دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

چه کسی نگذاشت رؤیای قلعه نویی تعبیر شود؟ 

جمعه، 15 اسفند 1399
کد خبر: 139937
امیر قلعه نویی یکی از گزینه های اصلی سرمربی گری در استقلال بعد از استعفای دراماتیک محمود فکری بود. ولی گرفتن صندلی مربی گری سرخابی ها کار فوتبالی نیست بلکه این قدرت چانه زنی و لابی است که حرف اول را می زند. این بار چانه زنی ها برای قلعه نویی کارساز نبود.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از ورزش 3، در روزهایی که محمود فکری فشار زیادی را در استقلال تحمل می کرد، امیرقلعه نویی یکی از گزینه های جدی جانشینی او به شمار می رفت. یکروز پس از انتخاب فرهاد مجیدی دیگر تمام اخباری که پیرامون نیمکت آبی پوشان پایتخت وجود داشت، تمام شد و سرمربی جدید استقلال روز پنج شنبه اولین تمرین خود را ضمن معارفه با آبی ها برگزار کرد.

پیش از این البته امیرقلعه نویی در شرایطی یکی از گزینه های جدی استقلال به شمار می رفت که مدیران گل گهر به هیچ وجه راضی به این انتقال نبودند و حتی در تمرین روز گذشته آبی پوشان سیرجانی حضور پیدا کردند و از سرمربی و بازیکنان تیمشان خواستند تا با تمرکز برای رسیدن به اهداف بزرگی که برای گل گهر ترسیم شده است، فعالیت کنند.

امیرقلعه نویی و کادرش تمرینات گل گهر را در سیرجان دنبال می کنند. این تیم در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در مرحله برگشت باید به مصاف مس رفسنجان برود؛ دیداری که به میزبانی آبی پوشان در سیرجان برگزار خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل اکسپت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه