دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

تصویری از خانه ابدی همسر و پدر زن بنیامین بهادری که سنگ قبرشان مشترک است+عکس / روحش شاد و یادش گرامی 

دوشنبه، 19 شهریور 1403
ساعد نیوز: تصویری از سنگ قبر همسر اول بنیامین بهادری را مشاهده می کنید. علاقمندان میتوانند برای دنبال کردن حواشی و اخبار مربوط به بازیگران با ما همراه باشند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، بنیامین بهادری با نام شناسنامه‌ای وحید بهادری؛ خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای موسیقی پاپ در 18 شهریور 1361 در تهران و در محلۀ جیحون زاده شد. وی اصالتاً اهل محلۀ زنگیشا، تنکابن است. او از کودکی علاقهٔ بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. 16 ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد.

به نظر می رسد پس از شایعات مختلف درمورد ازدواج بنیامین (شایعه ازدواج او با بهاره افشاری) این بار این خواننده محبوب واقعا ازدواج کرده است!بنیامین در روز عشق ایرانی ( سپندارمذگان) عکسی از خودش را به همراه یک دختر منتشر کرد که خیلی قابل تشخیص نبود چرا که عکس از پشت سر آنها گرفته شده بود اما آنها دست در دست یکدیگر دیده می شدند!بنیامین که بخاطر بازی در فیلم سلام بمبئی که در آن نقش برادر گلزار را بازی می کند, قصد سفر به هند را داشت, عکسی از دخترش بارانا را منتشر کرده که در هواپیما با چهره ای خندان در کنار زنی به نام شایلی دیده می شود! تا اینکه در شب تولد 33 سالگی اش با انتشار پستی در روز هجدم شهریور ماه 94 و دو سال بعد از مرگ همسر اولش خبر از ازدواج مجدد داد که منجر به بروز شایعاتی شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 20 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تاریخ این سکانس جوکر 2 را فراموش نخواهد کرد/ استایل و آهنگ اسکاتلندی رضا نیکخواه و سیروس میمنت در جدیدترین قسمت جوکر🤣 یا خدا! حرکاتشونو ببینید آخه🤣
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) نگاهی به نقاشی‌‌های زیبای رتبه 4 کنکور زبان/ آتوسا سالمی: ویولن می‌زنم، بزرگ‌ شده اُکراینم ولی مردم کاشان خیلی مهمان‌نوازند
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
خطای دید/ فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می‌توانند "قلب" را میان "مسابقه‌ی شنای اردک‌ها" در عرض 3 ثانیه پیدا کنند
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)