دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی علی رضوانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 21 بهمن 1399
ساعد نیوز : علی رضوانی متولد 28 آذر 1363 در تهران ، خبرنگار سیاسی ورزشی است

بیوگرافی علی رضوانی

علی رضوانی خبرنگار و گزارشگر ایرانی در ۲۸ آذر ۱۳۶۳ در محله چیذر تهران به دنیا آمده و دارای مردک تحصیلی رشته علوم ارتباطات در مقطع لیسانس می باشد.

شروع فعالیت

علی رضوانی فعالیت هنری خود را از ۲۰ سالگی آغاز کرده است او به تشویق خواهرش در آزمون خبرنگاری صدا و سیما شرکت کرده و به همین ترتیب وارد این عرضه شده است خواهرش کارمند صدا و سیما بوده است و خیلی اتفاقی و به درخواست خواهرش وارد این عرصه شده است.

علاقه به ورزش

علی رضوانی قبل از حضور در حرفه خبرنگاری کونگ فو کار حرفه ای بوده است، تا جایی که به تیم ملی هم دعوت شده بود، اما ترجیح داد به دنبال علاقه اش برود و خبرنگاری را انتخاب کرد

نحوه ورود به تلویزیون

بعد از گذران دوره های خبرنگاری و آزمون، جذب باشگاه خبرنگاران شد تا اینکه پس از گذراندن یک دوره دیگر با قرارداد رسمی وارد تلویزیون شد.

اولین اجرا

آقای رضوانی اولین بار در ۲۱ رمضان ۱۳۸۵ برای بخش خبری ۱۸:۳۰ جلوی دوربین می رود و به آسمان بارانی تهران اشاره می کند و می گوید: « در ۲۱ رمضان آسمان هم گریه می کند. گزارش جنجالی اول او نیز درباره قطع کردن درختان یک باغ بود.

خبرنگار نیروی انتظامی

من قبل از ورزش خبرنگار نیروی انتظامی هم بودم. هر روز توی آگاهی ها با قاتل و سارق سروکله می زدم. یک بار یک قاتل را آورده بودند که یک سرقت مسلحانه انجام داده بود که حتی حین سرقت یکی از مامورین بانک را هم کشته بود. رفتم روبرویش ایستادم و میکروفونم را جلوبردم که سوال کنم خندید و گفت: « برو بچه، من که اعدام می شم اما آدمهای من بیرونن حسابت رو می رسند.

شهرت با خارج از گود و بدون تعارف

رضوانی بیشتر در حوزه ورزشی فعالیت کرده است، گزارش های جنجالی وی در برنامه خارج از گود، درباره چهره های معروفی چون علی دایی، امیر قلعه نوعی ، فرهاد مجیدی ، کارلوس کی روش و همچنین امیر تتلو او را به شهرت رساند. وی اجرای برنامه بدون تعارف را که با چهره های سیاسی، فرهنگی و … به گفتگو میکرد را نیز بر عهده داشت.

نامه تهدید آمیز به رضوانی

خارج از گود برنامه ای با دردسر زیاد برایم بود که حتی باعث شد تا نامه تهدید آمیزی نیز دریافت کنم این نامه مربوط به گزارش هتل آنتالیای پرسپولیس بود که باعث شد تا افرادی ناشناس شیشه سمت شاگرد ماشینم که در پارکینگ اداره بود را بشکنند و نامه ای را با این مضمون به داخل بیندازند:« دیگه به پرسپولیس گیر نده وگرنه دفعه بعد این بلا سر خودت میاد. تا چند روز با ترس و لرز راه می رفتم و رانندگی می کردم.

پرسپولیسی یا استقلالی ؟!

می گوید طرفدار هیچ تیمی نیست، نه آبی و نه قرمز ، اما عکسی از او لو رفته که با نشان دادن عدد 6 برای طرفداران استقلال کری خوانی می کند !

ماجرای بیماری سرطان

به علت سرماخوردگی به دکتر مراجعه می کند و دکتر به او میگوید که سرطان داری و باید شیمی درمانی شوی. اما بعد از چند آزمایش و دکتر دیگه مشخص شد که سرطان ندارد و اشتباه پزشکی بودهاست

تصادف شدید

این خبرنگار پرحاشیه در دی ماه 1395 ساعت 4 صبح در یکی از اتوبان های خود با خودروی شخصی دچار حادثه شدیدی شد که مدتی نیز بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

ازدواج

علی رضوانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است او یکسال قبل از ترور سردار سلیمانی در گفتگویی به وی قول داده بود سر سال دیگر ازدواج کند.

ابتلا به بیماری کرونا

علی رضوانی یکی از خبرنگاران های معروف و پرحاشیه صدا و سیما است که حضور او در بسیاری از مصاحبه های خاص و جنجالی از او یک چهره آشنا و خبرساز ساخته است علی رضوانی بر اساس خبر منتشر شده به کرونا مبتلا شد و در یکی از بیمارستان های تهران بستری میباشد.

اینستاگرام علی رضوانی

www.instagram.com/alirezvani.official


5 پسندیدم 9 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
مجید
1 سال پیش

بد سلیقه
پاسخ
هستی
1 سال پیش

آقای رضوانی یک انسان فوقولعاده ،خاص، مهربان،باوقار، با شخصیت هستن امیدوارم همیشه ودر هر کجا که فعالیت میکنن سربلند و موفق باشن و مثل همیشه بدرخشن ودر اوج باشن با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای ایشان
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

پس چرا بعضی میگن ازدواج کرده
پاسخ
مرجان
2 سال پیش

آدم با شخصیت و دوست داشتنی . من عاشق اجراهاشم. آقا علی موفق باشید و سلامت.
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

پس چرا میگین ازدواج کرده
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

هرکی از اقا علی متنفر باشه ولی من عاشقشم خیلی دوستت دارم
پاسخ
مهسا
3 سال پیش

آقای رضوانی امیدوارم به لطف خداوند متعال هرچه زودتر خوب بشویدوماروباگزارش های خوبتون خوشحال کنید
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

تو بهتره از خودت متنفر باشی
پاسخ
ح
3 سال پیش

آقای رضوانی دوست داشتنی، انشالله هرچه زودتر بهبود پیداکنید، آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی بیماران و شما.درپناه حق باشید.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن