دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

(تصاویر) ورود رهبر کره‌شمالی به سنگاپور تحت تدابیر شدید امنیتی 

سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعدنیوز: در این دیدار تاریخی رئیس‌جمهور آمریکا و رهبر کره‌شمالی درباره خلع سلاح پیونگ‌یانگ مذاکره خواهند گرد. کره‌شمالی تاکنون با خلع سلاح کامل خود موافق نکرده‌است و رهبران آن کشور می‌گویند

هواپیمای ایرچاینا حامل کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی ساعت ۱۴:۳۶ دقیقه امروز یکشنبه ۲۰ خرداد به منظور دیدار و مذاکره با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا وارد فرودگاه چانگی سنگاپور شد.

در بدو ورود ویویان بالاک ریشنان، وزیر امور خارجه سنگاپور در فرودگاه این شهر از رهبر کره‌شمالی استقبال کرد. ساعاتی پس از ورود کیم جونگ اون با لی هسین لونگ، نخست‌وزیر سنگاپور نیز در کاخ ریاست‌جمهوری ایستانا دیدار کرد.

قرار است دیدار و گفتگوی سران کره شمالی و ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه ۲۲ خرداد در جزیره سنتوزا در سنگاپور  برگزار شود.  

در این دیدار تاریخی رئیس‌جمهور آمریکا و رهبر کره‌شمالی درباره خلع سلاح پیونگ‌یانگ مذاکره خواهند گرد. کره‌شمالی تاکنون با خلع سلاح کامل خود موافق نکرده‌است و رهبران آن کشور می‌گویند جنگ‌افزار‌های هسته‌ای، بازدارنده هستند و سبب شده‌اند تا در شبه‌جزیره کره، جنگی رخ ندهد.

  بر اساس گزارش‌ها، دونالد ترامپ پیش از ترک اجلاس گروه هفت در کبک کانادا و سفر به سنگاپور با اشاره به اینکه کسی نمی‌داند چه خواهد شد، گفت: هدفش مشخص است، اما همه چیز ممکن است کاملا به‌شکل ناگهانی رخ دهد.

  رهبران آمریکا و کره شمالی طی ۱۸ ماه گذشته روابط پرتنشی با یکدیگر داشته‌اند. دونالد ترامپ نیز بپیش از نشست با کیم جونگ اون، با لی هسین لونگ، نخست‌وزیر سنگاپور دیدار خواهد داشت.

از نکات برجسته ورود کیم جونگ اون به سنگاپور تدابیر شدید امنیتی هنگام ورود اون به سنگاپور است. در این سفر، کاروان حامل رهبر کره شمالی متشکل از ۲۰ خودرو از جمله یک آمبولانس و فیلمبردارانی از تلویزیون کره‌شمالی در خیابان‌های سنگاپور به حرکت درآمد.  

علاوه بر استفاده از خودروی ضدگلوله برای حمل کیم جونگ اون، تدابیر امنیتی شامل استقرار لایه‌های مختلف محافظتی در اطراف محل برگزاری نشست و تلاش برای منحرف کردن توجه‌ها از خودروی حامل کیم جونگ اون در هنگام حرکت خواهد بود. برخی تحلیل گران بر این باورند این تدابیر ممکن است بیشتر نمایشی برای پخش زنده تلویزیونی باشد.

پیشتر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی غیر منتظره با ارسال نامه‌ای به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، اعلام کرد از برگزاری نشست بین سران دو کشور در سنگاپور منصرف شده است او دلیل این امر را خشم شدید و خصومت آشکار در بیانیه‌های رهبر کره شمالی اعلام کرده بود اما با این وجود کیم جونگ اون به برگزاری مذاکره  ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) همچنان خوشبین بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
مراحل سابمیت مقاله
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
سابمیت مقاله چیست؟