دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

زن رزمی کار به شوهرش خائن شد بعد چشمان معشوقه اش را کور کرد! 

دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399
کد خبر: 79067
ساعد نیوز : بررسی صدور حکم قصاص زنی که روی صورت همسرش در مشهد اسید پاشید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پس از مشورت های قضایی و با استنادهای دقیق قانونی و شرعی، برای یک پرونده اسیدپاشی، رأی به قصاص بینایی دو چشم متهم دادند. حالا قرار است زنی که شهریور سال93 در حضور سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی، رئیس پلیس وقت آگاهی خراسان رضوی اعترافات خود را بیان کرده بود به گونه ای قصاص بینایی شود که فقط حدقه چشمانش بماند.

«ف-م» زن سی ساله ای که مرتکب جنایت اسیدپاشی شده است در جلسات دادگاه که با حضور وکلای مدافع برگزار شد به صراحت ارتکاب جرم را پذیرفت و از اقدام هولناک خود ابراز پشیمانی کرد. او در اعترافات خود بیان کرده بود، مربی یکی از رشته های ورزشی رزمی بوده که پس از آشنایی با «الف-الف» به او علاقه مند می شود. پس از این آشنایی، از همسرش طلاق می گیرد و حضانت فرزندش را نیز به شوهر سابقش می سپارد و به عقد موقت «الف» درمی آید.

او در اعترافاتش از وعده ای سخن گفته بود که عملی نشدنش، او را به ورطه نابودی کشاند؛ «قرار بود «الف» بعد از مدتی مرا به عقد دائم خودش درآورد، اما او در تیرماه با دختر دیگری ازدواج کرد و تصمیم گرفت به رابطه با من پایان دهد.» متهم که برخلاف مطرح ترین پرونده های اسیدپاشی کشور، زنی سی ساله است درباره انگیزه این انتقام گفته بود: «من که زندگی ام را به خاطر یک عشق خیابانی متلاشی کرده بودم وقتی با شکست روبه رو شدم نقشه ای برای انتقام کشیدم. «الف» را به بهانه «آخرین دیدار» به ساختمانی در مشهد کشاندم و در یک فرصت مناسب اسید ها را روی او خالی کردم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم