لیست بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران

  سه شنبه، 28 آذر 1402   زمان مطالعه 7 دقیقه
لیست بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران
تهران به عنوان پایتخت کشور دارای آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای متعددی است که رشته‌های مختلفی را تدریس می‌کنند. آموزشگاه‌های متعددی مانند برق گستران، فنی پارس، فنون برق و مجتمع فنی برق در تهران هستند که تا حدود زیادی تمامی ویژگی‌های یک مرکز آموزشی مطلوب را دارند که در ادامه این مطلب بیش‌تر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

انتخاب بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران نقش موثری در یادگیری و پیدا کردن شغل در آینده دارد. وجود ویژگی‌های مثبت در مورد آموزشگاه فنی حرفه‌ای مانند استفاده از تجهیزات آموزشی مناسب، حضور اساتید مجرب و متخصص، استفاده از متدهای روز دنیا و اعتبار بالای مدرک ضروری است. آموزشگاه‌های متعددی مانند برق گستران، فنی پارس، فنون برق و مجتمع فنی برق در تهران هستند که تا حدود زیادی تمامی ویژگی‌های یک مرکز آموزشی مطلوب را دارند که در ادامه این مطلب بیش‌تر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

لیست بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران

تعداد مراکز آموزشی تهران که علاوه بر یادگیری و آموزش به هنرجویان، برای آنها مدرک فنی حرفه ای و معتبر صادر می گردد زیاد هستند. برخی از برترین مراکز آموزشی برگزارکننده دوره های فنی حرفه ای در شهر تهران عبارتند از:

1- برق گستران؛ آموزشگاهی مورد اعتماد در زمینه فنی حرفه‌ای

آموزشگاه فنی حرفه‌ای برق گستران یکی از بهترین مراکز آموزشی با فعالیت گسترده در تهران است که کارآموزان را با انواع رشته‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش آشنا می‌کند. این آموزشگاه با استفاده از تجهیزات آموزشی و متدهای روز دنیا به راحتی جایگزین هنرستان‌های دولتی می‌شود؛ بنابراین برای افرادی که به دلیل محدودیت زمانی و مکانی امکان حضور در هنرستان را ندارند بسیار پرکاربرد است.

در این مرکز آموزشی از اساتید متخصص در زمینه آموزش رشته‌های فنی حرفه‌ای استفاده می‌شود که یادگیری خوبی را برای کارآموزان به ارمغان می‌آورد. در انتهای دوره‌های آموزشی این آموزشگاه مدرک فنی حرفه‌ای مبنی بر تخصص شما در زمینه مورد نظر صادر می‌شود. این مدرک از اعتبار بالایی در بازار کار برخوردار است که فرصت های شغلی متعددی را برای شما فراهم می‌کند.

دوره‌های آموزشی که در برق گستران برگزار می‌شوند شامل طیف وسیعی از مشاغل پردرآمد با بازار کار عالی هستند؛ بنابراین با گذارندن دوره‌های آموزشی به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید. دوره برق خودرو و آشنایی با گیربکس اتوماتیک یکی از پرطرفدارترین رشته‌های این آموزشگاه است که مدرک آن اعتبار بالایی دارد. با توجه به رسیدن فصل سرما و زمستان بد نیست بدانیم این مرکز شرایط ویژه ای برای برگزاری دوره نصب و تعمیر پکیج دیواری قرار داده است. اگر از علاقمندان به این رشته تاسیساتی باشید شاید بد نباشد با مراجعه به وبسایت برق گستران از شرایط و هزینه آموزش تعمیرات پکیج آگاه شوید.

برق گستران

2- مجتمع فنی برق؛ برترین آموزشگاه تاسیسات فنی

تهران به عنوان پایتخت کشور دارای آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای متعددی است که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین گزینه‌های موجود است؛ به طوری که پس از اتمام دوره‌ آموزشی مدرک فنی حرفه‌ای معتبری مبنی بر تخصص شما در زمینه مربوطه صادر می‌کند. این موسسه با سابقه درخشان در زمینه آموزش رشته‌های فنی حرفه‌ای کارآموزان زیادی را جذب می‌کند.

مجتمع فنی برق دارای 2 شعبه در نقاط مختلف تهران است که با خیال راحت می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید. این آموزشگاه در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند که کلاس‌های آموزشی آن در قالب عملی و تئوری برگزار می‌شوند؛ همچنین از اساتید مجرب و متخصص در هر زمینه استفاده می‌کند که سطح یادگیری شما را افزایش می‌دهد.

در کلاس‌های آموزشی از امکانات و تجهیزات با کیفیت در کنار متدهای روز دنیا استفاده می‌شود؛ همچنین انواع رشته‌های فنی حرفه‌ای پرکاربرد با بازار کار عالی در این مراکز برگزار می‌شوند. انواع دوره‌های برق صنعتی، برق ساختمان، تاسیسات، اتومکانیک، طلا سازی و گوهر تراشی، جوشکاری و تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات موبایل در مجتمع فنی برق وجود دارند. شرایط ورود و ثبت نام به این آموزشگاه پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی می‌توانید از مشاوران حاضر در مجموعه بهره ببرید.

فنی برق

3- آموزشگاه فنی حرفه‌ای فنون برق در تهران

در دهه نود یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی فنی حرفه‌ای در تهران به نام فنون برق تاسیس شد که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. این آموزشگاه با استفاده از تجهیزات آموزشی و حضور اساتید معروف در کشور خدمات آموزشی مطلوبی را در اختیار کارآموزان قرار می‌دهد. استفاده از متدهای روز دنیا در زمینه آموزش گرایش‌های فنی حرفه‌ای شهرت این آموزشگاه را افزایش داده است.

آموزشگاه فنی حرفه‌ای فنون برق دارای چند دپارتمان مجزا است که از سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گواهی دارد. دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای در آموزشگاه فنون برق شامل کلاس‌های عملی و تئوری هستند که در انتهای آن‌ها آزمونی برای سنجش یادگیری شما برگزار می‌شود. در صورت کسب نمره قبولی در آزمون نهایی مدرک فنی حرفه‌ای آموزشگاه مبنی بر تخصص شما در زمینه مربوطه صادر می‌شود.

دیپلم فنی حرفه‌ای آموزشگاه فنون برق اعتبار بالایی دارد و فرصت‌های شغلی متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوره‌های آموزشی این آموزشگاه گستردگی بالایی دارد که می‌توانید در زمینه های مختلف مانند برق خودرو، فنآوری اطلاعات، عمران، معماری و صنایع خودروسازی شرکت کنید. دوره آموزش امور مالی و بازرگانی یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این آموزشگاه است که بازار کار پر رونقی در داخل و خارج از کشور دارد.

فنون برق

4- آموزشگاه فنی پارس؛ بهترین مرکز فنی حرفه ای اتومکانیک در تهران

آموزشگاه فنی حرفه‌ای فنی پارس از سال 1389 در تهران شروع به فعالیت کرده است که هدف از تاسیس آن افزایش سطح علم دانش کشور برآورد می‌شود. این مرکز آموزشی به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات خودرو و اتومکانیک فعالیت می‌کند که برای افراد جویای این رشته‌ها گزینه مناسبی است. آموزشگاه فنی حرفه‌ای فنی پارس در دوره‌های آموزشی خود از بهترین تجهیزات آموزشی و استادهای حاضر در حیطه خودرو استفاده می‌کند.

سایر مراکز برتر آموزشی در تهران

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد مراکز آموزش آزاد فنی حرفه ای دیگری در شهر تهران هستند که به ذکر نام آنها بسنده می کنیم. برخی از این آموزشگاه ها عبارتند از:

  • آموزشگاه عالی پارسه

  • آموزشگاه طلا سازی فنی حرفه ای

  • آموزشگاه دوره آنلاین

  • آموزشگاه دکتر برد

    فنی پارس

ویژگی‌های بهترین آموزشگاه فنی حرفه‌ای تهران

انتخاب آموزشگاه فنی حرفه‌ای مناسب و با کیفیت آموزشی بالا رابطه مستقیمی با یادگیری مهارت‌ها دارد؛ بنابراین آگاهی از ویژگی‌های مثبت آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای کمک زیادی در این زمینه به شما می‌کند. آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای نیروی ماهر در تمام زمینه‌های مرتبط را آموزش می‌دهند و نقش‌ مهمی در پیشرفت کشور دارند. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه با کیفیت آموزش بالا را بررسی می‌کنیم تا با آگاهی بیش‌تر در این زمینه تصمیم گیری کنید.

• وسایل و تجهیزات مناسب

آموزشگاه های غنی حرفه‌ای معمولا کلاس‌ها را به صورت ترکیبی از عملی و تئوری برگزار می‌کنند؛ بنابراین داشتن تجهیزات و وسایل آموزشی با کیفیت و به روز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه معتبر است. استفاده از تجهیزات مناسب در زمینه آموزش سطح یادگیری کارآموزان را افزایش می‌دهد؛ همچنین استادان حاضر در مراکز آموزشی به بهترین نحو ممکن تدریس می‌کنند.

• برخوداری از اساتید حرفه‌ای و مجرب

در مرحله بعدی از ویژگی‌های یک آموزشگاه مطلوب داشتن اساتید مجرب و متخصص در زمینه آموزشی است. این موضوع اهمیت بالایی دارد و هنگام انتخاب آموزشگاه فنی حرفه‌ای باید به آن توجه کنید. استفاده از تجهیزات آموزشی تنها یا وجود اساتید با سواد و تجربه کافی در زمینه مرتبط ممکن می‌شود. حضور استاد تخصصی در هر مبحث انتقال اطلاعات به کارآموزان را بهبود می‌بخشد که در نهایت افزایش یادگیری کارآموزان را به دنبال دارد.

• صدور مدرک معتبر

در انتهای دوره آموزشی، مدرک فنی حرفه‌ای آموزشگاه مبنی بر تخصص شما در زمینه مربوطه صادر می‌شود. اعتبار این مدرک ضمانت کننده شما در بازار کار است که باید از اعتبار بالایی برخوردار باشد. برخی از آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای که در کشور فعالیت می‌کنند مدرک بین‌المللی صادر می‌کنند که اعتبار بالایی در بازار کار داخلی و خارجی دارد.

• برگزاری دوره‌های کارورزی

پس از کسب اطلاعات تئوری و مهارت‌های عملی باید آن‌ها را در بازار کار به اجرا بگذارید؛ بنابراین وجود دوره‌های کارآموزی و کارورزی در آموزشگاه های فنی حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. این موضوع موجب آشنایی بیش‌تر کارآموز با بازار کار و اشتغال راحت‌تر در آینده می‌شود‌.

آدرس آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران

عملکرد آموزشگاه فنی حرفه‌ای یا سطح یادگیری و ارتقا کیفیت قشر فنی جامعه رابطه مستقیم دارد؛ بنابراین در انتخاب آموزشگاه فنی حرفه‌ای مناسب باید به برخی نکات مهم در این زمینه توجه کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت در مورد آموزشگاه فنی حرفه‌ای شامل حضور اساتید یا سواد، استفاده از وسایل آموزشی مناسب، اعتبار بالای دیپلم فنی و پشتیبانی مطلوب از مباحث تدریس شده هستند. در تهران آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای متعددی مشغول فعالیت هستند که تنها برخی از آن‌ها تمامی ویژگی‌های منحصر به فرد را دارند؛ بنابراین آشنایی با آن‌ها کمک زیادی به شما می‌کند. آموزشگاه‌ فنی حرفه‌ای برق گستران، فنون برق، فنی برق، فنی پارس از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران هستند که سابقه ای درخشان دارند. با مراجعه به وبسایت هر یک از این مراکز تعلیم و آموزش کارآموز، علاوه بر آدرس مستقیما می توانید با آنها تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (224 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (130 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (55 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (51 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (49 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (31 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (18 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت