دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

تصاویر فوق العاده زیبا از اولین برف پاییزی در تمام شهرهای ایران+ ویدئو 

پنجشنبه، 03 آبان 1403
ساعدنیوز: نخستین بارش برف پاییزی با ورود سامانه بارشی به کشور و کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور برخی از شهرها را سپیدپوش کرده‌ است.

به گزارش سرویس ویدئو ساعدنیوز، نخستین بارش برف پاییزی با ورود سامانه بارشی به کشور و کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور برخی از شهرها را سپیدپوش کرده‌ است.

نفوذ سامانه بارشی باعث بارش برف در ارتفاعات آذربایجان شرقی شد و اولین برف پاییزی روستای سراجوی شهرستان اهر را سفید پوش کرد. همچنین در این استان شهرستان مرند نیز بارش برف را تجربه کرد.

بارش برف که از عصر دوشنبه (30 مهر) در ارتفاعات گیلان آغاز شده، جاده‌های کوهستانی و محور پونل به خلخال را سفید پوش کرده‌است. همچنین نخستین برف در ییلاق اربناو درفک رودبار، ییلاق اسب وونی تالش، ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی غرب استان در شهرستان‌های رضوانشهر و تالش و محدوده روستای ییلاقی زندانه تا گردنه الماس نیز به زمین نشست.

در این میان، روستای موییل در مشکین شهر استان اردبیل نیز شاهد اولین برف پاییزی بود.

با کاهش دمای هوا در روزهای آینده تا پایان هفته، مناطق سردسیر و مرتفع بالای 1600 متر در نیمه شمالی کشور از جمله استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، قزوین، زنجان، گیلان، مازندران، تهران، البرز، خراسان‌شمالی و شمال خراسان‌رضوی اولین برف پاییزی را تجربه خواهند کرد.


برای مشاهده سایر اخبار ویدئو با سرویس ویدئو ساعدنیوز همراه باشید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
تبدیل پایان نامه به مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
حکایت های خواندنی ؛ داستان شیر و گاو ( از داستان‌ های کلیله و دمنه)