دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس کودک /

زیباترین مدل سارافون دخترانه 

چهارشنبه، 28 مهر 1400
سارافون یک لباس محبوب و زیبا بین دختران است. این لباس زیبا در اصل متعلق به روسیه است. در گذشته سارافون وجود داشته است. اما امروزه در طرح‌ها و مدل‌های آن تنوع بیشتری به کار رفته است. سارافون یک لباس سرهمی بدون آستین و یا آستین‌دار است، که برای سنین مختلف موجود است. همراه ساعد نیوز باشید.

سارافون بچه گانه یکی از شیک ترین لباس هایی است که پوشیدن آن هر کودکی را شیرین تر خواهد کرد. سارافون بچه گانه در طرح های زیبا، رنگ های شاد و کودکانه و انواع مختلف دیگری در بازار موجود است. در ادامه ساعد نیوز مجموعه ای از زیباترین سارافون ها را برای شما عزیزان گردآوری کرده است با ما همراه باشید.

زیباترین مدل سارافون دخترانه

سارافون یکی از پر طرفدارترین لباس هایی است که در بین دختران محبوبیت خاصی دارد. البته در برخی موارد شباهت زیادی بین سارافون و مانتو دیده می شود اما سارافون به دلیل نداشتن آستین و فرم جلیقه مانندش زیبایی بیشتری نسبت به مانتو دارد. در این مجموعه انواع متنوع و مختلفی از مدلهای سارافون دخترانه را همراه با رنگ های متفاوت برای شما عزیزان جمع آوری نموده ایم و به نمایش گذاشته ایم تا بتوانید الگوی مناسبی برای لباس های خود داشته باشید.

امیدوارم مدل های پیشنهادی برای سارافون دخترانه را پسند کرده باشید همچنین میتوانبد با اعمال چند تغییر کوچک در طرح لباس این مدل ها میتوانید به سارافون دلخواه تبدیل کنید. برای مشاهده ی مدل و دانستنی ها در مورد لباس کودک به بخش دنیای مد و زیبایی(لباس کودک) مراجعه نمایید.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی