زن جوان با هوس بازی کودک 4 ساله‌اش را به کشتن داد!

  چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ID  کد خبر 403162
زن جوان با هوس بازی کودک 4 ساله‌اش را به کشتن داد!
ساعدنیوز: زن جوان شهرستانی که با پسر 4 ساله اش از خانه گریخته و چند هفته در تهران در خانه یک مرد اقامت گزیده بود، پس از مرگ کودک به همراه مرد جوان بازداشت و پس از محاکمه به اتهام رابطه نامشروع و قتل شبه عمد پسربچه به شلاق و دیه محکوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از روزنامه ایران، تابستان سال 1401 زن جوانی با حالتی مضطرب پسربچه 4 ساله‌اش را به یکی از بیمارستان‌های اصفهان انتقال داد. وضعیت جسمی کودک به اندازه‌ای وخیم بود که پزشکان او را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کردند اما تلاش دو روزه کادر درمان ثمری نداشت و پسربچه به کام مرگ رفت.

از آنجایی که آثار ضرب و جرح، سوختگی و شکنجه روی بدن کودک مشهود بود کادر درمان پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند.
با ورود مأموران به بیمارستان پرونده وارد فاز تازه‌ای شد و مأموران به بازجویی از مادر کودک پرداختند.
زن جوان گفت: چند روز قبل پسرم را به پارک برده بودم که محکم به زمین خورد و سرش باد کرد بعد به یکباره حالش بد شد و من هم او را بسرعت به بیمارستان رساندم اما او فوت کرد.
در ادامه پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد: «در انتقال پسربچه به مرکز درمانی تعلل صورت گرفته است. همچنین آثار سوختگی، کبودی‌های متعدد و کوفتگی در بدن کودک مشاهده شده است.»
در بررسی‌های بعدی مشخص شد که حادثه در تهران رخ داده و مادر کودک او را در اصفهان به بیمارستان برده است. به این ترتیب ادامه رسیدگی به پرونده به مراجع قضایی تهران ارجاع داده شد.
با مشخص شدن این موضوع فریبا بازداشت شد.
در ادامه نیز پدر پسربچه از همسرش و همچنین مردی به نام شهرام شکایت کرد و مدعی شد همسرش فریبا یک ماه قبل از خانه شان در اصفهان فرار کرده و به تهران رفته و بعد هم با شهرام هم خانه شده است.
با طرح این شکایت و تحقیقات درباره اظهارات پدر کودک دستور بازداشت شهرام نیز صادر و وی دستگیر شد.
بعد از طی روال قانونی در پرونده، رسیدگی به اتهام قتل شبه عمد برای هر دو متهم در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران ادامه پیدا کرد.

در دادگاه چه گذشت
در ابتدای جلسه رسیدگی پدر کودک به جایگاه رفت و گفت: من از فریبا و شهرام شکایت دارم و خواستار اشد مجازات برای آنها هستم.
سپس فریبا به جایگاه رفت و گفت: از دو سال پیش با همسرم اختلاف پیدا کردم و باهم زندگی نمی‌کردیم. مدتی بعد در یک کانال تلگرامی با شهرام آشنا شدم و بعد از چند روز باهم قرار گذاشتیم تا همدیگر را از نزدیک ببینیم. از آنجایی که شهرام در تهران تنها زندگی می‌کرد و من در اصفهان بودم با پسرم به خانه‌اش رفتیم یک ماهی در خانه‌اش زندگی می‌کردیم. اوایل رفتار شهرام با من و پسرم خیلی خوب بود اما بعد از دو هفته رفتارهایش با پسرم تغییر کرد و او را کتک می‌زد و هول می‌داد. به او اعتراض کردم که چرا با پسرم بدرفتاری می‌کند که او مدعی شد من با فرد دیگری در ارتباطم به همین خاطر عصبی شده است.
متهم افزود: روز حادثه من و شهرام، پسرم را به پارکی در خیابان شوش برده بودیم که پسرم حین بازی زمین خورد و زخمی شد من قصد داشتم او را به بیمارستان برسانم اما شهرام اجازه نداد. 4 روز گذشت و پسرم هر روز حالش بدتر می‌شد تا اینکه من به اصفهان برگشتم و پسرم را به بیمارستان بردم. در آنجا کادر درمان تشخیص دادند پسرم باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و نیاز به رضایتنامه پدرش بود اما او برای امضا در بیمارستان حاضر نشد و درمان روی پسرم انجام نشد.
در ادامه متهم درباره اتهام ارتباط نامشروع با شهرام نیز گفت: این اتهام را قبول ندارم چون با شهرام ارتباط خاصی نداشتم و فقط باهم همخانه بودیم.
پس از آن شهرام به جایگاه رفت و گفت: فریبا به من نگفته بود که متأهل است و از ابتدا فکر می‌کردم مطلقه است. وقتی فرزندش در پارک زمین خورد او خودش بچه را به بیمارستان نرساند و گفت اگر او را به بیمارستان ببرم همسرم متوجه می‌شود و برایم دردسر درست می‌کند. من اتهام همدستی در قتل پسربچه را قبول ندارم.
در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و متهمان را به اتهام رابطه نامشروع به تحمل شلاق محکوم کردند.
همچنین با توجه به اینکه ادله موجود در پرونده موضوع قتل عمد را به اثبات نرساند، متهمان به اتهام قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم شدند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (106 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (68 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (46 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (33 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (28 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (27 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (23 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (18 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (16 نظر) رخت عزای علی دایی برای دایی اش در اردبیل/ ورزشکاران معروفی که در مراسم ختم دایی شهریار ایران حضور داشتند (13 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (15 نظر) خلاقیت منحصربفرد اوستا گچ کار برای ساختن مجسمه برای نسرین مقانلو حماسه آفرید/چقدر طبیعی! دست و پنجه ات طلا+عکس (12 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (10 نظر) چهره خوشحال و غرق در آرامش بازیگران و هنرمندان در حرم امام رضا(ع) و در کنار مادرانشان +عکس/ از لیندا کیانی و بهنوش بختیاری تا عموپورنگ و زنده‌یاد علی انصاریان (10 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای پارسا پیروزفر، بازیگر چشم رنگی +عکس/ یکی از یکی معروف تر و جذاب تر و خوشتیپ تر (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فوت و فن خانه‌داری؛ 8 راز افرادی که همیشه خانه‌ای تمیز دارند
چه کسی پشت پرده ترکیب نهایی کابینه پزشکیان است؟
پزشکیان بخواهد دعوا کند، برمی‌گردیم سر خانه اول!
در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت: او برای مردم فلسطین ابراز ناراحتی نکرده است
پزشکیان وزرایش را تغییر خواهد داد؟
با این سایت همه روش‌های کلاهبرداری تلفنی و پیامکی را بشناسید / شما برنده جایزه شدید!
ممنوع الورودی ساعد سهیلی به دُبی ؛ ماجرا از چه قرار است؟
این مجموعه سوارکاری قتلگاه اسب‌ها شده + فیلم
استعفای دکتر "فرهاد دانشجو" رئیس دانشگاه تربیت مدرس
زن جوان با هوس بازی کودک 4 ساله‌اش را به کشتن داد!
اعلام نتایج اولیۀ دکتری تخصصی داروسازی و جزئیات انتخاب رشته
ویدیو/ دانشگاه هاروارد آمریکا یا دانشگاه ملی سنگاپور؟
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 3 ثانیه پشمالوی عجیب غریب را پیدا کنند
ویدیو/ فضای بی‌نظیر خانۀ تیمورتاش نخست‌وزیر "رضاشاه"/ معماری سنتی با سقف آینه‌کاری شدۀ طلایی در فضایی رویایی و چشم‌نواز
عادی سازی تتو برای کودکان با تتوی رژلب برای دختر 5 ساله! + فیلم
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟