ساعدنیوز
ساعدنیوز

تشخیص شهوت و گرم مزاجی افراد از روی چهره و بدن

  یکشنبه، 29 آبان 1401   زمان مطالعه 14 دقیقه
تشخیص شهوت و گرم مزاجی افراد از روی چهره و بدن
چطور بدانیم میل جنسی یک فرد کم است یا زیاد؟ چطور تشخیص دهیم فرد مقابل میل جنسی کمتری از ما دارد یا بیشتر؟ با ما همراه باشید.

میزان میل جنسی در افراد متفاوت است و در زندگی زناشویی عدم تعادل بین میل جنسی زوجین ممکن است باعث مشکلات فراوانی شود . برخی افراد سرد مزاج و با میل جنسی کم و برخی گرم مزاج و با میل جنسی زیاد هستند.میتوان از روی مشخصات ظاهری چهره ی افراد میزان شهوتی بودن آنها را تشخیص داد !

کدام ویژگی های ظاهری می تواند با میل جنسی در ارتباط باشد؟

مطالعات متعدد و البته کوچک دیگری در ارتباط با سایر ویژگی های بدنی و رفتار و نگرش جنسی افراد انجام شده است. از جمله مطالعه ای که در دانشگاه لیدز انگلستان انجام شد ودر مجله آرشیو رفتار جنسی منتشر شد. در این مطالعه محققان داده هایی از ظاهر فیزیکی 148 زن بین 18 – 26 سال را گردآوری کردند. آنها دریافتند زنانی که استخوان بندی باسن پهن تر ( عریض تر ) دارند می توانند رابطه های جنسی طولانی تری داشته باشند و از آن جایی که میل جنسی بالاتری دارند ، تعداد شرکای جنسی شان در طول زندگی بیشتر خواهد بود.

به نظر نویسندگان مطالعه دلیل داشتن میل جنسی بالاتر در زنانی که باسن پهن تر ( عریض تر ) دارند میتواند یک دلیل تکاملی داشته باشد. داشتن استخوان بندی لگن پهن تر باعث میشود که زن بتواند زایمان راحت تر و ایمن تری داشته باشد و به همین دلیل از نظر بیولوژیکی به داشتن رابطه جنسی بیشتر سوق پیدا می کند.در واقع زنانی که فرم اندام آن ها ساعت شنی یا گلابی شکل است و عرض باسن به اندازه عرض شانه ها یا بزرگتر از عرض شانه ها باشد توان بارداری و میل جنسی بالاتری دارند. البته به این نکته توجه داشته باشید که این بررسی مربوط به عرض استخوان بندی زنان می شود و برجستگی باسن از پشت یا بزرگی باسن به دلیل افزایش تجمع چربی ، چاقی یا پروتز را شامل نمی شود.

در تحقیقی که در دانشگاه استنفورد انجام شد و در مجله شخصیت و روانشناسی اجتماعی منتشر شد ، مشخص شد که نرم افزارهای تخصصی تشخیص چهره قادرند جهت گیری جنسی افراد را با دقت بالاتری از حد تصادفی ، پیش بینی کنند. این تحقیق نشان داد که هورمون های رشد بیولوژیکی مسئول جهت گیری جنسی میتوانند روی ویژگی های صورت تاثیرگذار باشند.

تشخیص شهوت از روی چهره با توجه به ابعاد

شهوت به میل و خواسته و رغب برای رسیدن به لذت گفته می شود. شهوت در ازدواج یکی از عوامل مهم در ایجاد رابطه جنسی و تداوم آن است که می بایست از سوی هر دو طرف به شکلی متعارف و متعادل وجود داشته باشد و البته شهوت باید به منظور لذت از همسر و رسیدن به آرامش دو نفر صورت بگیرد و زندگی را تداوم بخشد.

علاقه و کنجکاوی در این زمینه محققین دانشگاه نیپسینگ کانادا را برآن داشته تا در این زمینه دست به تحقیقاتی زده و نتایجی به دست آورند که دانستنش خالی از لطف نخواهد بود. بر اساس این تحقیقات ثابت شده است که ساختار صورت انسان چیزهای زیادی را در مورد شخصیت او نشان می دهد. به عنوان نمونه افرادی که صورت های پهنی دارند میل جنسی بیشتری دارند. این تحقیقات بیان می کند که فرم صورت می تواند با میل جنسی و شهوتی بودن و حتی خیانت او ارتباط داشته باشد که به تفکیک جنسیت و در هر تحقیق مشخص شده است

1-صورت پهن تر و میل جنسی بیشتر

نتایج به دست آمده که بر روی زنان و مردان با صورت کوتاه تر و پهن تر صورت گرفته با مطالعات پیشین درباره ویژگی های روانشناسی شناخت افراد که از روی نسبت عرض به طول صورت انجام شده ارتباط دارد.

  • درباره مردانی که صورت مربعی دارند نسبت عرض به طول صورت آنها بالاتر از دیگران است و این افراد تمایل به پرخاشگری بیشتر و ریاست طلبی، موفقیت، رفتارهای غیراخلاقی بیشتری نسبت به دیگر مردان با چهره ای باریک تر دارند و بیشتر از آنها به دنبال شرکای جنسی کوتاه مدت هستند.
  • در زنان نیز بین پهن بودن چهره با ریاست طلبی آنها ارتباط وجود دارد اما ارتباطی با پرخاشگری در آنها ندارد.

تحقیقات نشان می دهد اختلاف نسبت های عرض و طول صورت افراد به دلیل تغییر سطح تستوسترون در دوره های بلوغ پسران است و میزان ترشح آن بر استخوان بندی افراد تاثیر می گذارد. همچنین می تواند در شکل گیری نگرش افراد و تمایلات جنسی آنها در بزرگسالی موثر باشد. در این زمینه یک بررسی علمی در بین 139 دانشجوی کارشناسی که در رابطه عاشقانه بودند صورت گرفته و از آنها خواسته شد تا پرسنامه هایی را درباره رفتارهای بین فردی خود و میزان میل جنسی شان پر کنند. همچنین برای کمک به روند تحقیقات چهره خوانی و نتایج دقیق تر از عکس شرکت کنندگان برای تعیین نسبت عرض به طول صورت نیز استفاده شد.

2-ارتباط صورت پهن تر با خیانت

در مطالعه بعدی که بر روی 400 نفر دانشجو انجام شد و وسیع تر از مطالعه قبل بود اطلاعات بیشتری درنظر گرفته شد از قبیل گرایش جنسی افراد، خیانت به شریک جنسی و جهت گیری جنسی اجتماعی. در این تحقیق سوالاتی درخصوص راحتی افراد برای داشتن روابط جنسی اتفاقی فاقد عشق و تعهد پرسیده شد و یافته های آرنوکی حاکی از وجود ارتباط بین پهن بودن صورت و اندازه میل جنسی به دست آمد.

  • زنان و مردان با صورت کوتاه تر و پهن تر میل جنسی بالا و همچنین فعالیت جنسی بالاتری دارند.
  • مردانی که چهره پهن تری دارند علاوه بر میل جنسی بیشتر راحت تر خیانت می کنند و وارد رابطه جنسی اتفاقی می شوند و احتمال تعدشان به شریک زندگی کمتر است.
    زن و مرد

تشخیص شهوت از روی چهره و فرم صورت

در علم چهره شناسی وجود برخی خصوصیات و نمادها در چهره به وضوح میزان گرایش جنسی افراد را نشان می دهد که با علم به آن ها و دقت در چهره افراد می توانید تشخیص دهید. تشخیص این ویژگی ها به شناخت پیش از ازدواج کمک می کند. این خصوصیات به تفکیک جنسیت عبارتند از:

1-تشخیص شهوت از روی چهره زنان

  • زنانی که چشمان درشت دارند اطمینان دارند که با همین درشتی چشم ها روی مردان تاثیر می گذارند بناباین از این ابزار برای عشوه گری و دلربایی استفاده نمی کنند و با نگاه های خیره به یک نقطه نامعلوم صحبت می کنند یا به مخاطب خود گوش می دهند.
  • بانوانی که نوک بینی آنها متمایل به پایین است در عشوه گری و دلبربایی استاد هستند.
  • زنانی که گوشه چشمان شان به طرف بالاست قدرت طنازی و عشوه گری بالایی دارند و ضخیم بودن ابروی راست نسبت به چپ نشان دهنده بی تفاوتی آنها نسبت به دلربایی مخاطب است.
  • حرکات چشم های یک زن نیز می تواند نشان دهنده تمایل جنسی او باشد. معمولا حرکت سریع پلکهای یک زن نشان می دهد او قصد جلب توجه دارد. باز کردن چشم ها تمایل و خواستن زن را نشان می دهد و کوچک کردن چشم ها یعنی زن تمایلی به رابطه ندارد. از دیگر نشانه های خواستن چشمک زدن یک زن به آقا و تمایلش به او است.
  • زنان شهوتی معمولا لب های خود را با زبان خود خیس می کنند و این کار را هر چند دقیقه تکرار می کنند. یک زن یا از روی عادت این کار را انجام می دهد یا از روی شهوت و به منظور نشان دادن مقصود خود و مشتاق برقراری ارتباط است.

2-تشخیص شهوت از روی چهره مردان

  • مردانی که شکل و فرم ابروهای آنها متفاوت است و یکی بالاتر از دیگری قرار می گیرد افرادی خجالتی و متواضع هستند و از نگاه کردن به چهره زنان پرهیز می کنند و این کار حتی در امر ازدواج نیز برایشان سخت است.
  • مردانی که چشمان رنگی دارند و چشمانشان سبز یا آبی است تمایل جنسی بالایی دارند و در رابطه جنسی و معاشه بسیار موثر عمل می کنند.
  • خطوط ریز زیر پلک پایین چشم نیز بیانگر میل شدید جنسی و آمادگی فرد برای دلربایی است و این اشخاص چندان نیازی به تلاش در این زمینه ندارند و جذابیت جنسی خاصی دارند که باعث کشش دیگران به سمت شان می شود.
  • مردان طاس، مردان کم مو و همچنین مردانی با سینه های پرمو، مردانی با پیشانیM شکل یا دارای لب های تیره تمایلات جنسی بالایی دارند.
  • داشتن دهان کوچک به معنای شهوت زیاد و طغیان یکباره میل جنسی است.
  • مردانی با ابروهای کمانی قدرت بالای شهوانی دارند.

تشخیص شهوت از رفتار

زنان گرم مزاج در رابطه جنسی ، زنانی هستند که می توانند با شریک خود رابطه جنسی خوب و لذت بخشی را داشته باشند ، در مدیریت رابطه جنسی مهارت دارند و یک سری ویژگی های رفتار و ظاهری دارند که نشان دهنده گرم یا هات بودن آنها است.نه تنها چهره یک فرد بلکه رفتار و خصوصیات و ویژگی های رفتاری او نیز می تواند به شما نشان دهد که میل جنسی مخاطب بالاست، فردی سرد مزاج است یا گرم مزاج.

1-رفتار زنان شهوتی

در یک محفل اجتماعی زنان بسیار آرام و پنهانی مردان را زیر نظر می گیرند و اگر کسی را پیدا کنند که به او تمایل داشته باشند نگاهی آشکارا و آرام به طرف مقابل خواهند داشت و بعد به جای دیگری خیره می شوند تا درصورتی که مخاطب متوجه نشد یا علاقه ای نشان نداد غرورشان صدمه نبیند و اگر طرف مقابل تمایل نشان بدهد، در این زمان وارد فاز عشوه گری می شوند و با خنده های ملایم، ور رفتن به لباس و رفتن به یک گوشه برای بیشتر نمایان شدن، دلبرایی می کنند. چرخش زبان دور لبها، لبخند های ملیح و... از نشانه های دلبری و تمایل او است.

2-رفتار مردان شهوتی

مردان بر خلاف زنان عادت به آشکار شدن دارند و کارهای خود را واضح نشان دهند. آنها اغلب با خنده های بلند، صبحت های واضح و حرکات سر و صورت تمایل خود را بروز می دهند. همچنین ممکن است با سیگار کشیدن های متفکرانه و رفتن به یک گوشه میل خود را نشان بدهند یا در یک جمع شاد محکمتر از دیگران دست بزنند، ولخرجی کنند و یا هررفتاری شبیه این برای آشکار کردن تمایل خود استفاده می کنند.

تشخیص شهوت از روی بدن

تشخیص میزان میل جنسی از روی چهره تا حدودی امکان پذیر است، هورمون تستوسترون که عامل اصلی میل جنسی در انسان محسوب می شود میتواند روی استخوان بندی صورت تاثیرگذار باشد. اما میتوان شهوت را از روی بدن هم تشخیص دادزنان شهوتی برای این که جلب توجه بکنند از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند مانند پوشیدن لباس های تنگ و بدن نما، آرایش غلیظ، عشوه در هنگام راه رفتن. به طور کلی برای شناخت زنان شهوتی می توانید به موارد زیر دقت کنید.

1-دقت به دستان زنان

اگر زنی با موهایش بازی می کند و دستانش را بین موهایش می برد در حال تلاش برای جلب توجه شما است و طرز لمس کردن موهایش نیز نشان می دهد آدم صبوری است یا کم حوصله است. اگر این کار را مرتب و آرام انجام دهد یعنی فرد صبوری است و اگر سریع دست در موی خود می برد یعنی بی حوصله و کم طاقت است.در این زمینه بیان نظریه زیگوند فروید از روان شاسان بنام خالی از لطف نیست. زیگموند فروید روان شناسی است که به بررسی عملکرد مغز درباره غرایز جنسی پرداخته و تئوری را مطرح کرد که اگر زنی با انگشتانش لبه عینکش را لمس کند نشان دهنده غریزه جنسی اوست و این کار رو برای جلب توجه است.

2- تماس بدنی زن شهوتی

اکنون ، این یک اقدام واقعا جسورانه را می طلبد. اگر متوجه شدید که این زن در مکان های صمیمی شما ، به طور تصادفی یا از روی عمد ، شما را لمس می کند ، مطمئنا اغلب در خوابهای مرطوب کسی می آیید !! فراموش نکنید که وقتی چشمانشان را بر روی سینه شما ست ، نگاه کنید. آنها ممکن است شما را دعوت کنند. مردمک های او گشاد می شوند و او آگاهانه به شما نگاه می کند. ممکن است او رانهای شما را لمس کند و فقط با گفتن “اوه ، ببخشید!” لبخند میزند این می تواند معنای دیگری برای شما داشته باشد ..

3-پاهای زن شهوتی

دقت در زبان بدن و حرکات بدن می تواند به شما کمک کند بفهمید قصد مخاطب از انجام یک کار چیست. تحقیقات نشان می دهد وقتی زنی پاهایش را روی هم می اندازد یا مدام آنها را تکان می دهد و هم زمان نیمی از کفش خود را از پای خود درمی آورد قصد جلب توجه دارد و می خواهد تمایل خود را به شما نشان دهد و اگر پاهای خود را باز می کند به معنای اوج میزان شهوت اوست و اگر با پای خود به شما اشاره می کند یعنی به شما علاقه مند است. البته وجود این نشانه ها از سوی زنان و برای همه آنها صادق نیست و نیاز به دقت دارد.

شناخت مردان شهوتی و گرم مزاج

مردان نیز دارای ویژگی ها و رفتارهایی هستند که نشان دهنده میزان تمایلات جنسی و شهوتی بودن آنها است و از جمله نشانه های مردان هوس باز می توان به علائم زیر توجه نمود.دقت کنید که ممکن است بعضی از علائم برای همه صادق نباشید بنابراین باید همه عوامل را در نظر بگیرید تا شناخت دقیق تری از طرف مقابل کسب کنید.

1-حرارت بدن

در مردان هرچه حرارت بدن فرد بیشتر باشد میل جنسی او بیشتر است و تمایل و قدرت بیشتر و بیش فعالی جنسی در رابطه دارد. افراد گرم مزاج، افراد اصفراوی دو دو دسته دارای میل شدید جنسی هستند و شاید بتوان گفت مزاج اکثر مردانی که شهوت بالا دارند گرم است و می توان آن را به عنوان نشانه ای از شهوتی بودن مرد درنظر گرفت.

2-انرژی مردان شهوتی

مردان شهوتی جنب و جوش بالایی دارند، انرژی و هیجان زیادی دارند، پرحرارت صحبت می کنند، با صدای بلند حرف می زنند، دستان خود را مرتب تکان می دهند، یک جا بند نمی شوند و شلوغ و پر سروصدا هستند. به دلیل انرژی بالایی که دارند تمایل دارند که این انرژی را از راه های لذت بخش خارج کنند.

3-نگاه مرد شهوتی

از دیگر نشانه های مردان شهوتی نوع نگاه آنها است. مرد شهوتی وقتی در کنار شما است به جای نگاه کردن به صورت شما به اندام های جنسی شما توجه می کند و کمتر به چشم های شما نگاه می کند و بیشتر از دیدن برجستگی های بدن شما لذت می برد و ممکن است در ذهنش تصویرسازی کند. ممکن است بارها درباره یکی از اندام های شما، زیبایی بدن شما و... صبحت کند و از لباس های اندامی شما تعریف کند. کلا نگاه مرد شهوتی بر اندام مخاطب بیشتر است. این به طور کلی نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است.

4-حرف و سخن مرد شهوتی

اغلب مردان شهوتی علاقه مند به بحث های جنسی هستند و از این که با مخاطب خود راجع به مسائل جنسی صحبت کنند لذت می برند. در زمان صبحت یا چت با او مدام بحث را منحرف کرده و به مسائل جنسی می کشاند و دوست دارد در مورد همین موضوع با شما حرف بزند و دوست دارد از رنگ و مدل لباس های شما بداند.

5-تماس بدنی مرد شهوتی

مردان شهوتی علاقه بسیاری به لمس بدن مخاطب دارند و نمی توانند در مقابل وسوسه لمس کردن مقاومت کنند. لمس مخاطب برای آنها بسیار جذاب و لذت بخش است. مدام با موهای شما بازی می کنند، دست هایتان را نوازش می کنند و سعی می کنند به شما بچسبند. به طور کلی مردان شهوتی علاقه مند به تماس بدنی با مخاطب هستند. هنگام برانگیختگی جنسی این رفتار ها بیشتر دیده می شود.

6-انتخاب مکان های دنج

مردان شهوتی زمان قرار گذاشتن با شما سعی می کنند مکان های دنج و خلوت را انتخاب کنند و از قرار گرفتن در مکان های شلوغ معذب می شوند زیرا نمی توانند به راحتی به بدن شما خیره شوند یا شما را لمس کنند. بنابراین مکان های خلوت را برای ملاقات حضوری انتخاب می کنند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (212 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (13 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (13 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (13 نظر) شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم (12 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (11 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (11 نظر) 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه (10 نظر)
دیگران می‌خوانند   
5 ترکیب ساده و ارزان برای تمیز کردن لیوان کدر با 3 ترفند ساده لباس آب رفته را به حالت اول بازگردانید 4 خاصیت عجیب وایتکس برای شاداب شدن گیاهان آپارتمانی (فیلم) حامد آهنگی: ما تو جکوزی چیزایی از سید جواد هاشمی دیدیم که تا حالا ندیده بودیم! معرفی مهم‌ترین موزه‌های استانبول اعتراف جالب طناز طباطبایی/ عاشق این فوتبالیست بودم! جنجالِ بیلبورد پرحاشیه در تهران؛ شباهت کاراکتر مافیای زباله به بهنام بانی!+عکس آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت +عکس خوانندگی خنده دار حامد آهنگی به زبان چینی/ سلطان اشعار نامفهوم😂+فیلم تعریف و تمجید پسر شقایق فراهانی از مادرش + ویدئو/مامانش چه ذوقی میکنه باورش نمیشه ...! تحلیل خنده دار مهران مدیری از تبلیغات تلویزیونی/ رب گوجه فرنگی چه ربطی به کیک داره آخه!! +فیلم کادوی عجیب و معنادار بهرنگ علوی برای مهران غفوریان؛ آدامس ترک سیگار!+ویدیو/ بخاطر دخترت خریدم (فیلم) ماجرای عکس معروف حاج قاسم که روی زمین خوابیده و برگ های پاییزی روی ایشان ریخته / عسل خانم تنها تسکین دهنده روزهای ناراحتی سردار ... چیدمان قاشق چنگال های خوشگل و شبرنگ فریبا نادری روی میز شام رنگی و مفصلش برای بازیگران/ چه باسلیقه عکس هایی که شایعه رابطه داماد و مادرزن بودن مریم امیرجلالی و مجید یاسر را بر سر زبان‌ها انداخت! تاب بازی سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری با دخترش پناه در بلژیک+ویدیو/ چه مامان باحوصله و پایه‌ای😍 صفی الدوله “سریال گیل دخت” در کنار همسر هنرمند و دختر زیباش +عکس عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم عربی حرف زدن دم دری و خنده دار حامد آهنگی با علی انصاریان/ اهلا وسهلا حبیبی😂+فیلم تصاویر جهانی از پَرش بلند حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی/ برگای رونالدو با این عکس ریخت +عکس گریه‌های تلخ و دردناک ساکنین روستای امامزاده ابراهیم در رشت پس از آتش سوزی مهیب چند روز پیش+ویدیو/ تصاویر قبل و بعد گویای همه چیزه تصویری از منوچهر هادی و یکتا ناصر در پشت صحنه سریال دل قبل از طلاقشان/چهره شاد هنرمندان و لبخندی که دیگر نیست +عکس رونمایی از مادر کم سن و سال و محجبه امید نورافکن ستاره فوتبال/ همیشه کنار هم و سلامت +عکس آیت‌الله جنتی: رهبر انقلاب، جوانی ما را قبول ندارند! +فیلم نگاهی به موتور سوزوکی امیرمحمد یزدانی کشتی گیر افتخار آفرین/ علاقه خاص آقای ورزشکار به موتورها +عکس روایت قابل تامل مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرتش+ویدیو/ داغ بودم نفهمیدم! (عکس) وقتی همسر خلاق یک آقا تی شرتی منحصر به فرد برای او می دوزد! / مروری بر تی شرت های دو سال اخیر با یک مارک و سراسر جیب!!! چهره دلنشین و مظلوم آقای شمر سریال مختارنامه در واقعیت/ با این استایل عمرا بشناسیدش!+عکس وقتی رضا داوودنژاد خودش زمان فوتش را اعلام میکنه+فیلم (عکس) روش خلاقانه یک کارگر ساختمانی برای صرفه جویی در وقت در فضای مجازی پربازدید شد / قشنک تهدید صاحبکار رو به فرصت تبدیل کرده! امتناع مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران چینی و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (عکس) وقتی یک مادر حداکثر استفاده رو از شلوارهای جین خانواده میکنه! / یعنی نذاشته یک سانتی متر به هدر بره!😃 (فیلم) شوخی خنده دار شهاب حسینی و پژمان جمشیدی با اسم یک دختر/ بیچاره دختره کشت خودشو😂 (عکس) کیک تولد پروانه ای بارانا، دختر علیرضا بیرانوند / تولد با تم دلتنگی برای بابا و پاسخ بابا به یکی یه دونش از هزاران کیلومتر دورتر! ویدئویی از تدریس محمود احمدی نژاد برای دانشجویان مختلط مهندسی عمران (عکس) استایل دهه شصتی حامد آهنگی در دوران مدرسه با پیراهن پلنگی و شلوار خمره‌ای! / از همون موقع تو مدرسه آتیش میسوزوند! ویوی فوق العاده چشم نواز آپارتمان مهدی قائدی در دوبی رو به برج های شیخ نشین در استوری همسر سابقش / فقط لباس عربی و دمپایی قائدی😁 تسلط شگفت انگیز و غیرقابل باور پیرمرد ماهی فروش اهوازی به زبان انگلیسی+ویدیو/ چقدر عالی و بدون لهجه حرف میزنه (فیلم) ماجرای ازدواج ملیکا شریفی نیا، حدیث سریال دلنوازان با عمو پورنگ که در فضای مجازی سرو صدا کرد! جواب حیرت برانگیز الهام حمیدی به مریم مومن درباره ازدواج هایش +ویدئو/ رونمایی از بزرگترین تصمیم اشتباه خانم بازیگر !
تیتر امروز   
اعتراف جالب طناز طباطبایی/ عاشق این فوتبالیست بودم! امتناع مقام معظم رهبری از خوردن غذای لاکچری در یک رستوران چینی و سفارش غذای معمولی+ عکس/ ثبت این لحظه توسط صاحب رستوران و قاب کردن و نصب آن بر دیوار (تصاویر) ابتکار جالب هوش مصنوعی در ایجاد ضرب‌المثل‌های فارسی! (2) باهوشا بگن این عکس چه مشکلی داره؟! رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود! (تصویر) نمونه‌ای از یک معلم خوش‌ذوق که عاشق کار خود است! (ویدئو) صحنه‌ی آخرالزمانی همنشینی آتش‌فشان و صاعقه! راز قدرت مانور مگس‌ها در این تصویر فاش شد! (ویدئو) بیک، از فرانسه تا ایران به روایت علی‌اکبر رفوگران ویدئویی عجیب از بازی کردن یک دانشجو سر کلاس درس / وقتی پدر و مادرت فکر می‌کنن داری تو دانشگاه درس می‌خونی 😂 (ویدئو) چند لحظه قبل از انقراض دایناسورها را ببینید (تصویر) با عجیب‌ترین میوه‌ی دنیا آشنا شوید! بازگشت دلار به کانال 59هزار/ دلار تلگرامی خریدار ندارد دانلود آهنگ جدید "خط قرمز» سهراب پاکزاد +فیلم/ انگار اصلا بی تو یجوریه تنها برم توی جمعا میره توهم اخمام... واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ...