دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع طالع بینی /

زنبور و کندوی عسل در فال قهوه چه تعبیری دارد؟ 

دوشنبه، 31 مرداد 1401
نقش زنبور و کندوی عسل در فال قهوه با توجه به اینکه در کدام قسمت از فنجان نمایان شود، معانی مختلفی دارد با ساعدنیوز همراه باشید.

تعبیر زنبور و کندوی عسل در فال قهوه

فال قهوه (به انگلیسی : Coffee omen)به معنای خواندن و تفسیر نشانه های بازمانده قهوه در فنجان، ریشه در هنر تفسیر تفاله چای در چین باستان دارد. چای که در اصل نوشیدنی راهبان بود، در فنجان هایی زنگوله شکل نوشیده میشد.قبل از اینکه فال چای در میان این راهبان مرسوم شود، آنها با بررسی نقوش ایجاد شده در قسمت داخلی زنگوله های معبد به پیش بینی اینده میپرداختند و بعدها فرم زنگوله را برای فنجانهای بدون دسته چای خوری به کار بردند.این شیوه پیشگویی بعدها در نزد اعراب و با استفاده از تفاله قهوه مرسوم شد. دانه قهوه برای اولین بار توسط اعراب و در حدود سال 600 میلادی کشف شد و کاشتن و نوشیدن آن تا صدها سال جزو اسرار این قوم بود.اعراب در ابتدا قهوه را بدون برشته کردن و به صورت سبز دم میکردند که یک نوشیدنی رقیق مانند چای از آن حاصل میشد. در اواخر قرن 13 میلادی آنها ابتدا قهوه را بو داده، آسیاب میکردند و سپس دم کرده آنرا می نوشیدند.

تعابیر مختلف از زنبور و کندوی عسل در فال قهوه

مشاهده زنبور در فنجان قهوه نشانگر تلاش و کوششی است که منجر به خوشحالی و خوشبختی خواهد شد. شاید دیدن این نماد با نحوه تصور خودمان در معاشرت با دیگران در ارتباط باشد.نماد زنبور در فال قهوه با پس انداز پول و همچنین خانواده و رشد معنوی نیز در ارتباط است. اما جالب است بدانید که نماد کندوی عسل هم با سختکوشی در ارتباط است. ممکن است تصمیم گیری درباره یک موضوع، شما را دچار اضطراب کرده است و فکر می کنید هرگز به نتیجه نخواهید رسید. برای تعبیر کندوی عسل در فنجان قهوه بهتر است به اندازه کندو نیز توجه کنید.

تعبیر زنبور و کندوی عسل در بالای فنجان قهوه

وجود زنبور در بالای فنجان قهوه نشانگر نحوه فهم و درک دیگران از شماست. برای رسیدن به اهداف خود باید مخالفان یا دشمنان خود را شناسایی کنید. برای موفقیت در آینده باید اطرافیان خود را بشناسید. مشاهده کندوی عسل در بالای فنجان قهوه نشانه ای مثبت است. ممکن است در آینده نزدیک، شما یا یک فرد از خانواده تان، پول بادآورده ای را به دست آورید.

تعبیر کندوی عسل در میانه فنجان قهوه

وجود کندوی عسل در میانه فنجان قهوه نمادی از توانایی ذهنی و سختکوشی است. از سوی دیگر، اگر کندو در نزدیکی دسته فنجان باشد، نشانه این است که شما قصد برقراری ارتباط با یکی از نزدیکان یا دوستان خود را دارید.

تعبیر زنبور و کندوی عسل در پایین فنجان قهوه

مشاهده زنبور در پایین فنجان قهوه نمادی از تطهیر و تزکیه است. همچنین این وضعیت با عقیده شما درباره دیدگاه دیگران نیز در ارتباط است. شاید شما در محیط کار، دیدگاه دیگران را نادیده می گیرید. این موضوع می تواند باعث بروز مشکلاتی در روابط شما شود. توجه داشته باشید که از مشکلات احتمالی فرار نکنید.به علاوه وجود زنبور در پایین فنجان قهوه می تواند با آشفتگی، کار زیاد و ناراحتی خانوادگی نیز در ارتباط باشد.اما دیدن کندوی عسل در پایین فنجان قهوه نشانگر این است که برای مدت زمان طولانی باید سخت کار کنید. احساسات شما در این دوره از زندگی از لحاظ ماهیت، مثبت است.

تعبیر زنبور و کندوی عسل در نزدیکی دسته فنجان قهوه

این وضعیت نشان می دهد که شما به دنبال هیجان در محیط خانه و خانواده خود هستید.

فال قهوه نزد مردم چه جایگاهی دارد؟

اگرچه نه تنها در بین عامه مردم که حتی بسیاری از دارندگان مدارک و مدارج دانشگاهی نیز فال می گیرند و به فالگیرها مراجعه می کنند، لیکن نگاه علمی به پدیده فال و فالگیری هیچگاه چندان مثبت نبوده و از این دیدگاه فال و فالگیری همواره تقبیح شده است بطوریکه" روان شناسان و متخصصان آسیب های اجتماعی در میزگردها و مصاحبه های مطبوعاتی اغلب از رواج فالگیری به مثابه نوعی کجرفتاری، شیادی و یا کلاهبرداری یاد می کنند. اما هنوز محققان علوم اجتماعی کمتر به بررسی این پدیده پرداخته اند. شاید به این دلیل که هنوز فالگیری را بحد کافی مهم یا ارزشمند نمی دانند که درباره آن بیاندیشند و یا اینکه فالگیری را نوعی "گنش زنانه" غیر مهم می دانند که از حیطه دستور کار آنها خارج است. بسیاری نیز ممکن است این موضوع پیش پا افتاده را در مقام و مرتبتی ندانند که در شأن روشنفکر یا محقق دانشگاهی باشد."


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل اکسپت مقاله