دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

لینک ورود به سایت رسمی "دیجی کالا" 

دوشنبه، 01 اردیبهشت 1399
بزرگترین فروشگاه آنلاین در کشور میباشد. کلیه اجناس مورد نیازتان را میتوانید به صورت تضمینی از این سایت خریداری کنید.

یکی از بزرگترین شرکت های ایران که در زمینه تجارت الکتورنیک فعالیت دارد دیجی کالا میباشد این سایت از سال 83 راه اندازی شده است و اکنون رتبه 3 الکسای کشور را به خود اختصاص داده است که روزانه بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده دارد و ۷۰ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده است. دفتر مرکزی این شرکت محل استقرار تیم های مارکتینگ و تأمین کالاست که در خیابان گاندی قرار دارد، دفتر دوم محل استقرار تیم های فنی و مالی است که در بلوار صبا در منطقه جردن تهران واقع است. دفتر سوم که مرکز پردازش کالای دانش نام دارد خارج از تهران در جاده قدیم کرج (فتح) در شهرک دانش واقع شده است. دیجی کالا سه مرکز پردازش و انبار کالا در تهران و ۲۳ مرکز توزیع در شهرهای بزرگ ایران دارد. مدل کسب وکار این فروشگاه اینترنتی ترکیب بازارگاه (Marketplace) و خرده فروشی (Retail) یا اصطلاحاً مدل ترکیبی یا هیبرید است. به غیر از فروشگاه آنلاین زیرمجموعه های دیجی کالا عبارت از دیجی استایل (پوشاک)، فیدیبو (کتاب الکترونیک)، دیجی پی (فین تک)، دیجی کالا نکست (نوآوری) و دیجی کلاب (تشویق مشتریان وفادار) هستند.

امکانات و ویژگی های فروشگاه اینترنتی

دیجی کالا از ابتدا تنها کالاهای دیجتالی و الکترونیکی را به صورت آنلاین به فروش می رساند تا اینکه از سال ۱۳۹۳ از فروش کالای دیجیتال به فروش دیجیتال کالا تغییر استراتژی داد و از آن پس به فروشگاه آنلاین کالا در تمامی دسته های کالایی تبدیل شد. از جمله اقلام موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا می توان به کالاهای دیجیتال، لوازم آرایشی، بهداشتی و سلامت، خودرو، ابزار و اداری، مد و پوشاک، لوازم خانه و آشپزخانه، کتاب، لوازم تحریر و هنر، اسباب بازی، کودک و نوزاد و تجهیزات ورزش و سفر اشاره کرد. سوپرمارکت دیجی کالا نیز در تیرماه تابستان ۱۳۹۷ با پیوستن روکولند به این مجموعه اضافه شده است. برخی از این کالاها دارای گارانتی از نمایندگی های مختلف هستند و در مورد تعدادی از کالاها امکان تعویض یا پس دادن کالا تا هفت روز وجود دارد. بیشتر کالاها دارای توضیحات، نقد و بررسی هستند و کاربران می توانند دیدگاه و امتیاز و نقد خود را دربارهٔ هر کالا برای سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

برای کسانی که فرصت کافی برای خرید لوازم مورد نیاز خود ندارند دیجی کالا بهترین گزینه میباشد که با توجه به تنوع و گستردگی محصولات خرید کردن را برای شما به مراتب لذت بخش تر و ساده تر کرده است و میتوانید از این طریق اقلام مورد نیاز خود را با اطمینان از کیفیت محصول خریداری کنید. برای خرید از این سایت معتبر نگران کیفیت محصول و یا مسائل امنیتی نباشید چرا که با سالها سابقه درخشان قابل تایید همه اقشار جامعه میباشد.

قابل ذکر است که این فروشگاه دسته بندی با عنوان تخفیف و پیشنهاد دارد که تخفیف خوبی به خریداران محصولات ارائه میکند میتوانید با بررسی این بخش اجناس مورد نظر خود را با تخفیف خریداری کنید.

اغلب کاربران از خرید لوازم برقی و الکترونیکی از این سایت اطمینان کامل ندارند اما پیشنهاد میکنیم خرید قابل اطمینان را امتحان کنید. کلیه لوازم برقی به صورت سالم به آدرس ثبت شده شما ارسال خواهد شد.

بیش از ۲،۰۰۰،۰۰۰ کالا در دسته بندی های مختلف وجود دارد. برای خرید و استفاده از خدمات این سایت کلیک کنید.

برای ورود به سایت دیجی کالا و یک خرید مطمئن در کوتاه ترین زمان کلیک کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
سابمیت مقاله چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب