از بند های مورد مطالعه ای که قرار است به هنگام بازبینی قوانین بازار سرمایه امسال در مجلس مورد بررسی قرار گیرد .

او بیان کرد:ما باید یک ساختار متشکل برای کانون سهامداران حقیقی در نظر بگیریم تا آنها نیز یک جایگاه مشخص در بازار سرمایه داشته باشند.

پورابراهیمی تاکید کرد: نمایندگان سهامداران حقیقی خُرد باید بتوانند در جلسات شورای عالی بورس حضور داشته باشند تا یک حلقه ارتباطی بین متولیان بازار سرمایه و سهامداران خرد تشکیل شود.

او بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در اردیبهشت ماه امسال گزارش های نهایی را در رابطه با کانون سهامداران حقیقی در صحن مجلس داشته باشیم تا بر اساس آیین نامه در دستور کار قرار دهیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: انتظار می رود در اوایل تابستان ظرفیت های قانونی را در رابطه با تشکیل کانون سهامداران حقیقی در دست اجرا داشته باشیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی