دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی اتنه فقیه نصیری و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

چهارشنبه، 24 دی 1399
آتنه فقیه نصیری متولد 23 آبان 1347 در تهران بازیگر ایرانی سینما است،

بیوگرافی آتنه فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری متولد 23 آبان 1347 در آقاجاری استان خوزستان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

خانواده

پدرش اصالتا اهل کلاردشت مازندران و افسر شهربانی بود و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سارا دارد که 5 سال اختلاف سنی دارند در شناسنامه متولد تهران است اما در شهر آقاجاری استان خوزستان به دنیا آمده و بعد از 2 سال به تهران مهاجرت کردند و سال 1358 یکسال در چالوس بودند.

علاقه به خواهر

با خواهرم در کودکی باهم زیاد تفاهم نداشتیم اما الان حاضر نیستم او را با تمام دنیا عوض کنم، خواهرم برای من به بهترین دوست و کمک حالم تبدیل شده و ارزش بسیار بالایی در زندگی من پیدا کرده است.

شروع فعالیت

اتفاقی وارد بازیگر شده است و میگوید به بازی فکر نمیکرده است : اولین بار سال 69 بود که آقای بیضایی نقشی را برای فیلم مسافران به من پیشنهاد کردند البته من در آن فیلم بازی نکردم، اما بعد از آن آقای ابوالحسن داوودی به من پیشنهاد بازی در فیلم جیب برها به بهشت نمی روند را دادند و من قبول کردم به همین راحتی سر از دنیای بازیگری درآوردم و در این حرفه باقی ماندم.

تلویزیون و شهرت

در سال 1371 با سریال چشمه زندگی وارد تلویزیون شد و همین سال با سریال خاله سارا چهره اش شناخته و با سریال خانه سبز سال 75 به شهرت رسید.

ابتلا به بیماری ام اس (MS)

دو سال پیش هنگام بازی در سریال شمعدونی به بیماریم پی بردم. البته الان در حال درمانم و خیلی نگران نیستم خوشبختانه بیماری ام پیشرفته نیست و می توانم کارهای شخصی ام را انجام دهم به هر حال چندان این بیماری را برای خودم بزرگ نکرده ام با آن کنار آمده ام.

ازدواج

فقیه نصیری تا کنون دو ازدواج با فریبرز عرب نیا و رفیع پیتز داشته که در نهایت به طلاق منجر شده است. اما او در مصاحبه اعلام کرد: در همه سایت ها نوشته اند که من با رفیع پیتز ازدواج کرده و بعدها از او جدا شده ام این مساله را کاملا تکذیب می کنم. من هیچ گاه با او ازدواج نکرده بودم که بخواهم جدا شوم.

علاقه به کتاب

به رمان خیلی علاقه دارد و از کتاب های روان شناسی ، جامعه شناسی و تاریخی هم به شدت استقبال می کند یکی از کتاب هایی که خیلی دوست داشته و از مطالعه اش لذت برده است کتاب مرشد و مارگاریتا اثر بولگاکف نویسنده روس بوده است. بیشتر اوقات در تنهایی شعر میگوید و کتاب میخواند

علاقه به موسیقی

آتنه فقیه نصیری به موسیقی علاقه خاصی دارد و می گوید بیشتر موسیقی خارجی گوش می دهد اما به موسیقی سنتی ایرانی هم علاقه دارد و پی گیر هست.

آشپزی

خانم فقیه نصیری آشپزی اش خوب است میگوید اکثر غذاها را دوست دارم و آدم خوش خوراکی هستم و هر چیزی را که دوست داشته باشم می خورم و از آن لذت می برم. پرهیز خاصی هم که ندارم به همین خاطر بیشتر مواقع آشپزی می کنم


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل سابمیت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی