دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

تصویری زیبا از خانواده شاد نیمار در زمین فوتبال/ نگاهی به استایل پوشیده برونا بیانکاردی همسر آقای فوتبالیست با لباس سفید بلند و کت جین! 

شنبه، 10 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این تصویر قابی عاشقانه از نیمار و همسرش برونا بیانکاردی و دخترشان را در زمین فوتبال و تمرینات آقای فوتبالیست مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نیمار جونیور در 5 فوریه 1992 در شهر موگی داس کروزس برزیل متولد شد. نیمار فوتبال خود را از 15 سالگی به عنوان فوتبالیست نیمه حرفه‌ای و از 17 سالگی فوتبالیست حرفه‌ای آغاز کرد. نیمار نام خود را از پدرش (نیمار داسیلوا سنیور) به ارث برده که پدرش نیز فوتبالیست بوده و به عنوان مشاور به پسرش کمک می‌کند. در سال 2011 مجله فرانس فوتبال از نیمار به عنوان هفتمین فوتبالیست پردرآمد جهان نام برد.

نیمار‌ جونیور فوق ستاره فوتبال جهان و همسرش برونا بیانکاردی در سال 2021 با هم آشنا شدند و در سال 2022 در اینستاگرام رسما اعلام کردند که با هم نامزد هستند. برونا بیانکاردی یک مدل سرشناس برزیلی است که در صنعت مدلینگ فعالیت دارد و سال هاست با برندهای مطرحی مانند Balmain، Louis Vuitton، Chopard و Off-White همکاری داشته است. برونا و نیمار صاحب یک فرزند دختر میباشند که در ادامه تصویری از خانواده نیمار را باهم مشاهده میکنیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 10 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "پاکت‌نامه" را در «غذاخوری مدرسه» و فقط در 5 ثانیه پیدا کنند
ریما رامین فر: امیر می‌گوید کاش کمی شبیه همای سریال پایتخت بودی!
چیدمان مفصل میز صبحانه دلچسب دختر علی دایی با دیزاین اشتها برانگیز/ سالم خوری به سبک دنیز دایی +عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته
ژست مختلف و مایه‌داریِ بازیگران و ورزشکاران کنار برج زیبای خلیفه؛ از متانت همیشگی سوگل طهماسبی و سادگی هانیه غلامی تا قاب فرهاد مجیدی و سردار آزمون به همراه مادرانشان+عکس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری