دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ویژه برنامه الکلاسیکو عادل فردوسی پور کجا و چگونه پخش می شود؟ 

دوشنبه، 25 آذر 1398
کد خبر: 53608
ساعد نیوز: ۹ ماه طول کشید تا عادل فردوسی پور بالاخره راضی شود که پس از برنامه نود، برنامه‌ای مستقل در شبکه نمایش خانگی بسازد. "کلاسیکو" نامی است که فردوسی پور برای برنامه جدیدش انتخاب کرده و قرار است این برنامه با اجرای پژمان جمشیدی و تهیه کنندگی عادل روی پلتفرم‌های اینترنتی پخش شود.

ویژه برنامه الکلاسیکو عادل فردوسی پور "کلاسیکو" ساعت ۲۲ یکشنبه ۲۴ آذر از طریق سایت ها و اپلیکیشن های فیلیمو، نماوا و کافه بازار به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفت.

" کلاسیکو" ویژه برنامه ای برای بازی حساس چهارشنبه میان رئال مادرید و بارسلوناست که یکشنبه ۲۴ آذرماه، روی پلتفرم های مختلف نمایش داده شد. عادل این برنامه را با همکاری مشترک کافه بازار، فیلیمو و نماوا ساخته است و تیم "فوتبال ۱۲۰" نیز عوامل اصلی آن را تشکیل می دهند.

تیزر برنامه کلاسیکو عادل فردوسی پور

در مورد جزئیات برنامه جدید عادل؛ استودیوی برنامه "کلاسیکو" به شکلی طراحی شده تا تماشاگران برای اولین بار بتوانند در برنامه های فوتبالی حضور پیداکنند. از نکات دیگر این برنامه، اجرای پژمان جمشیدی است. او پس از حضور در فوتبال، سینما، تلویزیون و تئاتر حالا به سراغ اجرا رفته است تا اولین تجربه اجرای خود را با "کلاسیکو" آغاز کند.

نکته جالب این برنامه، حضور وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال است که به عنوان مهمان به "کلاسیکو" آمده است. او که حاضر نیست در برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کند و حتی اجازه نمی دهد دوربین های صداوسیما از او مصاحبه بگیرند. حالا در برنامه عادل حاضر شده است.

علی دایی یکی دیگر از مهمانان ویژه برنامه "کلاسیکو" است. او نیز سال هاست به تلویزیون نرفته، اما پذیرفته تا در برنامه فردوسی پور حاضر شود. امیر مهدی ژوله هم که در تلویزیون ممنوع التصویر شده، به عنوان کمدین به این برنامه دعوت شده است.

اما مثل همیشه عادل فردوسی پور قرار است مخاطبانش را در برنامه کلاسیکو غافل گیر کند. عادل با "ژابی آلونسو" هافبک اسبق رئال مادرید هم ارتباط تصویری برقرار کرده است.


16 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه