ساعدنیوز
ساعدنیوز

زمان پخش خانگی فیلم فسیل، هتل و ویلای ساحلی + معرفی لینک دانلود

  پنجشنبه، 23 آذر 1402   زمان مطالعه 11 دقیقه
زمان پخش خانگی فیلم فسیل، هتل و ویلای ساحلی + معرفی لینک دانلود
پیشنهاد ویژه بهترین و مهم ترین فیلم های سینمایی که بیشترین فروش را در سال 1402 داشتند: فیلم کمدی تگزاس 3 (مسعود اطیابی) فیلم طنز هتل (با بازی پژمان جمشیدی، محسن کیایی) فیلم شگفتی ساز ویلای ساحلی (کیانوش عیاری)  و در نهایت رکورددار سینما یعنی فسیل (کریم امینی)!

راز فروش بالای فسیل و هتل در چیست؟

پیش از این که به معرفی فیلم های پرطرفدار و پرفروش مورد بحث بپردازیم، مایلیم تا دلیل و علت فروش بالای فیلم های نظیر هتل، فسیل و ویلای ساحلی را بررسی کنیم. هر از گاهی بین فیلم های سینمایی ایرانی جدیدی که پخش می شوند، چند اثر بیشتر بولد می شوند. تا جایی که آوازه شهرت آن ها به همه جا می رسد و می بینیم که در همه جا صحبت از آن به میان می آید. اتفاقی که اگر به خاطر داشته باشید در سال های گذشته برای فیلم های پر طرفدار و محبوب نهنگ عنبر، گشت ارشاد، مطرب، زیر نظر، دینامیت، بخارست و... رخ داد. آثاری که بسیار مورد توجه قرار گرفتند. ولی امسال این رویداد برای فیلم های فسیل و هتل رخ داد گرچه ویلای ساحلی و تگزاس 3 نیز از این پتانسیل برخوردارند و به عقیده بسیاری این دو فیلم کمدی نیز می توانند دقیقا به این جایگاه دست پیدا کنند. ولی راز این محبوبیت در چیست؟ در این پست به بررسی این نکته خواهیم پرداخت و آن گاه به معرفی هر کدام از این آثار روی می آوریم. در انتها نیز لینک دانلود مطمین و امنی را برای دانلود همه این فیلم های نامبرده شده تقدیم شما کاربران گرامی خواهیم کرد.

هر فیلمی که ایده ای ناب برا خنداندن مردم داشته باشد قطعا برنده است. کافی است نیم نگاهی به آثار گذشته بیندازیم. در سالیان دور، گشت ارشاد با دست مایه قرار دادن وضعیت گشت ارشاد و از آن سو شوخی با این قشر خاص مایه خنده بینندگان را مهیا کرد. ایده بکر و کار نشده ای بود. در ادامه مطرب و به ویژه دینامیت نیز همین کار را کردند. ولی چه می شود که بیشتر فیلم و سریال های کمدی دیگر نمی توانند به فروش قابل توجهی برسند؟ اکثریت فیلم های کمدی به دلیل ضعف در فیلمنامه و صرفا با اتکا به انبوهی از چهره های تثبیت شده در کمدی که اصطلاحا کمدین های پولساز نامیده می شوند به امید دست یافتن به گیشه راهی سینما می شدند ولی تجربه ثابت کرده است که این اصلا کافی نیست. درباره فسیل نیز قضیه به همین شکل است. فیلم فسیل با دست مایه قرار دادن حال و هوای زمان شاه و به وجود آوردن یک اتمسفر نوستالژیک و از آن سو طنازی های بهرام افشاری توانسته است به یک رقم فروش افسانه ای برسد.

***در این جا یک پیشنهاد بسیار مهم و سودمند برای شما داریم تا کار شما نیز به عنوان خواننده ساده شود. اگر شما می خواهید که در یک لینک یکجا و برای همیشه به همگی فیلم های ایرانی دسترسی داشته باشید لطفا وارد این لینک شوید و لینک مورد نظر را ذخیره نمایید:

دانلود فیلم های ایرانی جدید

- فیلم فسیل؛ اعجوبه ای که رکوردهای سینما را پیاپی شکست!

شاید کمتر کسی باشد که در سال 1402 نام فیلم فسیل به گوشش نرسیده باشد. درباره فسیل هیچ سخنی نمی توان گفت چرا که این فیلم همه رکوردها را جابجا کرده است. این جابجایی به قدری افسانه ای بوده است که گمان نمی رود که هیچ فیلم دیگری حداقل به این زودی ها بتواند به آن برسد. پدیده اکران امسال قطعا فسیل است. این فیلم توانسته است که به فروش بالای 300 میلیارد تومان دست پیدا کند. رقم شگفت انگیزی که کمتر کسی گمان می کرد دست یافتنی باشد.

در سال های پیشین مطرب و گشت ارشاد با آمار نزدیک به 50 یا 70 میلیارد تومان سقف فروش را به نام خود زده بودند و همگان گمان می کردند که انتهای فروش یک فیلم سینمایی همین رقم است. گرچه پس از چندی، انفرادی این تصور و پندار را با گذر از مرز 100 میلیارد تومان شکاند ولی شاید برای عامه مردم به دور از انتظار بود که فیلمی بتواند به رقم سه برابر این برسد.

فیلم فسیل را ابراهیم عامریان در سال 1401 با همکاری کریم امینی (در مقام کارگردان) و آرمین تهماسبی، علی باطنی (به عنوان نویسنده) ساخته و تولید کرده است. فیلم جدید و جنجالی فسیل؛ قرار است که به زودی و پس از گذراندن دوره اکران خود از سایت کول دانلود ، پخش شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این فیلم دسترسی داشته باشید.

این فیلم تنها چند ماه بعد و دقیقا از روز 24 اسپندماه 1401 در سراسر کشور به اکران عمومی رسید، اکرانی که هنوز که هنوز است و پس از گذشت زمانی بالغ بر 10 ماه هنوز ادامه دارد. چندی پیش خبر از برچیده شدن اکران این فیلم حداقل در تهران به گوش رسید که با واکنش تند تهیه کننده روبرو شد. استدلال وی این بود که فیلم فسیل در زمان رکود پس از کرونا و در هنگامی که کمتر فیلمی تن به اکران می داد، به نمایش درآمد و باعث رونق سینما شده است. در نهایت فسیل توانست باز هم به اکران خود ادامه دهد. در مقابل ولی منتقدین بر این باور هستند که این فیلم 10 ماه است که در حال اکران است و در همین حد هم به اندازه چند فیلم زمان اکران در اختیار داشته است و بهتر است که فرصت به فیلم های بعدی که در صف اکران قرار دارند داده شود. به هر روی همینک این فیلم در آستانه پخش نمایش خانگی نیز قرار گرفته است و به نظر می رسد که زمان درازی را تا پخش طی نخواهد کرد و در انتهای دوره اکران خود باشد.

Ø شما می توانید با کلیک بر روی این لینک که در ادامه آمده است نسبت به دانلود و یا تماشای فیلم بسیار جذاب و تماشایی فسیل اقدام کنید:

Ø لینک قانونی: دانلود فیلم فسیل

فیلم سینمایی فسیل

چه بازیگرانی در فسیل حضور دارند؟

الناز حبیبی , الهه حصاری , امید روحانی , ایمان صفا , بابک کریمی , بهرام افشاری , غلامرضا نیکخواه , هادی کاظمی , جواد هاشمی , سمانه منیری

موضوع و خط داستانی سریال فسیل درباره چه چیزی ست؟

این فیلم، روایت سه خواننده د‌ر دهه 50 می باشد که در گذر زمان و پس‌ از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می شوند.

آیا فسیل واقعا پرفروش است؟

برخی در قبال پرفروش بودن فسیل این استدلال را دارند که در زمان کنونی با رشد قیمت ها و مشخصا بلیت های گران این برهه زمانی سینما، فسیل توانسته است به این رقم شگفت انگیز دست پیدا کند. چیزی که در نگاه نخست نادرست هم نیست. بلیت هر سانس از هر فیلم اکنون 60 هزار تومان برای تهرانی ها است ولی همه می دانیم که در سال های گذشته ای قیمت خیلی ارزان تر از زمان کنونی بوده است. در نهایت برای بررسی دقیق این موضوع باید به آمار و ارقام مربوط به تعداد مخاطبین هر فیلم نگاهی بیندازیم. فسیل با جذب بیش از 6.8 میلیون مخاطب تنها پس از یک رقیب یعنی عقاب ها با 8.6 میلیون مخاطب در رده دوم پربیننده ترین فیلم تاریخ سینمای ایران قرار گرفته است.

- هتل امیدوارانه و سخت به تعقیب فسیل!

هتل شاید حتی از فسیل نیز پربیننده تر و پرفروش تر شود. دلیل این گفته چیست؟ اگر فسیل توانست پس از 10 ماه اکران به فروش 300 میلیارد تومانی دست پیدا کند هتل تنها پس از 2.5 ماه توانسته است به رکورد افسانه ای 175 میلیارد تومان دست پیدا کند. شاید حتی بتوان گفت که هتل مستعد تر از فسیل برای رسیدن به قله فروش است ولی هنوز زود است برای قضاوت و باید منتظر ماند تا دید که هتل سرانجام در پایان اکران خود به چه میزان فروشی خواهد رسید.

فیلم کمدی و طنز هتل نیز در سال 1401 با همکاری مشترک محمد شایسته (تهیه کننده) با مسعود اطیابی (به عنوان نویسنده و کارگردان) ساخته شد و در این بین تا مهرماه 1402 صبر کرد تا رنگ اکران به خود ببیند. انتظاری که ظاهرا ارزشش را داشت و در همین مدت زمان کم از آغاز اکران به فروش بسیار بالایی رسیده است. این فیلم در یک قدمی رکورد 200 میلیارد تومانی است و به جدی ترین و مهم ترین رقیب فسیل تبدیل شده است. فسیل چندین هفته است که قافیه را باخته و در فروش هفتگی در رده 3 و 4 دیده می شود حتی انیمیشن بچه رقیب نیز از او جلو زده است و با به میدان آمدن ویلای ساحلی و چندی بعد تگزاس 3 رقابت برای فسیل قطعا سخت تر از پیش نیز خواهد شد. به نظر نمی رسد که فسیل دیگر خیلی بتواند به یکه تازی خود ادامه دهد ولی هتل بسیار تازه نفس و پرشتاب در حال طی کردن این مسیر است.

Ø شما می توانید با کلیک بر روی این لینک که در ادامه آمده است نسبت به دانلود و یا تماشای فیلم هتل اقدام کنید:

Ø دانلود فیلم هتل

فیلم سینمایی هتل

چه بازیگرانی در هتل حضور دارند؟

پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین فر، صدف اسپهبدی، مهلقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم زاده، جواد پولاد و سام نوری

موضوع و خط داستانی سریال هتل درباره چه چیزی ست؟

هتل یک فیلم کمدی می باشد که قصه یک هتل پرماجرا در کیش را پس از ورود 2 مرد و 4 زن ناخوانده روایت می کند…

چرا هتل انقدر پرفروش است؟

اگر عامل فروش فسیل را جاذبه ها و طنازی بهرام افشاری و از آن سو حال و هوای نوستالژیک زمان حکومت پهلوی بدانیم، برگ برنده فیلم هتل را باید استفاده از زوج فوق جذاب پژمان جمشیدی و محسن کیایی دانست. این دو از هیچ ترفندی برای خنداندن مخاطب فروگذار نکرده اند. پیش بینی می شود که هتل احتمالا آمار فروش فسیل را می شکند و به مقام رتبه یکی این فیلم پایان می دهد.

- رضا عطاران از راه می رسد, ویلای ساحلی

شاید در یکی دو دهه اخیر این جمله را شنیده باشید که حضور رضا عطاران تضمین فروش هر فیلم سینمایی است. به نظر می رسد که عوامل سازنده فیلم ویلای ساحلی نیز این نکته را دریافته و یک بار دیگر به سراغ این تکنیک رفته اند ولی در کنار عطاران، پژمان جمشیدی را هم گذاشته اند تا احتمال موفقیت این فیلم با حضور این زوج کمدین پرطرفدار بیشتر از پیش شود. حتی کستینگ خوب این فیلم به همین جا نیز ختم نمی شود و در کنار این دو هدیه تهرانی نیز حضور دارد. کسی که این اواخر بسیار کم کار تر شده است و به هر پروژه ای بله نمی گوید. ولی در این جا پای کیانوش عیاری در میان است و پروژه با سایر آثار تفاوت اساسی دارد.

مراحل ساخت ویلای ساحلی بسیار پرتلاطم و زمان بر بود. در سال 1400 با اخذ پروانه ساخت خبر از استارت این پروژه بود ولی به دلیل پاندمی کرونا این اتفاق رخ نداد و زمان بیشتری تلف شد تا این که از اواخر مهر 1401 ویلای ساحلی که تا پیش از آن "رکر" نام داشت جلوی دوربسن رفت. ویلای ساحلی با تهیه کنندگی رضا رخشان و نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری تولید شده است. در نهایت ویلای ساحلی از تاریخ 15 آذرماه 1402 وارد چرخه اکران سینمای کشور شد.

Ø شما می توانید از طریق این لینک نسبت به دانلود و یا تماشای فیلم جذاب ویلای ساحلی اقدام کنید:

Ø لینک: دانلود فیلم ویلای ساحلی
فیلم سینمایی ویلای ساحلی

چه بازیگرانی در ویلای ساحلی حضور دارند؟

ابوالفضل پورعرب , پژمان جمشیدی , رضا عطاران , ریما رامین فر , هدیه تهرانی , مهران رجبی

موضوع و خط داستانی فیلم ویلای ساحلی درباره چه چیزی ست؟

داستان خانواده ای روستایی را روایت می کند که به عنوان سرایدار قرار است برای 6 ماه از یک ویلا نگهداری کنند. چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش 6 ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین فر) می سپارد و آن ها با 3 فرزندشان به ویلا نقل مکان می کنند، اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان هایی را رقم می زند.

ویلای ساحلی بالاتر از فسیل و هتل رکورد فروش در روز اول اکران را شکاند

عجیب و باور نکردنی بود ولی فیلم کمدی ویلای ساحلی با بازی رضا عطاران رکورد فروش سینما در روز اول اکران را شکاند؛ حتی بیشتر از فسیل و هتل!! اثر تازه کیانوش عیاری یعنی ویلای ساحلی توانست در نخستین روز اکران خود در سینما ها 9250 بیننده را به جلو پرده جادویی بکشاند و به این ترتیب به آمار فروش بالای 510 میلیون تومان برسد. این رکورد پیش تر برای 2 فیلم محبوب و پرفروش پساکرونایی سینمای ایران یعنی فسیل ، 360 میلیون با 9200 مخاطب (نخستین نمایش در روز پنج شنبه) و هتل با 415 میلیون و 7400 مخاطب بوده است. بدین‌ ترتیب ویلای ساحلی موفق شد تا در نخستین گام، بیشترین فروش و استقبال مخاطب روزانه سینمای ایران طی 4 سال اخیر را به نام خود ثبت کند.

- تگزاس 3 نیز از شانس های مهم فتح گیشه امسال است

تگزاس از جمله نمونه های نادر در تداوم ساخت یک دنباله دار سینمایی است که افزون بر پرطرفدار بودن نسخه یک خود در تگزاس 2 نیز توانست رضایت مخاطبین را به دست بیاورد و برای همین سازندگان این فیلم به فکر ساخت سری سوم آن نیز افتادند.

تگزاس 3 از آبان ماه 1402 به تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده است. فیلمنامه تگزاس 3 به قلم حمزه صالحی به رشته تحریر درآمده است. نکته مهم درباره سری سوم تگزاس زمان اکران این فیلم است که با توجه به برهه اکران نوروزی که بسیار پرطرفدار نیز است امید زیادی به این فیلم داه است.

Ø شما می توانید از طریق لینکی که در زیر درج شده است جهت دانلود فیلم بسیار محبوب تگزاس 3 اقدام کنید:

Ø دریافت لینک: دانلود فیلم تگزاس 3

فیلم سینمایی تگزاس3

پژمان جمشیدی, سام درخشانی, ژاله صامتی, مهدی هاشمی, گابریلا پتری, نعیمه نظام دوست, لادن ژاوه وند و … در حالی بازیگران تگزاس 3 را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان این سریال آمده است که:

داستان سری نخست تگزاس در برزیل و در سری دوم در تهران بود. این بار برای نسخه سوم این فیلم سینمایی باز هم لوکیشن فیلم به کشور برزیل رفته است تا داستان های پرماجرا و طنز جدید دیگری را روایت کند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

3 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (443 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (188 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (183 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (173 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (63 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (61 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (53 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (48 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (31 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (31 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (31 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (30 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (27 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
چهره کاملا متفاوت بازیگر نقش کولبر سریال "نون خ"، بدون گریم قدرت بازیگری خیره کننده مریلا زارعی در سکانسی از سریال "افعی تهران"/ ببینین چطور در چند لحظه با لحن و نگاه و زبان بدن قدرت بازیگریشو به رخ میکشه! قاب سه نفره و عاشقانه محمدرضا گلزار با مادربزرگ و خواهرزاده نازش در خانه پدربزرگش +عکس/ ثبت این لحظه به دست آیسان خانوم بوده😍 نسبت شیدا خلیق و ناهید مسلمی بازیگران سریال زوج یا فرد در واقعیت چیست؟ اوج تعهد و وفاداری محسن تنابنده، نقی پایتخت به زنش+ویدیو/ اگه تو بمیری یه زن دیگه میگیرم! روش های تشخیص زیپو اصل از تقلبی ماجرای دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس خلاقیت پدر ایرانی در پیوند ادکلن با اسپری شیشه‌شور مرزهای اختراع کاربردی را جابجا کرد+عکس/ دست این هموطن بوسیدن داره😂 انواع سقف متحرک و مزایا آن در تمام فصول عاشقانه های مینا خانوم برای تولد همسرش بهرام رادان/ اولین تولد آقای بازیگر بعد از بابا شدنش +عکس سورپرایز هوش پران یک پسربچه با ساختن مجسمه زیبای رونالدو، ابرستاره فوتبال جهان/ چه ذوق و استعداد بی‌نظیری+عکس تولد حیرت انگیز یک سگ عجیب الخلقه با 8 پا و دو بدن مجزا/ سرنوشت این حیوان چه شد؟+عکس (عکس) نگاهی به امضای زیبا رضا گلزار سوپر استار سینما و همسر آیسان خانوم/ چه هنرمندانه و زیبا از اسمش استفاده کرده برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد خلاقیت خنده دار مرد ایرانی با خواندن فاتحه از روی موتور حماسه آفرید+عکس/مرد حسابی اون خدابیامرز راضی به زحمتت نیست🤣 زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد نگاهی به اتاق کار اصیل و ایرانی پسند بهنام تشکر، نیمای ساختمان پزشکان با دکوراسیون شیک و خاص+عکس گشت و گذاری در خانه لوکس و دلنشین شبنم مقدمی، داور صداتو+ویدیو/ از دکوری های بامزه‌اش در پذیرایی تا بالکنی پر از گل و گیاه😍 اولین روز مادر شدن فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر ناز و گوگولی+عکس آخرین عکس از عاشقانه های کیومرث پوراحمد و همسرش قبل از ماجرای خودکشی نگاهی به کلاس درس پناه، دختر بزرگ شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ با لباس خونگی رفته مدرسه؟ تغییر چهره جالب و باورنکردنی نیما شاهرخ شاهی، ساسان سریال فاصله ها پس از 15 سال+عکس/ انگار جا افتاده تر شده نه؟ (ویدئو) هوش غیرقابل باور یک گوزن برای فرار از زندان/ یکی ازش بپرسه راز موفقیتش چیه؟ کلاس خصوصی رفته یا چی! دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته+ عکس ظاهر متفاوت هدی استواری خانم وکیل نون خ بدون گریم تلویزیونی / مگه داریم این همه تغییر؟+عکس مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! اولین تصویر از خواهر بانو جورجینا همسر رونالدو/مشخصه برای خواهرزاده هاش خاله خوبیه ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ استعداد جالب علیرضا بیرانوند در یاد دادن زبان لری به خارجی ها/ صدبارم ببینی بازم کمه😂+ویدیو سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! سکانس خنده دار حامد آهنگی: وقتی برنده مسابقه میشه و نمیتونه خوشحالیشو کنترل کنه/این بشر عالیه... یک توله خوک ناقص‌الخلقه قربانی تشعشع رادیواکتیو، فاجعۀ «چرنوبیل» +عکس نگاهی به میز عزای لوکس و پر زرق و برق مادر پانته‌آ بهرام با چیدمانی از گلهای طبیعی و شمع +عکس/ روحشون شاد عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم ابتکار جالب داوطلب کنکور انسانی برای مدیریت زمانش سر جلسه امتحان+عکس/ از الان مشخصه رگه هایی از مدیریت توی وجودش هست👌 تیپ متفاوت پاشا جمالی، مهیار «نون خ» در کافه +عکس رونمایی آریا عظیمی نژاد، داور عصر جدید از همسر جوان و کم سن و سالش+عکس/ چه ژست عاشقانه‌ای هم گرفتن
تیتر امروز   
ماجرای دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با زن ژاپنی در ضیافت 5 روزه توکیو+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد زمان قطعی پخش سریال پایتخت 7 مشخص شد مرد بی‌دماغ و ماجرای عجیب استجابت دعای باران! ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت/ بانی این قتل مشکوک کیست؟ سقوط مرگبار شهردار سابق دیواندره از پل +جزئیات اقدام تحسین برانگیز پاکبان زنجانی در برگرداندن کیف پر از طلا و دلار به صاحبش/ درود به شرفت خاطره فریدون زندی از اتفاق عجیب و منشوری یک بازیکن در رختکن تیم ملی! جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف! پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف ناگفته های زندگی شخصی علی دایی که شوکه تان خواهد کرد/ از دانشگاه شریف تا گیتارنوازی قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه/ ثروت فاتحه علم را خواند؟ گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده خوانندگی باورنکردنی علی دایی و مهدی مهدوی کیا برای تیم پرسپولیس!+ عکس
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده