دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

(تصاویر) بدل رهبر کره‌شمالی این روزها چه می‌کند؟ 

یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعدنیوز: این مرد که شباهت عجیبی به کیم جونگ اون دارد علاوه بر حضور در انظار عمومی و جلب توجه مردم در ماه‌های اخیر نیز حاشیه‌های پر رنگی ایجاد کرده است. او نوازنده و کمدین چینی – استرالیایی ا

 در آستانه دیدار تاریخی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا باز هم مردی که شباهت زیادی به رهبر جوان کره‌شمالی دارد خبر ساز شده‌است. 
این مرد که شباهت عجیبی به کیم جونگ اون دارد علاوه بر حضور در انظار عمومی و جلب توجه مردم در ماه‌های اخیر نیز حاشیه‌های پر رنگی ایجاد کرده است. او نوازنده و کمدین چینی – استرالیایی است که با نام مستعار هاوارد ایکس شناخته می‌شود.

هاوارد ماه پیش با لباس و مدل مویی شبیه رهبر کره‌شمالی به سنگاپور سفر کرد. در پی این اقدام پلیس  او را دستگیر کرد، اما هاوارد کمی بعد آزاد شد و به رسانه‌ها اعلام کرد به وی گفته شده از منطقه سنتوسا و شانگری لا در سنگاپور دور بماند. این دو نقطه به عنوان "مناطق برنامه‌های ویژه" در دیدار کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در نظر گرفته شده است.
در جریان افتتاحیه رقابت‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی نیز هاوارد ایکس و فرد دیگری در نقش بدل دونالد ترامپ شگفتی‌ساز شدند. در المپیک زمستانی زمانی که عکاس‌ها و بدل‌ها به هم برخورد کردند تنشی ایجاد شد که ماموران امنیتی وارد جریان شدند و آن‌ها را به خارج از ورزشگاه هدایت کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی