زن بریتانیایی از پوست شکم خود چرم انسانی درست کرد! +عکس

  جمعه، 30 تیر 1402 ID  کد خبر 349395
زن بریتانیایی از پوست شکم خود چرم انسانی درست کرد! +عکس
ساعد نیوز: یک زن بریتانیایی پس از کاهش وزن تکه ای از پوست شکم خود را تبدیل به چرم کرده که تداعی کننده یک پروتز ترسناک از فیلم ترسناک «کشتار با اره برقی تگزاس» است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، کیتی تیلور، هنرمند 52 ساله، در مورد یادگاری هولناک خود گفت: برای دیگران این ایده دلخراش است و واقعاً عجیب به نظر می‌رسد، اما به طور طبیعی برای من پیش آمد.

مادر دو فرزند پس از تولد دومین فرزندش به دیابت نوع 2 مبتلا شد و تصمیم به کاهش وزن با رژیم کتوژنیک و ورزش گرفت تا اینکه 38 کیلوگرم لاغر شد.

این هنرمند پس از رسیدن به وزن مورد نظر خود در مارس سال گذشته، تصمیم گرفت تا تحت عمل جراحی قرار گیرد تا پوست شل اطراف شکم خود را بردارد، یک عارضه جانبی رایج کاهش وزن سریع.

با این حال، به جای اینکه پوست اضافی خود را در زباله‌ها قرار دهد، تصمیم گرفت آن را در هنر خود بگنجاند و اصطلاح "هنر بدن" را دوباره تعریف کند!

در حالی که این ایده شبیه چیزی به نظر می‌رسد که اد گین قاتل سریالی ممکن است در رویا‌های خود دیده باشد، اما تیلور اغلب انسان شناسی قانونی و جنبه‌های بدنی را در کار خود به کار گرفته است.

او گفت: من از موادی استفاده می‌کنم که کار‌هایی را که می‌توان و نمی‌توان انجام داد در هنرم به چالش می‌کشد و قطعاً جنبه‌ی بدنی در کارم دارم.

کیتی تیلور به قانون بافت انسانی سال 2004 و همچنین نمونه‌هایی از بیماران دیگر که قسمت‌های بدن را پس از عمل نگه می‌دارند، مانند چربی‌های استخراج‌شده لیپوساکشن، اشاره کرد.

بیمارستان با این شرط موافقت کرد که او پس از عمل آن را بردارد. تیلور گفت: دوست من کاتالینا در راه بازگشت از سر کار پوستش را برداشت. او با دوچرخه به خانه من برگشت و پوست من در سبد جلوی دوچرخه اش بود.

تیلور تکه چهار و نیم پوندی (دو کیلوگرم) پوستش را در محلول نمکی قرار داد و نه ماه در آنجا ماند تا آن را به فریزر منتقل کند.

این هنرمند که پس از آن تلاش کرد تا بفهمد چگونه آن را به هنر تبدیل کند، چیزی که بدون شک در جستجوی گوگل عجیب به نظر می‌رسد، گفت: فریزر آنقدر بزرگ نبود، بنابراین درست در کنار توت‌های یخ زده قرار گرفت.

تلاش‌های اولیه تیلور برای افزایش طول عمر پوستش با شکست مواجه شد. او در نهایت تصمیم گرفت با دکتر ترزا امریش کامپر که با بیش از 30 سال تجربه در دباغی پوست تخصص دارد تماس گرفت.

تیلور در ژانویه به اکستر سفر کرد و در آنجا به مدت یک هفته در هتلی در نزدیکی خانه ترزا اقامت کرد. ترزا با تراشیدن چربی از پشت و جدا کردن غشاء شروع کرد. سپس پوست را در محلول برنزه کننده گیاهی خیس کرد و در حالی که هر روز آن را هم زد و آن را بررسی کرد.

در نهایت، آن دو پویا فیله خود را دراز کردند و آن را با روغن کف کردند - به معنای واقعی کلمه لوسیون را روی پوست قرار دادند - قبل از اینکه نمونه را در خشک کن ترزا خشک کنند. سرانجام با افزودن لوسیون پوست را خشک کرد.

عکس‌های منتشر شده، تکه‌ای از پوست حفظ شده را نشان می‌دهند که تداعی کننده یک پروتز ترسناک از فیلم ترسناک «کشتار با اره برقی تگزاس» است.

تا این لحظه، تیلور مطمئن نیست که با پوست شکم خود چه کند - شاید یک کمربند ارگانیک، کت و شلوار پوستی یا به معنای واقعی کلمه کیف کمری بسازد، اگرچه او می‌گوید ممکن است در آینده نزدیک این قطعه از خود را به نمایش بگذارد.

او می‌گوید که تمایلی به دستکاری پوست خود ندارد، زیرا این نماد سفر متحرک کاهش وزن او است. پوست بدن او حتی جای زخم سزارین، علائم کشش و فولیکول‌های مو دارد.

تیلور اظهار تاسف کرد: فکر می‌کردم با پوست کاری انجام دهم، اما فکر نمی‌کنم اکنون بتوانم آن را قطع کنم. فکر می‌کنم می‌خواهم به شکل خود باقی بماند، زیرا زمانی که از من بیرون آمد این شکلی بود.

او افزود: این یادآوری است که از کجا آمده ام، چگونه به جایی که امروز هستم رسیده ام و بدن انسان چقدر باورنکردنی و انعطاف پذیر است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (457 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (315 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (218 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (7 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (6 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (6 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند