دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

واعظی: همدلی و همبستگی ایران را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می‌دارد 

شنبه، 29 آذر 1399
کد خبر: 123007
ساعد نیوز: رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: همدلی و همبستگی همان چیزی است که ایران عزیزمان را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می‌دارد و ارزش آن در این روزهای دشوار کمتر از قهرمانی آسیا نیست.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا: محمود واعظی شامگاه شنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خسته نباشید فرزندان ایران پیروزی شما و همه ما در انسجام اجتماعی و یکپارچگی زیبایی بود که این روزها در کشورمان به وجود آمد و شما سهم بزرگی در آفرینش آن داشتید.

واعظی اظهار داشت: همدلی و همبستگی همان چیزی است که ایران عزیزمان را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می دارد و ارزش آن در این روزهای دشوار، کمتر از قهرمانی آسیا نیست.

وی خاطر نشان کرد: به نمایندگی از دولت از یکایک شما که به رغم همه ناملایمات با چنگ و دندان تلاش کردید و با غیرت به دیدار نهایی جام باشگاه های آسیا راه یافتید، قدردانی می کنم.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: یقین دارم که با همت شما و سایر فوتبالیست ها و مربیان ایرانی و البته پشتیبانی و یکپارچگی مردم، موفقیت هایی حتی بزرگتر از قهرمانی جام باشگاه های آسیا برای فوتبال ایران دست یافتنی است. برای تان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم ناکامی امروز را پُلی برای پیروزی های بزرگ کنید و برای وطن مان افتخار بیافرینید.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی با برتری دو بر یک نماینده کره به اتمام رسید و پرسپولیس در عین شایستگی از رسیدن به جام قهرمانی بازماند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
سابمیت مقاله چیست؟