دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

یادی کنیم از سوتی جدید مبینا نعمت زاده در برنامه زنده که هیچ کس متوجه نشد😂 / آخه دختر این چی بود من شنیدم !؟ + ویدیو 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعد نیوز : ویدیویی جالب از سوتی جدید مبینا نعمت زاده تکواندو کار مدال آور المپیک 2024 پاریس در برنامه زنده که کسی هم متوجه نشد . وقتی از گزارشگر تکواندو رسول مهربانی تشکر میکرد به خاطر گزارش هیجانی اش گفت : اونجایی که میگفت آندریانا تمام من واقعا بغض تو چشام جمع شد ! به جای اینکه بگویند بغض تو گلوم جمع شد ، این چنین سوتی دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، مبینا نعمت‌زاده تکواندوکار کشورمان که متولد 27 اردیبهشت 1384 است. وی در بازی‌های المپیک تابستانی 2024 به مدال برنز دست یافت و دومین مدال‌آور زن ایران در تاریخ المپیک پس از کیمیا علیزاده لقب گرفت.

نعمت‌زاده در المپیک 2024 پاریس که اولین المپیک دوران ورزشی خود را در 19 سالگی تجربه می‌کرد، در مرحله اول مقابل میشل تاو نماینده کشور لسوتو به برتری رسید. در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آدریانا سرزو از کشور اسپانیا، دارنده مدال نقره المپیک 2020 توکیو به برتری رسید و به نیمه نهایی راه یافت. در نیمه نهایی مقابل گو چینگ از کشور چین، دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی تکواندو جهان در سال 2022 شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. در دیدار رده‌بندی مقابل دنیا ابوطالب از کشور عربستان سعودی، دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی تکواندو جهان در سال 2022 به پیروزی دست یافت و مدال برنز را به گردن آویخت.

مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز المپیک پاریس از رئیس‌جمهور درخواست کرد بدون آزمون ورودی بتواند وارد دانشگاه در رشته پزشکی شود زیرا وی ادعا می‌کند به دلیل تمریناتش برای المپیک نتوانسته برای کنکور مطالعه کند. نعمت‌زاده پس از بازگشت از المپیک با حاضر شدن در برنامه‌ای تلویزیونی گفت که دلش می‌خواهد در رشته پزشکی تحصیل کند و هنوز نمی‌داند که درخواستش مبنی بر پذیرش بدون کنکور در رشته پزشکی مورد قبول واقع شده است یا خیر.

این درخواست نعمت‌زاده با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد و برخی این درخواست وی را ناعادلانه و زیاده‌خواهی قلمداد کردند و چنین اتفاقی را مصداق تبعیض و رانت دانستند. با این وجود سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت این دانشگاه از پذیرش نعمت‌زاده استقبال می‌کند ولی رشته‌ای را که چنین موافقتی با آن صورت گرفته، دقیقاً مشخص نکرد. محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز عنوان کرد: طبق قانون مبینا نعمت‌زاده می‌تواند در هر دانشگاهی که بخواهد در رشته تربیت بدنی تحصیلش را ادامه دهد. حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در رابطه با پذیرش بدون کنکور مبینا نعمت‌زاده در رشته پزشکی این دانشگاه گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه طبق ضابطه خواهد بود، بنابراین پذیرش او بدون کنکور در رشته پزشکی تکذیب می‌شود.

در این صفحه از سایت ساعد نیوز ، ویدیویی از سوتی جدید دختر مدال آور ایرانی در المپیک را می بینید که در تشکر از گزارشگر تکواندو آقای رسول مهربانی به جای اینکه بگوید بغض در گلویم جمع شد فرمود بغض در چشمان جمع شد .


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
رهبر انقلاب : راه طولانی پیمودید و حسینیه ما را از رایحه دل‌های ولایت‌مدارتان معطر کردید ؛ سلام مرا به بوشهری‌ها برسانید
نگاهی به تِراس باصفا با گل های بزرگ کمند امیرسلیمانی +فیلم/ چه با احساس به گل ها آب میده
رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای ساره بیات+عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نگاهی به میز صبحانه استوایی زهرا گونش ستاره قدبلند تیم ملی والیبال زنان ترکیه در یک کافه بسیار زیبا +تصاویر/ رونمایی از ترکیب جذاب آناناس و عسل
ویدیو/ رمزگشایی از نمادهای ایران باستان در نقوش درختان سرو و گل‌های 12 پر حکاکی شده در تخت‌جمشید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟