دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

تصاویر کمتر دیده شده از دوران دانشجویی استاندار شهید آذربایجان شرقی 

چهارشنبه، 02 خرداد 1403
ساعدنیوز: شهید رحمتی دانش‌آموخته رشته معارف اسلامی و حقوق دانشگاه ورودی سال 1379 دانشگاه امام صادق (ع) بود که استانداری آذربایجان شرقی را برعهده داشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، شهید مالک رحمتی دانش‌آموخته رشته معارف اسلامی و حقوق دانشگاه ورودی سال 1379 دانشگاه امام صادق (ع) بود که استانداری آذربایجان شرقی را برعهده داشت.

وی از اعضا هیات مدیره جامعه الامام الصادق (ع) و سابقا قائم مقام تولیت آستان مقدس رضوی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی بوده‌است.

رحمتی جوان ترین استاندار کشور بود که در سانحه بالگرد رییس جمهور در کنار ایت الله رییسی و همراهان ایشان به فیض شهادت نائل آمد. رحمتی از چهره های برجسته دانشگاهی کشور بود و پس از شهادتش هم در ذهن ها همچنان بعنوان استاندار جوان انقلابی باقی مانده است. رهبر انقلاب در پیامی در پی سانحه شهادت آیت الله رییسی و همراهان ایشان در خصوص شهید رحمتی چنین مطرح کرده اند: «جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان نیز به رحمت الهی پیوستند.»


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 01 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
انگشترهای طلای دخترانه و ظریف در مدل‌های لاکچری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دردسرهای ازدواج سلبریتی‌ها برای نوجوانان / بدون گلزار نمی‌توانم نفس بکشم
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
دلبری دختر ناز وریا غفوری در کافه ی لوکس شان / کافه مجلل وریا شده پاتوق سلبریتی ها
خلاقیت خنده دار جوان اهوازی و دوستانش در تغییر کاربری وانت به استخر حماسه آفرید+عکس/ وقتی از کمترین امکانات بهترین استفاده رو میکنی😂
نگاهی به کیک تولد پروانه ای ستاره سادات قطبی با باکس گل خاص و بزرگ + فیلم/ آقای همسر عاشقانه هایش را رو کرد