دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

ونزوئلا به ایران، انبه و آناناس صادر کرد 

یکشنبه، 02 شهریور 1399
کد خبر: 98438
ساعد نیوز: سفارت ایران در ونزوئلا در توییتی از اجرای توافقنامه‌های تجاری با ونزوئلا و ارسال مقادیری میوه از این کشور به ایران خبر داد و این توافقنامه را برای هر دو کشور دوست برد -برد توصیف کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فارس، به نوشته خبرگزای «پرنسا لاتینا» سفارت ایران در ونزوئلا روز شنبه در توییتی از اجرای توافقنامه های تجاری با ونزوئلا و ارسال مقادیری میوه (انبه و آناناس) از این کشور به ایران خبر داد و این توافقنامه را برای هر دو کشور دوست برد -برد توصیف کرد.

روابط تجاری بین ایران و ونزوئلا در ماه های گذشته شدت بیشتری گرفته به طوریکه چندی قبل ایران با پنج فروند کشتی مقادیری سوخت به این کشور تحت تحریم آمریکا ارسال کرد. این نخستین بار بود که ایران با نفتکشهای خود به کشوری در آمریکای لاتین سوخت صادر می کرد .

به نوشته این منبع خبری، ایران در هفته های گذشته یک فروشگاه بزرگ را در «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا افتتاح کرد. ایران و ونزوئلا اوائل سال جاری میلادی توافقنامه هایی در حوزه انرژی، علوم، اقتصادی، و صنعتی منعقد کردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس چندی قبل با اشاره به هفتادمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و ونزوئلا عنوان کرد که آینده روابط دوجانبه روشن تر خواهد بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل اکسپت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی