دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

زلنسکی: ما خواستار آتش‌بس فوری و گفت‌وگو هستیم 

چهارشنبه، 11 اسفند 1400
کد خبر: 194787
ساعد نیوز: رئیس‌جمهور اوکراین با بیان اینکه کی‌یف خواستار آتش‌بس فوری و گفت‌وگو است، مدعی شد سقوط اوکراین مقدمه‌ای برای حملات روسیه به اروپا خواهد بود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در سخنانی گفته است: «اوکراین برای آزادی و دموکراسی می جنگد و کشور های جهان متمدن باید از کشور ما در این مبارزه حمایت کنند. همه می دانند که ما از چه چیزی دفاع می کنیم و مطمئن هستیم که حمایت متحدان ادامه خواهد داشت و نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.»

به گزارش شبکه خبری الجزیره، زلنسکی مدعی شد: «ما همچنان امیدواریم کشور های دوست اروپایی به درخواست ما برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز حریم هوایی اوکراین پاسخ دهند. سقوط اوکراین به دست روسیه مقدمه ای برای حملات بیشتر روسیه به کشور های اروپایی خواهد بود.»

رئیس جمهور اوکراین مدعی شد: «بمباران خارکف توسط روسیه جنایت جنگی است که باید بررسی شود، زیرا اهداف غیرنظامی را بمباران کرده است.»

زلنسکی با بیان اینکه: «احتمال برگزاری دور دوم مذاکرات کم است»، افزود: «کی یف تحت بمباران روسیه با موشک های کروز است و ما خواستار آتش بس فوری و گفت وگو پس از آن هستیم. اگر پیوستن ما به ناتو مورد بحث باشد، دریافت تضمین های امنیتی پس از تجاوز روسیه نیز اجتناب ناپذیر است.»

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز گذشته (سه شنبه) ضمن محکوم کردن اقدامات روسیه تاکید کرد ناتو قصد ندارد به اوکراین سرباز فرستاده و مستقیما عملیات نظامی انجام دهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
گام به گام مراحل چاپ کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن