دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آزمون ها / لیسانس /

زمان برگزاری کنکور تغییر نمی‌کند 

چهارشنبه، 28 فروردین 1398
کد خبر: 30225
ساعد نیوز: معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر این که برنامه‌ای برای تغییر زمان برگزاری کنکور ۹۸ نداریم گفت: این آزمون در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه‌ای برای تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری ۹۸ در وزارت علوم وجود ندارد گفت: این آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: موضوع تعویق زمان برگزاری کنکور ۹۸ در شورای سنجش و پذیرش مطرح نیست و همان طور که عنوان شد زمان برگزاری این آزمون تغییر نمی‌کند.

اخیراً تعدادی از داوطلبان آزمون سراسری ۹۸ با امضای نامه و ایجاد هشتگ‌هایی در توئیتر خواستار تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری به دلیل وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و عدم آمادگی داوطلبان شده بودند.

آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و پس از تصحیح اوراق، نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۸ به صورت کارنامه و در دهه دوم مردادماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

همچنین نتیجه نهایی کنکور سراسری ۹۸ در نیمه دوم شهریورماه ۹۸ اعلام می‌شود و داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، می‌توانند در مهلت تعیین شده و با توجه به ظرفیت انتخاب رشته، رشته‌های خود را انتخاب کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی