دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

یادی کنیم از پوشک عوض کردن هادی چوپان در وسط باشگاه با اون هیکل عضلانی اش + عکس / مرد زندگی که میگن یعنی این ... 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعد نیوز : استوری متفاوت هادی چوپان در روز پدر که از اهداف خود که به تمامی آنها دست یافته می گوید . همچنین عکسی از بچه داری اش حین تمرینات در باشگاه منتشر کرده که وی پوشاک پسر کوچکش را عوض می کند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، هادی چوپان در 1366 در روستای ابنو شهرستان سپیدان ، استان فارس زاده شد. چوپان در کودکی به فیلم‌های رزمی و بازیگری آرنولد علاقه‌مند بود. در 13 سالگی اولین بار در یک باشگاه ورزشی ثبت‌نام کرده است. او در ابتدا ورزش کشتی و ورزش‌های رزمی را شروع کرد، بعد از آسیب دیدگی در ورزش رزمی با تشویق مربی کشتی خود به فعالیت در پرورش اندام روی آورد. سال 1379 شروع بدن‌سازی‌اش با 47 کیلو وزن از باشگاه پارس متعلق به جمشید اوجی بوده است و اولین مدال ملی خود را در سال 84 در 18 سالگی به‌دست‌آورد. وی دلیل انتخاب این ورزش را این‌گونه بیان می‌کند:

دلیل اینکه به این ورزش روی آوردم این بود که کنجکاو بودم دربارهٔ بدن انسان بیشتر بدانم. همه ورزش‌ها قرار نیست قدرتی باشد. ورزشکاری که نمای بدنی زیبای نداشته باشد مشخص نمی‌شود که ورزشکار است. پرورش اندام تابلوی تبلیغاتی ورزش است. علاوه بر آن با رشته‌هایی که خشم یا قدرت‌نمایی انسان‌ها را به یکدیگر نشان می‌دهد، مخالف هستم. معتقدم ورزش باید مهربان باشد و انسانیت را ترویج دهد. عقیده ندارم که با خم کردن کمر حریفم به پیروزی برسم. در پرورش اندام ورزشکاران به هم لطمه نمی‌زنند.

نخستین مربی او به‌مدت 5 سال جمشید اوجی بود، پس از آن 3 سال مربی نداشت، سپس از 2013 تا 2016 علی نعمتی مربی‌گری او را بر عهده داشته که فعالیت‌های بین‌المللی او در همین زمان آغاز شده است، بعد از آن هنی رامبد عهده‌دار مربی‌گری او بوده است. او در سال 89 به تیم ملی راه‌پیدا کرد. هادی چوپان در محافل جهانی ملقب به «گرگ ایرانی» (به انگلیسی: The Persian Wolf) است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
خلاقیت منحصر به فرد مجسمه ساز ایرانی برای ساختن سردیس محمدرضا شجریان حماسه آفرید/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نگاهی به تِراس باصفا با گل های بزرگ کمند امیرسلیمانی +فیلم/ چه با احساس به گل ها آب میده
(ویدئو) وقتی از سوتی های عجیب مادربزرگ ها در برنامه جوکر 2 میگن / متین ستوده و گیتی قاسمی یه سوتی از مامان بزرگشون گفتن که بقیه تا مرز ترکیدن رفتن 😂😂
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی