دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

واکنش عجیب احمد سعادتمند به لو رفتن قرارداد وریا غفوری با استقلال 

شنبه، 18 بهمن 1399
کد خبر: 134263
ساعد نیوز: پس از انتشار قراراداد نجومی وریا غفوری با استقلال ، احمد سعادتمند در واکنش به این افشاگری مدعی شد باید همان زمان به این موضوع رسیدگی می شد. مدیرعامل پیشین آبی پوشان اعتقاد دارد برخلاف خیلی ها قصد تخریب استقلال را نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مشرق نیوز، احمد سعادتمند در خصوص شایعه قرارداد ۱۴ میلیاردی غفوری واکنش نشان داد. مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در واکنش به عقد قرارداد ۱۴ میلیارد تومانی کاپیتان آبی پوشان، مدعی شد مثل خیلی ها در این روزهای حساس قصد حاشیه سازی برای استقلال را ندارد. اتفاقات اخیر در روزهای گذشته استقلال و برخی حواشی ایجاد شده برای این باشگاه بعد از پیروزی این تیم برابر نساجی باعث شد تا در خصوص قرارداد کاپیتان تیم فوتبال استقلال ابهامات و سوالاتی پیش آید. در این خصوص عنوان شده که باشگاه استقلال درخواست ورود کمیته اخلاق را به قرارداد وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان داشته است. ضمن اینکه انتقاداتی هم متوجه احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال شده که قرارداد با غفوری در زمان وی منعقد شده است. در مورد قرارداد وریا غفوری عنوان شده که وی برای دو سال حدود ۱۴ میلیارد تومان با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده است.

احمد سعادتمند در این خصوص گفت: از آخرین زمان حضور من در استقلال بیش از ۵-۶ ماه می گذرد و اگر ابهامی در خصوص قرارداد وریا غفوری وجود داشت بهتر بود از همان ابتدا به آن رسیدگی می شد تا پاسخگو باشیم.

وی افزود: استقلال الان در شرایط حساسی قرار دارد. این تیم یک دیدار مهم برای قهرمانی نیم فصل با سپاهان در پیش دارد و هر گونه حاشیه و بحرانی می تواند این موقعیت مهم را دچار خلل نماید. من دوست ندارم ابزار دست افرادی شوم که با نام من برای استقلال حاشیه درست کنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: امروز هر کس ادعا دارد خیرخواه استقلال است باید به آرامش آن کمک کند نه با ایجاد بحران های دستی و خود ساخته، زمینه ایجاد حاشیه و از بین رفتن موفقیت ها شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن