دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

تصمیم مهم مجلس و دولت برای حل مشکلات اقتصادی 

یکشنبه، 13 آبان 1397
کد خبر: 17077
ساعد نیوز: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از نشست‌های مشترک مجلس و دولت برای بررسی و چاره‌اندیشی به منظور حل مشکلات اقتصادی کشور در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکارنیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردمشاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس و دولتنشست‌های مستمری را در روزهای آتی برای بررسی مشکلات اقتصادی کشور و چاره‌اندیشی برای رفع این مشکلات خواهند داشت.
وی افزود: در این جلسات بناست تا طرح مرکز پژوهش‌ها برای اقدام فعالانه درباره رفع مشکلات اقتصادی مورد بحث قرار گیرد و اگر دولت هم برنامه‌ای برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور دارد در این جلسات ارائه شود.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسات بناست تا در مرحله اول به جمع‌بندی در ارتباط با مشکلات اقتصادی کشور و چاره‌جویی برای حل این مشکلات برسیم و بعد زمینه برای اجرایی شدن تصمیمات و برنامه‌ها در این نشست‌ها فراهم شود و اگر خلأ قانونی در این زمینه وجود داشته باشد مجلس قوانین لازم را برای این منظور تصویب خواهد کرد.
حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: نشست‌های مشترک مجلس و دولت در این باره جدا از جلسات رسمی دو قوه خواهد بود و پیش از برگزاری نشست با دولت ابتدا نمایندگان مجلس خود جلساتی را برای هماهنگی بیشتر در این باره برگزار خواهند کرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی